וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 שנים אחרי: כוכבי "דאלאס" התאחדו - ואתם לא תאמינו איך הם נראים היום

11.7.2023 / 0:04

כוכבי "דאלאס", בובי, סו אלן ושאר משפחת יואינג נפגשו בפאלם ספרינגס, קליפורניה לציון 45 שנה לשידור הבכורה של הסדרה המיתולוגית - ויש לנו תמונות מהאיחוד המרגש

דאלאס/פתיח דאלאס

כוכבי אופרת הסבון האמריקאית המיתולוגית "דאלאס" התאחדו 45 שנים לאחר שידור הבכורה שלה - ונראה שהזמן עשה להם רק טוב. פטריק דאפי, לינדה גריי, שרלין טילטון, אודרי לנדרס, סטיב קנלי, ג'ואן ואן ארק, שרי ווילסון וקאתי פודוול - כמו גם הבמאי מייקל פריס - נפגשו בשלישי שעבר בפאלם ספרינגס, קליפורניה לקראת חגיגות ה-45 לסדרה ובמגזין PEOPLE שיתפו תמונות מהאיחוד המרגש.

למי שלא חי את ההיסטריה בזמן אמת ולא יודע מי ירה בג'י.אר, נסביר ש"דאלאס" הייתה אופרת הסבון האמריקאית הפופולארית ביותר של שנות ה-80, זכתה ל-14 עונות מ-1978 עד 1991 ולהצלחה מסחררת בנתוני הרייטינג - עם 65 מיליון צופים בשבוע בימי השיא שלה וגם זכתה בארבעה פרסי אמי. התוכנית עקבה אחר משפחת יואינג העשירה והדרמה שאפפה את עסקי הנפט המשגשגים שלה ואת חייהם האישיים הסבוכים של בני המשפחה.

לינדה גריי (ששחקה את סו אלן) כיום כבר בת 82 והיא דיברה על המורשת של "דאלאס": "אני חושבת שדאלאס הייתה מאופרות הסבון שהיו מאוד פופולריות בזמנו. דאלאס נכנסה לתמונה והיא הייתה ענקית ומילאה צורך שהיה לאנשים - לקבל סיפור בהמשכים, מתח ומשהו לצפות לו. בגלל שהסדרה רצה כל כך הרבה שנים, הקהל הכיר את הדמויות בצורה כל כך אמיתית. אנשים באמת דאגו להם. הדמויות כולן עברו כל כך הרבה. אני חושבת שהמעריצים מאוד התחברו לסיפורים שהיו גדולים מהחיים. הם בהחלט היו גדולים מהחיים. דאלאס הייתה כל כך מעוררת השראה".

ככה הם נראו אז:

וככה הם נראים היום:

פטריק דאפי (כלומר בובי יואינג) בן ה-74 השווה את דאלאס לסדרות עכשויות כמו "יורשים" ו"ילוסטון". הוא אמר: "לפעמים אני צופה בפרקים וחושב שעשינו את זה. הדרך ש'דאלאס' נכתבה, זו תבנית כתיבה סטנדרטית לסדרות שרצות כל פרק זמן מכמה פרקים ועד שנים - אבל כן, הכל התחיל אצלנו".

שרלין טילטון (לוסי יואינג) בת ה-64 אמרה: "אני חושבת שזו הייתה, למיטב ידיעתי, הסדרה הראשונה שהציגה דמויות שבאמת היו פגומות, אבל הן היו אהובות על הקהל. לכל אחד מאיתנו היה פגם גדול, אבל עדיין הם היו אנושיים והקהל עדיין אהב אותם".

אלה הכוכבים שהשתתפו באיחוד הנוכחי:

פטריק דאפי (בובי יואינג) אז:

והיום:

לינדה גריי (סו אלן) אז:

והיום:

כשהתוכנית חגגה 40 שנה להיווסדה ב-2018, ויקטוריה פרינסיפל (שגילמה את פמלה בארנס מ-1978 עד 1987 - אך לא השתתפה באיחוד הנוכחי) אמרה ל-PEOPLE שהיא חושבת שחמש השנים הראשונות של "דאלאס" היו "הטלוויזיה הטובה ביותר שראיתי אי פעם". בת ה-73 אמרה אז: "כשנכנסתי לתפקיד ב'דאלאס', כבר התאהבתי בסדרה ובתפקיד. ההרגשה שלי, מהרגע שקראתי את התסריט, הייתה שזה היה מיוחד להפליא ושמאוד מאוד רציתי להיות חלק מזה. לא יכולתי לדמיין מצב שאני לא פאם".

בעונה העשירית התפקיד של פרינסיפל בתור פאם הגיע לסיומו כאשר הדמות שלה, שהייתה אז בהריון, מתה בתאונת דרכים. "רציתי סוף שיהיה סופי", אמרה השחקנית, "ובהחלט הרגשתי שאין דרך יותר סופית מזו לדמות". היא כנראה שכחה שגם לבעלה בסדרה, בובי, היה סוף קטלני, מה שלא הפריע ליוצרים להחזיר אותו לסדרה ולקבוע שכל העונה בלעדיו הייתה חלום של פאמלה.

שרלין טילטון (לוסי יואינג) אז:

והיום:

אודרי לנדרס (אפטון) אז:

והיום:

סטיבן קנלי (ריי) אז:

והיום:

דאלאס המשיכה ל-4 עונות נוספות וחזרה לחיים ב-2012 ל-3 עונות נוספות. הדמויות האהובות על המעריצים חזרו, כולל בובי של דאפי וסו אלן של גריי ואפילו ג'יי אר יואינג עצמו - לארי האגמן. למרבה הצער, לאחר שידור העונה הראשונה בתחיית "דאלאס", האגמן מת בגיל 81 בנובמבר 2012. "לארי האגמן היה החבר הכי טוב שלי במשך 35 שנים. הוא הביא שמחה לכל מי שהכיר אותו", אמרה לינדה גריי, "הוא היה יצירתי, נדיב, מצחיק, אהוב ומוכשר - ואני אתגעגע אליו מאוד. הוא היה ייחודי וחי את החיים במלואם. העולם היה מקום טוב יותר בזכות לארי".

איפה הם היום? הנה כל מה שעבר על כוכבי "דאלאס" ב-4 העשורים האחרונים >>

ג'ואן ואן ארק (ואילן יואינג) אז:

והיום:

שרי ווילסון (אפריל סטיבנס יואינג) אז:

והיום:

קאתי פודוול (קאלי יואינג) אז:

והיום:

בלטה בהעדרה מבין כוכבי הסדרה שעדיין נותרו בחיים - ויקטוריה פרינספיל (פאמלה יואינג) - שנראתה אז ככה:

ונראית היום ככה:

רוב צוות השחקנים - כולל האגמן, פרינסיפל, דאפי, גריי, קאנלי וטילטון - התאחדו שוב בשנת 2004 לספיישל טלוויזיה שכותרתו "דאלאס מתאחדים: החזרה לסאות'פורק". "כשהייתי ב'דאלאס' זו הייתה מעין מערבולת כזאת", נזכרה טילטון, "בגיל שלי עכשיו, אני נוכחת יותר. אני לא מרגישה צורך לקחת כל עבודה, אבל אני כן גורמת לעצמי להגיד 'כן' לרוב הדברים כי אני מאמינה בלהגיד 'כן', לנסות דברים חדשים ולקבל הזדמנויות". היא הוסיפה: "תמיד ראיתי את עצמי כשחקנית אופי - ועשיתי זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully