וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שרה ג'סיקה פארקר ובלי הבמאי הוותיק: התנאים של קים קטרל לחזרה של סמנתה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 17:30

לאחר שנודע כי השחקנית תשוב לגלם את דמותה האיקונית מהסדרה "סקס והעיר הגדולה" בסיקוול "פשוט ככה", נחשפו ההתניות שהציבה השחקנית בנוגע להשתתפותה. זאת, בצל סכסוך ארוך שנים ומתוקשר בינה לבין חברתה לקאסט שרה ג'סיקה פארקר

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

השחקנית קים קטרל הציבה שורת תנאים להסכמתה לשוב ולגלם את דמותה האיקונית של סמנתה ג'ונס בסדרה "פשוט ככה", סדרת הסיקוול של "סקס והעיר הגדולה" - כך נחשף היום. קטרל לא השתתפה בעונה הראשונה של הסדרה בעקבות סכסוך ארוך שנים ומתוקשר בינה לבין חברתה לקאסט שרה ג'סיקה פארקר.

לפי הדיווחים, השחקנית סירבה להצטלם עם שאר חברות הקאסט - פארקר, סינת'יה ניקסון וקריסטין דיוויס, וצולמה בחשאי במרץ האחרון עם צוות מצומצם ומבלי ששלוש הכוכבות האחרות יהיו נוכחות. עוד דווח כי קטרל סירבה להגיע לסט במידה ובמאי "סקס והעיר הגדולה", מייקל פטריק קינג, יהיה נוכח. "לקים היו שתי התניות - היא לא תעבוד עם אף אחת מבנות הקאסט האחרות, והיא לא תרצה לראות את מייקל פטריק קינג", סיפר מקורב ל-Page Six.

הסכסוך בין פארקר וקטרל נסוב בין היתר סביב הניסיונות להפיק את הסרט השלישי המבוסס על הסדרה. פארקר אף אמרה כי צוות התכנית אפילו לא ניסה לגייס את קטרל לסיקוול. עלילת הסדרה הסבירה את היעדרה של הדמות בכך שעברה לחיות בלונדון, אם כי מתקיים איתה קשר מסוים באמצעות הודעות.

שרה ג'סיקה פרקר, קים קטרל. GettyImages
"קטרל לא תעבוד עם אף אחת מבנות הקאסט האחרות"/GettyImages

הסדרה "סקס והעיר הגדולה" שודרה במשך שש שנים, בין 1998 ל-2004. בהמשך צולמו גם סרטי המשך בשנים 2008 ו-2010. "פשוט ככה", סדרת ההמשך, עלתה בשנת 2021. העונה השנייה של "פשוט ככה" תעלה בארץ ב-22 ביוני ב-HOT, במקביל לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully