וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית ריאליטי חדשה משדכת דוגמניות OnlyFans לבחור ממוצע - והוא מדיח אותן

5.7.2023 / 0:20

סדרת יוטיוב חדשה מציעה לרווק ממוצע לבלות עם 4 דוגמניות עירום מהממות שיעשו הכל כדי לכבוש את לבו - והוא זה שצריך להדיח אותן אחת אחרי השנייה. מנחת התוכנית סיפרה שמטרתה להוכיח לצופים שדוגמניות OnlyFans הן נשים אמיתיות, חכמות ומעניינות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הצצה לסדרת הרשת "The only fan"/@greengirlbella

תמיד חלמתם להיות רווק נחשק שיוצא עם דוגמניות שיעשו הכל כדי לזכות בו? בתוכניות הריאליטי המוכרות, הרווק עליו נלחמות המתמודדות הוא תמיד דוגמן ממשפחה מבוססת, אך במקרה של תוכנית השידוכים החדשה "המעריץ היחיד" (The Only Fan) - הרווק הוא דווקא אדם ממוצע לגמרי והוא יוצא לדייטים ומבלה עם 4 דוגמניות עירום מהאתר למבוגרים OnlyFans שנלחמות על לבו.

בסדרת היוטיוב החדשה, ששמה גזור מהשם OnlyFans, ארבע מכוכבות האתר מנסות לכבוש את ליבו של רווק ממוצע והוא מקבל את זכות הבחירה. הבחור לוקח אותן לדייטים ומחליט את מי להדיח בכל סיבוב - כשהבחירה בהחלט קשה לבחור, שהיה שמח לסיים את הערב עם כל אחת מהן.

הפרק הראשון:

הפרק השני:

בתוכנית משתתפות הדוגמניות רבקה גודווין, לווארי רוז, קימי קיי ודיאנה הרטלובה, שמציגות את מיטב כישורי הפלירטוט שלהן במפגשים עם הרווק סאמי די. יוצרת ומנחת התוכנית, ארבלה מיה, היא גם דוגמנית OnlyFans שלדבריה מנסה דרכה להוכיח שגם דוגמניות OnlyFans הן נשים אמיתיות, חכמות, מצחיקות ומעניינות. "בהיותי נערת OnlyFans, רציתי לגרום לבנות להראות את האישיות האמיתית שלהן", אמרה ארבלה ל-DailyStar, "מניחים שרבות מאיתנו לא מצליחות ליצור מערכות יחסים, אז רציתי להציג את נשות OnlyFans כנשים אמיתיות".

המגישה - ארבלה מיה

הרווק - סאמי די

והרווקות:

קימי קיי

רבקה גודווין

לווארי רוז

דיאנה הרטלובה

@dianaharlamova

too rough for o beach, I can't find my hairbrush

♬ original sound - zariah ?

כשנשאלה מה צפוי לנו בתוכנית, היא השיבה: "יש תערובת של דרמות, טוויסטים, דייטים פלרטטניים. התוכנית מראה גם כמה הבנות באמת אנושיות בהשוואה לדמויות שהן מציגות ברשת. אני חושבת שההלם ינבע מהעובדה שהרבה אנשים לא רואים בבנות OnlyFans נשים אמיתיות. בעצם בחרנו את הבנות על בסיס העובדה שהן רווקות וזמינות - והתאמנו אותן לטייפ זה של בחור". היא הוסיפה: "את סאמי די מצאתי בטיקטוק. שיתפתי איתו פעולה לפני זמן מה".

עוד תוכניות דומות:
הערוץ ששידר אורגיה של 15 איש: "לסגור אותו לצמיתות"

ריאליטי השידוכים החדש "אחוזת המילפיות": "היינו בגן עדן עם גברים צעירים"

הצצה למאחורי הקלעים:

לשאלה האם היא מקווה שערוץ טלוויזיה יאמץ את התוכנית, השיבה ארבלה: "אני לא ממש בטוחה שזה יקרה. הרעיון העיקרי שלי היה רק לזרום עם הרעיון ומעולם לא חשבתי שבאמת תצא מזה תוכנית ועכשיו זה קורה. זה לא אמיתי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully