וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על ביטל ההופעה: הזמרת הורידה את התחתונים וחשפה את ישבנה לקהל

13.7.2023 / 0:08

הזמרת הברזילאית עטורת הפרסים MC Pipokinha, עלתה לכותרות אחרי שלל פרובוקציות שכללו מין אוראלי על הבמה ושיטוט בעירום בקהל. כשנאסר על בני נוער להכנס להופעות שלה - היא הגיבה בהתאם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha ערומה בתוך הקהל ומוטרדת מינית/Reddit

זמרת ברזילאית שנויה במחלוקת שהתפרסמה בשל שלל פרובוקציות, החליטה לצאת בצורה הפגנתית נגד צו שאסר עליה לבצע מעשיים מיניים על הבמה. MC Pipokinha. ששמה האמיתי הוא דורות הלנה דה סוזה אלבס, התפרסמה לאחר שצולמה כשהיא מאפשרת למעריצה לבצע בה מין אוראלי על הבמה. היא גם ביצעה שלל אקטים נועזים אחרים על הבמה ויורדת באופו קבוע בעירום מלא לקהל (ובאחת מהפעמים אף הותקפה מינית בזמן שעשתה זאת).

מעשיה הביאו לכך שהרשויות בברזיל אסרו עליה להופיע, אך היא הייתה אמורה להופיע בעיר הברזילאית פורטו וליו ביום חמישי שעבר (6 ביולי). עם זאת, חברת המוזיקה שלה הודיעה שההופעה בוטלה והיא תחזיר את הכסף לקוני הכרטיסים. אבל רק שלושה ימים לאחר מכן, ביום ראשון, היא עלתה לבמה בריו ברנקו, ובמהלך הופעה סולד אאוט במועדון לילה מקומי, היא הורידה את המכנסיים והתחתונים ורקדה עירומה למחצה מול הקהל.

ככה זה נראה כשהיא הורידה תחתונים

אחר כך היא התכופפה וחשפה את ישבנה לקהל שמכון לא הפסיק לצלם אותה. בצילומים אפשר גם לראות אותה מנופפת בתחתונים השחורים שלה באוויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ואלו הופעות רגילות שלה

@mcpipokinha_raiha

Mc pipoquinha brava com os dançarino e ainda pergunta você sabe quando eu morrer

♬ som original - mc pipokinha ?
@dropcine ?PESQUISA: Quantos reais vocês pagariam para ir no show da MC Pipokinha? #dropcine #fy #choquei #mcpipokinha?? ♬ som original - dropcine

הסרטון הפך ויראלי, ועל פי הדיווחים כלי התקשורת המקומיים אינם מרוצים ממעשייה. לאחר ביטול הופעתה ביום שישי, חברת המוזיקה Insana Music פרסמה הצהרה: "קיבלנו מספר בקשות לתת לה לעשות את ההופעה בפורטו וליו. בשל המצב, הלחץ ברשתות החברתיות, הפרקליטות ומועצת ההוראה - החלטנו שקיום ההופעה אינו כדאי".

במקביל הרשויות פועלות למנוע כניסת קטינים להופעות שלה, כשבמדינת המחוז רונדוניה שבצפון מערב ברזיל, הפרקליטות כבר הביעה את התנגדותה לנוכחות קטינים במופעים של MC Pipokinha וגם בעיירה בוריטיס נאסרה כניסת בני נוער להופעה, וכל הקטינים שהגיעו נלקחו על ידי הרשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully