וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתפת מאסטר שף חושפת: "התעוררתי עם 10 גברים במיטה רק כדי להיות כוכבת"

21.9.2023 / 0:10

כוכבת מאסטר שף האמריקאית, פייג' חימנז, סיפרה שניסתה להיות כוכבת בהוליווד אבל הצדדים המכוערים של התעשייה גרמו לה להתחרט על כך

פייג' חימנז מדמגנת ומבשלת/paigejimenez

לצערנו גל גדות יש רק אחת וכדי להיות כוכב גדול בהוליווד צריך לפעמים להתלכלך, לפחות כך מספרת כוכבת מאסטר שף האמריקאית, פייג' חימנז, שנחשפה לצדדים המאוד לא נעימים של התעשייה בניסיון שלה להיות כוכבת בהוליווד.

חימנז הסיפרה שייתה נואשת לפרוץ בתחום המשחק בהוליווד כשהייתה נערה, אך הצד המכוער של התעשייה ניסה לשנות אותה. היא סיפרה שבאחת ההזדמנויות התעוררה עם 10 גברים במיטתה, בתחבולה שארגן הסוכן שלה כדי לעורר כותרות.

הדוגמנית והמשפיענית עברה ללוס אנג'לס כשהייתה רק בת 17, להוטה להיות שחקנית. בשיחה עם ה-DailyStar, פייג' הסבירה כיצד מלוהקים תפקידים מסוימים - וזה רחוק מהזוהר שמבטיחים לנו. "עברתי להוליווד כשהייתי בת 17. היה לי מנהל למשחק, אבל זה לא ממש הלך לשום מקום. לא אהבתי כמה מפחידה התעשייה יכולה להיות, במיוחד בלוס אנג'לס. אני לא מתכוונת לנקוב בשמות, אבל הייתי מאוד צעירה, לא היה לי מושג מה אני עושה והייתי קשורה למנהל ש... אני זוכרת שהתעוררתי ב'שאטו מרמונט' (בית מלון) עם 10 גברים במיטה שלי, שהמנהל שלי השיג לי. הייתי צריכה להתמודד עם הערות קטנות על הגוף שלי, אנשים צחקו לפעמים: 'אוי, היא צריכה להז**** עם 'ג'ון' הלילה' או משהו כזה. בחורים מנסים לשכר בנות יתר על המידה. זה היה נורא".

פייג' חימנז. paigejimenez, צילום מסך
פייג' חימנז/צילום מסך, paigejimenez

היא הוסיפה: "זו בעיה באמריקה ובכלל בכל העולם, אבל בהוליווד זה מטורף לראות את הבחורות והבחורים היפים והמוכשרים האלה עוברים את הדברים האלה בגלל אנשים חזקים עם הרבה כסף. האנשים האלה רגילים להיות כוכבי התוכנית של עצמם כי הם כל כך יפים, יש להם את כל התכונות המדהימות האלה. נוצרת דינמיקה מוזרה שבה את מפחדת - כי את לא רגילה לזה. לא רוצה לאבד את העבודה שלך או להחמיץ אודישן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"יש היררכיה של מי יכול להיות הקרוב ביותר למנהל הליהוק, למפיק, לסוכן הטאלנטים. אני מהוואי אז יש לי אמונה חזקה שאם אתה לא אוהב אותי, אז אתה לא אוהב אותי וזהו. אני לא אעשה שום דבר אחר כדי להטות את הדעה שלך. לימדו אותי להתייחס לאחרים כאילו הם אנשים רגילים".


עוד בנושא:
המילף המקורית מ"אמריקן פאי": בזכות התפקיד שכבתי עם יותר מ-200 גברים

כוכבת המפץ הגדול: הוסיפו לי סצנות סקס עם האקס - כדי לדפוק אותי

למרבה המזל, חייה של פייג' השתנו לתמיד במהלך מפגש מקרי בהוליווד. הלכתי ברחוב יום אחד ואיש אקראי ניגש אליי. זה היה כמעט כמו גורל. הוא אמר, 'היי, את מבשלת?' ואני: 'לא מבחינה מקצועית, אבל אני אוהבת לבשל, זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות'. הוא רצה שאסע לסן דייגו למחרת ואבחן למאסטר שף וקיבלתי את התפקיד".

היא הגיעה בתוכנית רק למקום ה-19, אבל זכתה לשבחים מהשף גורדון רמזי על היותה אמיצה מספיק כדי להתחרות בתוכנית בגיל כה צעיר. רמזי אמר אז שיש לה עתיד מזהיר בעולם הקולינרי, אבל פייג' תלתה במהרה את הסינר שלה כשהבינה שמקריירת הבישול שלה היא מרוויחה רק 20 דולר לשעה.

ממאסטר שף

לתמונות עירום ב-Onlyfans

פייג' חימנז. paigejimenez, צילום מסך
פייג' חימנז/צילום מסך, paigejimenez

כעת פייג' מגשימה את חלומותיה ההוליוודיים בדרך קצת שונה ועוזרת לבן הזוג שלה, ליאנדרה סנדרס, עם סרטו התיעודי החדש בנטפליקס, Skategoat, בכיכובו של הסקייטבורדר המקצועי טוני הוק.

במקביל היא מרוויחה אלפי דולרים בחודש לאחרא שפתחה חשבון לתמונות עירום נועזות ב-OnlyFans, תמורת חמישה דולר לחודש, והיא אפילו משתתפת בשיחות וידאו עם מעריצים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully