וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מעיזה לחשוף את הרגשות שלי": הבנות פותחות הכול במפגש הזוגות של חתונמי

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 14:11

בפרק שישודר הערב, חלקו השני של מפגש הזוגות ב"חתונה ממבט ראשון", ייפגשו ביניהן הבנות וידברו על הרגשות שלהן. נעם: "אני אמור לדבר רגשות אבל אני לא מעיזה". רותם: "אני חושפת הכול, באקסטרים". קבלו הצצה לפרק

חתונמי/צילום: קשת 12

הערב (שלישי) ישודר חלקו השני של מפגש הזוגות ב"חתונה ממבט ראשון" (קשת 12), והפעם צפוי להתקיים מפגש של הגברים, כמו גם מפגש של הנשים בלבד. בהצצה מיוחדת לפרק שישודר הערב, ניתן לראות את הנשים נפגשות ומדברות על הרגשות שלהן ועל החשש שלהן לחשוף אותם בפני בני זוגם.

"תמיד חשבתי שאני כמו מין איזה מישהו בחלל החיצון שאף אחד לא יצליח אי פעם להבין ושאף אחד גם לא ירצה להישאר מספיק זמן איתה כדי להבין. ומשום מה הוא נשאר", סיפרה עינב בגילוי לב לשאר הבנות. טל בתגובה ענתה לה: "אני חושבת שעם החיוך שלך ירצו להישאר". נעם הוסיפה: "אני עובדת סוציאלית. אני אמור לדבר רגשות ואני אמורה להביע מה אני מרגישה, אני אמורה להיות הכי...", חן קוטעת אותה ואומרת: "הסנדלר הולך יחף", ונעם מסכימה איתה: "מה זה הולך יחף. אני לא מעיזה לדבר רגשות ולהיחשף". חברותיה שואלות אותה אם זה משום שהיא מפחדת להיחשף בפניו, ונעם עונה: "בטח, אני מפחדת. נקודה".

רותם מתערבת בשיחה ומספרת שהיא מגיבה אחרת לגמרי: "אני, מרוב שאני לא מעיזה - אני חושפת את הכול. באקסטרים. אני לא מצליחה להסתיר את מה שאני מרגישה. אני במנעד רגשות קיצוני".

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
רותם ורונן/צילום מסך, קשת 12

משתתף "חתונה ממבט ראשון", שניר שלו, כתב לפני שבוע פוסט באינסטגרם שבו הגיב לביקורת החריפה שהושמעה כלפיו אחרי שידור הפרקים האחרונים. "לא הרגשתי שאני נמשך בזמן הזה ותקשרתי את זה למור באופן הכן והברור ביותר", כתב בהתייחסו לביקורת שקיבל על כך שלא הבהיר למור שהוא אינו נמשך אליה. "בעניין המשיכה כולם חשבו שכדאי לנסות, חשבו שזה יכול להתפתח, וגם מור".

"אחרי שנבנתה אצלי ציפייה גדולה בכל תהליך המיונים, החלטתי להתמסר ודאגתי שיהיה לנו כיף ושנהנה אחד עם השנייה", הוסיף. "באמת התחלנו עם בסיס חברי מצוין. בנוסף התנהלתי בזהירות רבה בגלל שמאוד לא רציתי שמור תיפגע. לא במקרה זה לא מוצג אבל מאוד נהנינו בימים האלה והאווירה הייתה שמחה וכיפית. נ"ב קטן - אני לא מכחיש את זה שאני נקי ומסודר בהגזמה. פשוט רציתי להסביר את עצמי בהקשר של מערכת היחסים עם מור מכיוון שזה מושתק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
עינב ויואנה/צילום מסך, קשת 12

יעניין אתכם גם:
זה לא היה המהפך של רותם, זה היה הפרצוף האמיתי של רותם
הריב בין רונן לרותם הוא כמו בין צ'יוואווה מפוחד לאמסטף רעב
שניר צודק. גם אני לא הייתי רוצה לגעת במישהו שהכרתי הרגע


שניר אינו היחיד מהתוכנית לאחרונה שפנה אל הרשתות החברתיות כדי להבהיר את עצמו. לפני כשבוע וחצי כתבה רותם פוסט באינסטגרם שבו סיפרה על החוויה בתוכנית וענתה בדרכה על הביקורת כלפיה, לפיה היא התנהגה בשתלטנות כלפי רונן. "כשהגעתי לתהליך היה לי ברור שאני לא אצפה מבן הזוג שלי לנחש מה מתאים ומה נוח עבורי", כתבה. "שלא אצפה ממנו לנחש איפה הגבולות שלי עוברים. אם הוא לא יידע מה מתאים לי ואם אני לא אדע מה מתאים לו, זה מתכון לאכזבה. מבחינתי, חלק מהאחריות שלי לתהליך הזה הוא לעזור לבן הזוג שלי להבין אותי ולהיות כמה שיותר בהירה וברורה, והוא צריך לעזור לי. ככה בונים את המרחב המשותף, שבתוכו אנחנו מתחילים להכיר ולברר אחד את השנייה.

"כשהקשר מתפתח, הביטחון בו מתגבר ולאט לאט הגבולות יורדים ומתגמשים, והמרחב המשותף הזה גדל ומתפתח לחיים שלמים. אבל כדי שזה יקרה, צריך להתחיל איפשהו ולרכוש ביטחון. אמון. תחושה שיש על מי להישען, על מי לסמוך. תחושה שיש מי שמבין את הרצונות שלי ומכבד אותם. והחוויה הזו, שהיא אומנם כל כך פומבית אבל יחד עם זאת גם כל כך אישית ועמוקה, אפשרה לי לפתוח את הלב, אבל גם הביאה איתה אתגרים לא צפויים".

"לאורך החוויה הזו אני לומדת שיעורים חשובים על עצמי, על האמת שלי, הדרך שעברתי ושיש לי עוד לעבור", הוסיפה רותם. "לא ציפיתי שזה יהיה לי כל כך קשה, שזו תהיה רכבת עם תחנות של שמחה ושל חיבור, אבל גם תחנות של התמודדות עם רגעים של חוסר ודאות ופגיעות. החוויה הזו מזכירה לי שמציאת אהבה היא לא רק על הקשר שאנו חולקים עם אחרים, זה גם על הקשר העמוק שיש לנו עם עצמנו. ברגעים כאלו הפגיעות תופסת את מרכז הבמה וזו ההזמנות לאמץ את האנושיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully