וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ופרי חוזר: כוכב "משחקי הכס" חוזר למסך אחרי תשע שנים של פרישה

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 14:52

השחקן האירי ג'ק גליסון שמזוהה עם המלך-הילד האכזר, כבר בן 31. כעת מתגלה כי הוא עתיד לחזור למסך עבור סדרת הטלוויזיה "החמישייה המפורסמת", המבוססת על סדרת הספרים של איניד בלייטון, בבימויו של ניקולס וינדינג רפן הדני ("דרייב")

טריילר לעונה הראשונה של "משחקי הכס"/HBO

כוכב "משחקי הכס" ג'ק גליסון, שאחרי שגילם את ג'ופרי ברת'יאון פרש ממשחק לפני כתשע שנים, עתיד לחזור למסך עבור סדרת הטלוויזיה "החמישייה המפורסמת" המבוססת על סדרת הספרים של איניד בלייטון, בבימויו של ניקולס וינדינג רפן הדני ("דרייב"), ותשודר על ידי ה-BBC ו-ZDF.

גליסון בן ה-31 שגילם בסדרת הלהיט את בנה האכזר של סרסיי לאניסטר, היה אחד מראשוני השחקנים שלוהקו לסדרה והמשיך בתפקידו גם בעונה השנייה, השלישית ובתחילת העונה הרביעית. באותה תקופה גליסון החל את לימודיו באוניברסיטת דבלין והודה כי הוא מעדיף קריירה אקדמית על פני קריירת המשחק, ובאפריל 2014 הודיע על פרישה זמנית.

ג'ק גליסון בדרגון קון, 27 ביולי 2023. Robin L Marshall, GettyImages
פרש לפני תשע שנים ועתיד לחזור למסך/GettyImages, Robin L Marshall

כעת מסתבר כי השחקן האירי יחזור למסך הקטן, כשישתתף בסדרה "החמישייה המפורסמת" שצפויה לכלול שלושה פרקים של 90 דקות כל אחד. סדרת הספרים עליה מבוססת הסדרה כוללת 21 ספרים שהתפרסמו לאורך 21 שנה, בין השנים 1963-1942. במסגרתה ארבעה חברים - ג'וליאן, דיק, ג'ורג'יאנה ואן - וכלבם הנאמן טימי, פותרים תעלומות שונות. לקוראים בישראל היא מוכרת בתרגומו של אבנר כרמלי, שם העט של הסופר שרגא גפני. בעשור האחרון פורסמו חלקם בתרגום מחודש של דנה אלעזר הלוי.

עוד בוואלה!

לא תאמינו איך נראה היום השחקן שגילם את ג'ופרי באראתיאון ב"משחקי הכס"

לכתבה המלאה

כמו כן, ה-BBC הודיע ​​אמש (רביעי) שדיאנה בבניקובה ("לא לנשום 2") תגלם את התפקיד של ג'ורג'יאנה, לצד אליוט רוז ("מלך הצפון") שיגלם את ג'וליאן, קיט ראקוזן בתפקיד דיק ופלורה ג'קובי ריצ'רדסון בתפקיד אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully