וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום ראשון במצרים, מרוקו, לבנון וקטאר: גל גדות מתפוצצת במזרח התיכון

16.8.2023 / 11:30

סרט האקשן החדש של נטפליקס, "Heart of Stone", בכיכובה והפקתה של הכוכבת - מדורג בעשירייה בנטפליקס כבר ב-93 מדינות, ובהן לא מעט מהשכנות באזור כמו בחריין, ירדן, כווית, עומאן ואיחוד האמירויות. לפי נתוני השירות, הסרט רשם יותר מ-69 מיליון שעות צפייה

טריילר לסרט Heart of Stone בכיכובה של גל גדות/נטפליקס

סרט האקשן החדש של נטפליקס "Heart of Stone" בכיכובה והפקתה של גל גדות דורג הבוקר (רביעי) בין עשרת התכנים הנצפים בנטפליקס ב-93 מדינות - כמעט מחצי מהמדינות שבהן השירות פתוח - חמישה ימים בלבד לאחר צאת הסרט, שבו מככבים לצידה גם ג'יימי דורנן ("50 גוונים של אפור", "החטא הקדמון") ואליה בהאט.

ברבות מהמדינות כובשת גדות את המקום הראשון, ובהן גם לא מעט מדינות מהאזור - למשל מצרים, מרוקו, בחריין, ירדן, כווית, לבנון, עומאן, קטאר ואיחוד האמירויות הערביות. לפי נתוני השירות, הסרט רשם 69,600,000 שעות צפייה עד כה.

גל גדות, הסרט "Heart of Stone" של נטפליקס. Robert Viglasky/Netflix,
מרגלת על. גל גדות, "Heart of Stone"/Robert Viglasky/Netflix

הציונים שהסרט זוכה להם בקרב המבקרים והקהל, יש לציין, פחות מחמיאים. נכון לרגע זה ציון הצופים ב-IMDB עומד על 5.7 (מתוך 10) על סמך כ-20 אלף הצבעות. דירוג הצופים באגרן הביקורות "רוטן טומייטוז" עומד על נתון דומה, 58 (מתוך 100), ואילו שקלול דעותיהם של המבקרים כפי שרוכזו באותו אתר עומדים על 30.

כאן בוואלה! תרבות המבקר אבנר שביט העניק לסרט ציון של שלושה כוכבים, וכתב בין היתר: "'לב של אבן' אולי פותח כיווני שיחה מעניינים, אבל כשלעצמו, בתור מוצר בידורי - הוא זניח למדי, ושכחתי מן המתרחש בו שעה אחרי הצפייה. זאת לא טרגדיה: היו גם סרטים בינוניים בסדרת ג'יימס בונד. הבעיה היא שהסרט הזה מלווה בקמפיין בומבסטי, שנראה תמוה ואף מנותק".

גדות מגלמת בסרט את רייצ'ל סטון, סוכנת מודיעין סטואית העובדת בארגון צללים שמטרתו לשמור על השלום ברחבי העולם, היא היחידה שיכולה למנוע מהאקר לגנוב את הנכס היקר והמסוכן ביותר של הארגון, המכונה "הלב". הטריילר עתיר האנדרנלין מציג את דמותה בשלל מצבים מסכני חיים, כולל קפיצה מהר כשהיא רתומה למצנח, קרב פנים אל פנים מול שישה אנשים, ושלל פיצוצים מרשימים. צפו למעלה בטריילר המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully