וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעוררתי בחדר מלון עירומה עם כאבים": אישה נוספת תובעת את ביל קוסבי

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 18:15

הזמרת מורגן פיקארד הגישה תביעה חדשה נגד הקומיקאי האמריקני בגין תקיפה מינית. הזמרת הזכירה בתביעתה את אולפני קאופמן אסטוריה, חברת קרסי-ורנר ו-NBC שלטענתה סייעו לתקיפות המיניות של קוסבי בשתיקתן. עורך דינו של קוסבי הכחיש את ההאשמות

ביל קוסבי משתחרר מהכלא/צילום: רויטרס

תביעה חדשה נגד הקומיקאי והשחקן האמריקני ביל קוסבי (85) בגין תקיפה מינית הוגשה על ידי הזמרת מורגן פיקארד. בתביעה שהוגשה ביום שישי האחרון בניו יורק נטען כי קוסבי ניצל את כוחו לרעה והתעלל בפיקארד מינית. כמו גם, הזמרת הזכירה בתביעתה את אולפני קאופמן אסטוריה, חברת קרסי-ורנר ו-NBC שלטענתה סייעו לתקיפות המיניות של קוסבי בשתיקתן על מנת להמשיך ולהנות מהפירות הכלכליים שהניב השחקן המצליח בזמנו. ההאשמות הוכחשו מצידו של עורך דינו של קוסבי, אנדרו וואיט

לפי פוקס ניוז, פיקארד פגשה לראשונה את קוסבי על סט סדרת הלהיט "משפחת קוסבי" ב-1987 לאחר שהוזמנה על ידו. לפי הדיווחים, פיקארד סיפרה כי קוסבי עודד אותה לעתים קרובות לשתות משקאות אלכוהוליים שסיפק לה עד שמצאה את עצמה "בחדר במלון, עירומה עם כאבים" לאחר ששתתה משקה בביתו של קוסבי.

"מדובר בצעד הראשון לקראת השגת מידה של צדק עבור פיקארד. אנו רוצות להודות למדינת ניו יורק על העברת החוק המאפשר לנשים שעברו התעללות מינית להגיש תביעה אזרחית, ללא קשר למועד התרחשות ההתעללות", אמרה בהצהרה עורכת דינה של הזמרת.

מורגן פיקארד, 15 באוקטובר 2006. David Livingston, GettyImages
הזמרת מורגן פיקארד היא התובעת הנוספת/GettyImages, David Livingston

לפני כשנתיים קוסבי שוחרר מהכלא לאחר שריצה שנתיים וחצי במאסר מתוך שלוש עד עשר שנים שנגזרו עליו בגין שלוש עבירות של תקיפה מינית. זאת לאחר שהעליון בפנסילבניה ביטל את הרשעתו בעבירות המין.

ב-2018 קוסבי נמצא אשם בסימום והתעללות בכדורסלנית לשעבר אנדראה קונסטנד, שהייתה אחת מעשרות נשים שהאשימו אותו בתקיפה מינית, אך על רובן חל חוק ההתיישנות. הרשעתו נחשבה לנקודת מפנה בפעילות של תנועת "מי טו".

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully