וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברים" החליפה את ג'ניפר אניסטון בפרק הזה - וזה לא הפרק שאתם חושבים

18.6.2023 / 0:04

אוהבי "חברים" מכירים היטב את הסצנה בעונה השמינית בה את קורטני קוקס, הלא היא מוניקה גלר, מחליפה אישה אחרת - אך האם ידעתם שיש עוד פרק בסדרה שבו רייצ'ל מוחלפת במישהי אחרת?

ידעתם שג'ניפר אניסטון כמעט לא שיחקה את רייצ'ל ב"חברים"?/מערכת "סיפור בדקה"

לא ברור האם זה קרה כי ג'ניפר אניסטון ג'ינגלה בין פרויקטים שונים בזמנו, אבל מתברר שיש סצינה בעונה התשיעית של "חברים" שאישה אחרת מגלמת את דמותה, רייצ'ל גרין, במקומה. האם שמתם לב שאניסטון נעלמה בפרק 15?

מעריץ חד הבחנה של התוכנית זיהה אישה מסתורית, שאינה מצוות השחקנים, מגלמת את רייצ'ל גרין במקום אניסטון - ומעריצים רבים הודו שהם לא שמו לב לכך גם במרתון ה-203 שלהם. בעונה 9, פרק 15, "The One With the Mugging", אניסטון הוחלפה בסצנה ע"י ממלאת המקום שלה.

על התגלית עלה המעריץ לראשונה בשנת 2015 והיא פורסמה באתר RecentlyHeard.com בכתבה שעסקה בסדרה בה מככבים גם דיוויד שווימר בתור רוס גלר, קורטני קוקס בתור מוניקה גלר,מאט לה-בלאנק בתור ג'ואי טריביאני, ליסה קודרו בתור פיבי בופה ומת'יו פרי בתור צ'נדלר בינג.

בפרק המדובר, רייצ'ל רצה לדירתה של מוניקה כדי לספר לג'ואי שהוא התקבל לאודישן למחזה בברודווי בבימויו של השחקן לאונרד הייז (ג'ף גולדבלום). אולם כשהמצלמה חוזרת להציג את ג'ואי, מישהי שהוא לא אניסטון עומדת לצידו בתור רייצ'ל. תראו:

זאת לא רייצ'ל! מתוך פרק בסדרה "חברים". Warner Bros, אתר רשמי
זאת לא רייצ'ל! מתוך פרק בסדרה "חברים"/אתר רשמי, Warner Bros

כפי שציינו, זה גם קרה למוניקה בפרק החמישי של העונה השמינית, The One With Rachel's Date, כששחקנית אחרת החליפה את קורטני קוקס לשנייה וחצי - אבל גם את זה הצליחו המעריצים לקלוט.

עוד ב"חברים":
קורטני קוקס מודה שהיא לא זוכרת שהייתה ב"חברים"

זוכרים את אליזבת', האקסית של רוס ב"חברים"? לא תאמינו איך היא נראית היום

וזה קרה גם למוניקה:

סצנה ב"חברים" בה הוחלפה מוניקה (קורטני קוקס). NBC, צילום מסך
סצנה ב"חברים" בה הוחלפה מוניקה (קורטני קוקס)/צילום מסך, NBC

ה-independent הבריטי דיווח שמקרה דומה עם ג'ניפר אניסטון התרחש מוקדם יותר באותה עונה - בבעונה תשיעית, הפרק רביעי - The One with the Sharks" - רייצ'ל מוחלפת שוב במחליפה של אניסטון באמצע סצנה. בסביבות הדקה ה-13 בפרק, מוניקה ורייצ'ל - בשיער מתולתל חולצה צהובה - נראות יושבות ליד שולחן בדירתן, כשג'ואי מצטרף אליהן ומספר להן שהוא יצא עם מישהי ובאמצע הדייט נזכר שככר שכב איתה.

כאשר המצלמה עוברת למוניקה, בצד השמאלי התחתון של המסך נראית אישה אחרת לידה, עם שיער חלק וחולצה כחולה.

ג'ניפר אניסטון מוחלפת במישהי אחרת בתור רייצ'ל ספרק בעונה התשיעית של "חברים". Giphy
ג'ניפר אניסטון מוחלפת במישהי אחרת בתור רייצ'ל ספרק בעונה התשיעית של "חברים"/Giphy

למרות שחלק מטעויות העריכה הללו כבר צויינו במהלך השנים, מאז ש"חברים" עלתה לנטפליקס מבחינים בהן באופן קבוע יותר - כיוון שהמעריצים יכלו לצפות בסדרה באיכות HD, מה שאיפשר להם לקלוט שגיאות שבעבר לא הבחינו בהן. בנוסף, במקור הסדרה שודרה בפרופורציה של 4:3 והמייקאובר שהיא עברה לקראת השידור המחודש הרחיב אותה ל-16:9 - כך שכל מה שהיה בעבר מחוץ לפריים הוא עכשיו בפנים, בשוליו - למרות שבשידור המקורי לא ראו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully