וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף "ברבי" ו"אופנהיימר" גם כאן: 200 אלף ישראל צפו בהם בסופ"ש

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 10:40

"ברבי" רשם את הפתיחה הגדולה של 2023. לפי ההערכות, ההצלחה של שני הלהיטים שעלו במקביל סייעו לבתי הקולנוע לגרוף בסוף השבוע יותר מ-300 מיליון דולר בקופות בארה"ב - הנתון הרביעי בטיבו בהיסטוריה, והרווחי ביותר מאז הקורונה

טריילר לסרט "ברבי"/באדיבות Tulip Entertainment

"ברבי", סרטה של גרטה גרוויג שעלה בסוף השבוע בבתי הקולנוע בארץ ובעולם, רשם את הפתיחה הקופתית הגדולה ביותר של שנת 2023 בארצות הברית עם 70 מיליון וחצי דולרים ביום שישי האחרון בלבד. לפי ההערכות בתקשורת האמריקנית, ההכנסות שלו מכל סוף השבוע צפויות להגיע ל-161 מיליון דולר, יותר מכל סרט שבוים בידי אישה אי פעם.

"אופנהיימר" של כריסטופר נולן, שעלה יחד איתו למסכים, הרוויח כ-33 מיליון דולר ביום הראשון לצאתו - הכי הרבה אי פעם לסרט עם הגבלות לצפייה של בני נוער. ההכנסות שלו מסוף השבוע כולו צפויות להגיע לכ-77 מיליון דולרים.

גרוויג אמרה שהיא מקווה שהצפייה ב"ברבי" תרגיש כמו סעודת שבת, ואכן גם בישראל רשמו שני הסרטים הישגים מרשימים מאוד. על פי חברת טוליפ אנטרטיינמנט, שמפיצה בישראל גם את "ברבי" וגם את "אופנהיימר", מדווחת כי בשני הסרטים צפו יחד קרוב ל-200 אלף איש, מתוכן יותר מ-130 אלף ב"ברבי", והיתר ב"אופנהיימר". יצוין כי בישראל מוקרן בימים אלה להיט גדול נוסף, "ההילולה", שמתחרה בשני הלהיטים ההוליוודים. לפי ההערכות שמסרה החברה, כ-300 אלף איש פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ בסוף השבוע האחרון.

מתוך "ברבי". באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט,
ניצחה בגדול. "ברבי"/באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

עם קבלת נתוני המכירות של סוף השבוע כולו - כלומר: המכירות המשותפות של "ברבי", "אופנהיימר" וכל שאר הסרטים שהיו זמינים באולמות, כמו הסרטים החדשים בסדרות "משימה בלתי אפשרית" ו"אינדיאנה ג'ונס" - ההכנסות אמורות להסתכם לפי ההערכות ביותר מ-308 מיליון דולר - יותר מכל סוף שבוע אחר מאז שובם של בתי הקולנוע לפעול אחרי ההשבתה הכפויה שלהם בקורונה, ואחד מסופי השבוע הרווחיים אי פעם. הצלחות גדולות יותר נרשמו רק בסופי השבוע שבהם יצאו "הנוקמים: סוף המשחק" (2019), "הנוקמים: מלחמת האינסוף" (2018) ו"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" (2015). הנתונים האלה מכניסים קצת צבע ללחיים של הוליווד, ברקע השביתה הגדולה של השחקנים והתסריטאים וכישלון יחסי של לא מעט סרטי מפתח השנה.

עוד בוואלה!

בובה של לילה: "ברבי" מספק חווית צפייה נדירה ומעוררת השראה

לכתבה המלאה
"אופנהיימר". © Universal Studios,
לא מוקרן ביפן. "אופנהיימר:/© Universal Studios

שני הסרטים צפויים לגרוף רווחים אדירים גם בשאר העולם, ואולם, ביפן עדיין נמנעים מלקבוע תאריך לעליית "אופנהיימר" - שעוסק באיש שפיתח את פצצות האטום שהוטלו על הירושימה ונגסקי בסוף מלחמת העולם השנייה - וגרמו למותם של מאות אלפי בני אדם ולהרס עצום. אף שהדבר לא הוצהר רשמית, ב-TMZ מעריכים כי הסיבה לדחייה בעליית הסרט היא הרגישות בארץ השמש העולה לתכנים הטראומטיים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully