וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולמי: מופע הסטנד-אפ החדש של ריקי ג'רוויס הוא הרווחי ביותר אי פעם

7.9.2023 / 13:52

הקומיקאי והיוצר הבריטי המצליח זכה בתואר שיא מרשים נוסף עם המופע החדש שלו "ארמגדון", ששבר את שיא גינס בתור המופע עם הרווח הגבוה ביותר אי פעם עבור הופעת סטנד-אפ בודדת. וגם נטפליקס כבר הצטרפה לחגיגה

ריקי ג'רוויס - ספיישל בנטפליקס. נטפליקס,
שובר שיאים. ריקי ג'רוויס/נטפליקס

הקומיקאי והיוצר הבריטי המצליח ריקי ג'רוויס ("המשרד", "טוני נולד מחדש") זכה בתואר מרשים עם הופעת הסטנד אפ החדשה שלו "ארמגדון", ששברה שיא גינס בתור המופע עם הרווח הגבוה ביותר אי פעם עבור הופעת סטנד-אפ בודדת. המופע הצליח לגרוף סכום שיא של 1,410,000 ליש"ט בערב שהתקיים ב-6 במאי באמפיתיאטרון בלוס אנג'לס "הוליווד בול", ובכך עשה היסטוריה.

ג'רוויס צפוי להמשיך לסייר עם "ארמגדון" לאורך שנת 2023 כשלפניו עוד שלוש הופעות באצטדיון וומבלי ו-11 הופעות נוספות בפלדיום. חברת נטפליקס הספיקה לקנות את הזכויות על המופע, שישודר בשירות הסטרימינג בתום סיבוב ההופעות המתוכנן. חברת הסטרימינג כבר הפיקה שני מופעי ספיישל של הקומיקאי "ריקי ג'רוויס: אנושיות" (2018) ו"ריקי ג'רוויס: חלק מהטבע" (2022).

הרזומה של הקומיקאי זיכה אותו עד כה בשלושה פרסי אמי, פרס גלובוס הזהב וארבעה פרסי באפט"א. ג'רוויס מזוהה בעיקר בזכות כיכובו בסדרות הטלוויזיה המצליחות "המשרד" ו"ניצבים", שאותן כתב וביים ביחד עם חברו ושותפו המקצועי סטיבן מרצ'נט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully