וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני משפחתה של מדונה התכוננו לנורא מכל, הם פחדו שיאבדו אותה"

29.6.2023 / 8:22

אחרי שנמצאה "במצב של חוסר תגובה" בדירתה בניו יורק ואושפזה בטיפול נמרץ - משפחתה של מדונה "חששה מהנורא מכל ופחדה שהיא עלולה לאבד אותה". כך לפי דיווח בתקשורת הזרה. בן משפחתה: "לא ידענו לאן זה הולך. התכוננו לנורא מכל. היא שחקה את עצמה. היא חושבת שהיא צעירה"

מדונה מופיעה באירועי הגאווה 2021 בניו יורק/צילום מסך, טוויטר

אחרי שנמצאה "במצב של חוסר תגובה" בדירתה בניו יורק ואושפזה בטיפול נמרץ - משפחתה של מדונה (64) "חששה מהנורא מכל ופחדה שהיא עלולה לאבד אותה". כך לפי דיווח בתקשורת הזרה. "בימים האחרונים, אחרי שהיא אושפזה אף אחד לא באמת ידע לאן זה הולך וכולם התכוננו לנורא מכול", סיפר בן משפחה של כוכבת הפופ.

"מדונה לא חיה באורח חיים בריא כפי שהיא צריכה ביחס לגיל שלה", מסר בן משפחתה. "היא חושבת שהיא עדיין צעירה בעוד שלמעשה היא לא. היא שחקה את עצמה עד קצה היכולת שלה בחודשים האחרונים. היא חושבת שהיא בלתי מנוצחת. למרות שהיא יודעת שאין מנוס מדחייה של סיבוב ההופעות שלה, מדונה מאוד לא מרוצה מכך".

60 השירים הגדולים ביותר של מדונה

מדונה, VMA. GettyImages
מדונה/GettyImages

אתמול כאמור דווח כי הכוכבת הובהלה לבית החולים בניו יורק לאחר שנמצאה בדירתה "במצב של חוסר תגובה". הזמרת בת ה-64 עברה צנרור למשך לילה אחד לפחות לפני שהצינורית הוסרה - וכעת היא בהכרה ומתאוששת. על פי הדיווח, בתה של מדונה, לורדס ליאון, הייתה לצידה לאורך כל החוויה הקשה.

המנהל הוותיק של מדונה, גיא עוזרי, שיתף ביום רביעי באינסטגרם כי הלקוחה שלו "פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לשהות של מספר ימים בטיפול נמרץ". הוא הוסיף וכתב כי "היא עדיין בטיפול רפואי. צפויה החלמה מלאה".

מטעמה של הזמרת נמסר שסיבוב ההופעות המתוכנן שלה, שאמור היה להיפתח בקנדה בשבוע הבא, נדחה בשלב הזה. בתחילת השנה הכריזה מדונה על סיבוב הופעות עולמי הכולל 35 תאריכים, ובו היא תבצע את מיטב להיטיה לרגל יום השנה ה-40 לסינגל הפריצה שלה, "Holiday", שיצא בספטמבר 1983. הסיבוב, שנקרא "Celebration Tour", סימן את שובה של הזמרת לפארקים ולאצטדיונים לראשונה מאז 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully