וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הכנסות של 1,365,000,000 דולר: "ברבי" רשמית הוא הסרט הגדול של השנה

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 11:20

סרטה של גרטה גרוויג על הבובה הפופולרית עקף בסוף השבוע את "האחים סופר מריו" בדרך לתואר הסרט המכניס ביותר של 2023, וה-15 בכל הזמנים. במקום השלישי: "אופנהיימר", שהכניס יותר מ-850 מיליון דולר

טריילר לסרט "ברבי"/באדיבות Tulip Entertainment

זה רשמי: "ברבי", סרטה של גרטה גרוויג על פי הבובה הפופולרית, הפך בסוף השבוע לסרט הרווחי ביותר של השנה בעולם. לפי ההערכות, ביום שישי חצה הסרט את רף ה-1.365 מיליארד דולר, ובכך עקף את "האחים סופר מריו - הסרט" שהחזיק בתואר עד כה.

ההישג ממקם את "ברבי" במקום ה-15 ברשימת הסרטים המצליחים של כל הזמנים, כשמעליו בעיקר מותגים של קומיקס והמשכוני אקשן: "אווטאר", "הנוקמים: סוף המשחק", "אווטאר: דרכם של המים", "טיטאניק", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", "הנוקמים: מלחמת האינסוף", "ספיידרמן: אין דרך הבייתה", הגרסה המחודשת של "פארק היורה", "הנוקמים", "מהיר ועצבני 7", "אהבה בשחקים: מאבריק", "לשבור את הקרח 2", ו"הנוקמים: עידן אולטרון".

גם "אופנהיימר" של כריסטופר נולן ממשיכים להגיע להישגים קופתיים מרשימים (אך צנועים מעט יותר), ולפי ההערכות הוא חצה בסוף השבוע רף של 850 מיליון דולר. בכך הוא עוקף את "שומרי הגלקסיה 3" והופך לסרט השלישי הכי קופתי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully