וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל - ומיד התאושש: תיעוד מעורר דאגה של מייקל ג'יי פוקס

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 8:48

כוכב סרטי "בחזרה לעתיד", שמתמודד מזה שנים עם מחלת הפרקינסון, הגיב בהומור על התקרית שהתרחשה באירוע למעריצי הטרילוגיה המיתולוגית, אך הודה: "אני סובל מכאבים עזים"

תיעוד מדאיג: השחקן מייקל ג'יי פוקס בן ה-61, הנאבק זה שנים ארוכות במחלת הפרקינסון, תועד כשהוא מועד על הבמה באירוע לקהילת המעריצים של סדרת "בחזרה לעתיד", בה כיכב. "אני סובל מכאבים עזים", הודה השחקן בפני הנוכחים.

לצידו של פוקס נכחו עמיתיו כריסטופר לויד בן ה-84 וטום ווילסון בן ה-64, באירוע שהוקדש לקלאסיקת המד"ב האיקונית משנת 1985 בה כיכבו שלושתם. כשניגש פוקס לספה שהייתה על הבמה, תפס הכוכב את רגלו ונפל. למרבה המזל פוקס נחת על הספה הרכה, הצליח להתאושש במהירות והתמודד עם המקרה בהומור.

מייקל ג'יי פוקס נופל. ספלאש
"כל יום זה נהיה קשה יותר, אבל זה המצב"/ספלאש

פוקס התחיל את קריירת המשחק שלו כילד בקנדה, והתפרסם בשנות השמונים בסדרה "קשרי משפחה" בתפקיד אלכס קיטון, הבן המעונב והשמרן של משפחה ליברלית. ב-1985 הפך פוקס לכוכב-על אחרי שהשתתף בסרט "בחזרה לעתיד", וכן כיכב בשני ההמשכונים ובסרטים כמו "זאב צעיר", "סוד ההצלחה שלי", "ד"ר הוליווד", "הנשיא מאוהב", "הפלישה ממאדים" ואחרים. מלבד תפקידיו הראשיים ב"קשרי משפחה" ו"ספין סיטי", ב-2013 כיכב פוקס בקומדיה "מייקל" שהתבססה בחופשיות על חייו, אך בוטלה כעבור עונה אחת. כמו כן התארח בסדרות "סקראבס", "בוסטון ליגל", "הצילו", "השורד המיועד", "תרגיע", "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב". לאורך הקריירה שלו זכה פוקס בחמישה פרסי אמי - שלושה על "קשרי משפחה", אחד על "ספין סיטי" ואחד על "הצילו" - והיה מועמד ל-12 נוספים.

השחקן בן ה-61 אובחן כחולה פרקינסון בגיל 29, והודיע על כך בפומבי כשבע שנים לאחר מכן. בנובמבר באחרון הוענק לו פרס אוסקר של כבוד, המוענק על פעילות הומניטרית של אישיות מתעשיית הקולנוע, על מאבקו בפרקינסון.

לאחרונה התראיין השחקן לרשת CBS, ותיאר את ההתמודדות הקשה שלו עם הפרקינסון, הנמשכת כבר כ-30 שנה, ועל היום שבו המחלה תנצח אותו. "זה דופק בדלת. אני לא אשקר. זה קשה ונהיה קשה יותר, נהיה קשוח יותר. כל יום זה נעשה קשה יותר. אני לא אגיע לגיל 80", אמר השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully