וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה 18 שנה: הרולינג סטונס יוציאו אלבום מקורי חדש

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 10:20

ממשיכים להתגלגל: כחודשיים לאחר שמיק ג'אגר חגג 80, ושנתיים אחרי שהמתופף המיתולוגי צ'ארלי ווטס הלך לעולמו, ההרכב האגדי יוציא את אלבום האולפן ה-27 בתולדותיו: "Hackney Diamonds". מוקדם יותר השנה דווח שבחלק מההקלטות השתתפו גם חברי הביטלס פול מקרטני ורינגו סטאר

להקת רולינג סטונס ביטלה את הופעתה באמסטרדם ארנה לאחר שכבר עשרות אלפים התאספו בקהל, לאחר שהסולן מיק ג'אגר נמצא חיובי לקורונה/דרור נחום

הרולינג סטונס הכריזה הלילה (שלישי) על אלבום מקורי חדש, לראשונה מזה 18 שנה. האלבום החדש, ששמו יהיה "Hackney Diamonds", יהיה ה-27 של הלהקה, מהחשובות בתולדות הרוקנרול.

ההרכב ישחרר פרטים נוספים על האלבום בשידור חי שיועבר ביוטיוב מחר, שבו יתראיינו לג'ימי פאלון. מוקדם יותר השנה דווח כי ההרכב הקליט יחד עם חברי הביטלס פול מקרטני ורינגו סטאר, ובכך אוחדו שניים מהרכבי הרוק הגדולים של שנות ה-60 בפרט ושל כל הזמנים בכלל.

הרולינג סטונס פעילים מאז 1962, וההרכב נכנס להיכל התהילה של הרוקנרול בשנת 1989. האלבום האחרון שלהם יצא בשנת 2016, אך הוא הכיל גרסאות כיסוי לשירי בלוז ולא חומר מקורי.

לאחרונה מלאו למנהיג ההרכב, מיק ג'אגר, 80. לפני כשנתיים הלך לעולמו מתופף ההרכב הוותיק צ'ארלי ווטס. האלבום המתקרב יהיה הראשון בתולדות הלהקה בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully