וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה ענקית למעריצים: הוט הקפיאה את סדרת הספין אוף ל"זאת וזאתי"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 14:44

הוט הקפיאה את הסדרה "ממושטרות", שהייתה אמורה להיות ספין אוף לסדרה "זאת וזאתי" ביצירתן של גיתית פישר, אושרית סרוסי - שהיו אמורות גם לשחק בתפקידים הראשיים - וחן רוטמן. על פי גורם בתעשייה ההקפאה נבעה מ"בעיות תקציב" של הוט

ממושטרות זאת וזאתי. באדיבות HOT,
תותית ומלעיל, פישר וסרוסי. הסדרה "ממושטרות" של הוט/באדיבות HOT

הוט הקפיאה את הסדרה הקומית "ממושטרות", שתוכננה לעלות כספין אוף לסדרה "זאת וזאתי" ביצירתן של גיתית פישר, אושרית סרוסי - שהיו אמורות גם לשחק בה בתפקידים הראשיים בדמויותיהן של תותית ומלעיל - וחן רוטמן. את הסדרה הייתה אמורה להפיק חברת "NODRAMA Studio" של בני מנשה וארז בן הרוש והיה אמור לביים אותה דן מסר. על הסדרה הוכרז כבר במסיבת עיתונאים של הוט בתחילת שנה שעברה, היא הייתה שלב לפני פרה-פרודקשן, ולדברי גורם בתעשייה הסדרה הוקפאה "בגלל בעיות תקציב".

מהוט נמסר בתגובה: "הוט אינה נוהגת להתייחס למערך השיקולים בבחירת היצירות האמנותיות שלה ומועד צילומן". עוד נמסר מהחברה כי "הוט גאה להיות הבית של היצירה הישראלית שמביאה את הסדרות הטובות ביותר לצופיה כבר למעלה מעשרים שנה בהשקעה של מעל שלושה מילארד שקלים. צופי הוט ימשיכו ליהנות ממבחר רב ומגוון של סדרות מצוינות בשנה הקרובה, החל מ'טיטו ורוחו' של יובל שפרמן ודינה סנדרסון ('אורי ואלה') עם פבלו רוזנברג ומגי אזרזר, 'ילד רע' בבימויה של הגר בן אשר ושבין יוצריו גם רון לשם ('אופוריה'), 'משמר הגבול' של מני יעיש ('אבינו', 'המשגיחים') עם שלום מיכאלשוילי ושלומי שבת, סדרה חדשה על יחידת 8200 עם לוסי איוב, אלישע בנאי ומיכאל אלוני, דרמה על מאבק הקהילה האתיופית בישראל (אינדל), עונה חדשה של הרפאליס ועוד ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully