וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "יורשים" קריסטל פין הותקפה בידי לוטרות: "נשכו אותי בישבן"

30.8.2023 / 0:01

השחקנית טוענת שהותקפה באכזריות ע"י לוטרות בזמן ששחתה בנהר ופונתה לבית החולים לקבלת טיפול: "הרגשתי שהם נשכו אותי בישבן - זה היה החלק הכי נורא"

טריילר "יורשים" עונה 4/HBO

לוטרות לא נראות מזיקות בדרך כלל, אבל מפגש איתן בעיתוי לא נכון עלול להוביל לסכנה של ממש. את זה גילתה כוכבת הסדרה "יורשים", קריסטל פין, שהותקפה בידי מספר לוטרות עצבניות בזמן ששחתה לה בנהר הנוצות של צפון קליפורניה ביולי האחרון - והנשיכות היו כה חמורות שהיא פנתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

"הרגשתי משהו בגב וברגל שלי", אמרה פין ל-San Francisco Chronicle, "התחלתי להסתכל מסביב ולצעוק והלוטרות צצו ממש מולי. מיד הן צללו למטה והתחילו לתקוף אותי שוב". למרות שפין לא בטוחה מדוע היא הותקפה, היא חושבת שאולי מדובר באם שהגנה על צאצאיה, שכן היא הבחינה בשלושה מהם רגעים ספורים לאחר שננשכה.

בזמן שניסתה להימלט לחוף, הלוטרות "צללו חזרה למטה" והחלו לנשוך אותה שוב. היא נלחמה בהם ברגליים ותפסה מחסה על סלע. "יכולתי לראות את הנשיכות ברגליים שלי והרגשתי שהם נשכו אותי בישבן - זה היה החלק הכי נורא, אבל לא יכולתי לראות את זה", סיפרה פין, "הנשיכות ממש כואבות. בלתי נסבלות אפילו".

כוכבת "יורשים" קריסטל פין. GettyImages
כוכבת "יורשים" קריסטל פין/GettyImages
לוטרה אוכלת דג, צפון אנגליה. 5.1.2012. רויטרס
עדיף לא להיתקל בהן/רויטרס

פין, שגילמה את לורן פוסון בפרק ה-8 ("אמריקה מחליטה") בעונה הרביעית של "יורשים" - טופלה בבית החולים Tahoe Forest בטראקי.

נשיכות לוטרה הן בדרך כלל נדירות, גשרק 59 תקיפות מתועדות התרחשו ברחבי העולם מאז 1875, לפי ה-Daily Montanan.

המומחית להתנהגות לוטרות, היידי איילנד, פרופסורית באוניברסיטת פסיפיק באורגון, ציינה כי החיה יכולה לפעמים להיות תוקפנית אם היא מנסה להגן על האזור שלה, על ילדיה או על מזון - כך שנראה כי פין צדקה בתיאוריה שלה. בחודשים יוני ויולי, האמהות הלוטרות נוטות ללמד את הגורים שלהן איך להסתדר לבד, כולל איך לשחות. רוב הזמן הם לא מחפשים להתרועע עם בני אדם ומפגש איתם עשוי להיות בעייתי. "אם אתם רואים לוטרה בקרבת מקום ואתם במים, העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת היא - צאו מהמים", אמרה איילנד ל-Daily Montanan' "על היבשה, יש לכם יתרון. במים, להם יש".


עוד בנושא:
כוכב "יורשים" הרוויח 1.25 מיליון ליש"ט על מכירת הבית שלו

סולן הסקס פיסטולס נעקץ ע"י פרעושים באיבר מינו - כי התיידד עם סנאים

"הנשיכות ממש כואבות. בלתי נסבלות אפילו"

מחלקת הדגים, חיות הבר והפארקים של מונטנה ממליצה לאנשים להתרחק מחיות בר במים. פין מצדה מזהירה אחרים להיזהר כאשר שוחים במימי צפון קליפורניה. היא הודתה שגם אם הייתה רואה את היצורים משוטטים בנהר, זה לא היה גורם לה לעצור.

"זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע", אמרה פין ל-San Francisco Chronicle כשנזכרה ששקלה להביא את בתה הצעירה לשחייה בנהר.

עד כה הקיץ, כבר מספר אנשים דיווחו על פציעות הקשורות ללוטרות. אישה ממונטנה, ג'ן רויס, כמעט איבדה חצי אוזן וסיימה עם פנים מלאות בתפרים לאחר שהותקפה על ידי לוטרה כשהיא רחצה בנהר. שלוש נשים נוספות נפצעו מלוטרות ב-2 באוגוסט כשהן שחו בנהר ג'פרסון שבמונטנה ומקרה נוסף של תקיפת לוטרה תועד בצפון קליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully