וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, התכנון הוא חתונה וילדים. אנחנו בני 36 ולא באנו לשחק. אין לנו מה להתמהמה"

14.9.2023 / 14:00

החרטה שיואנה חשה בחופה ("פאק, מה עשיתי?"), הקושי שתומר חווה כשצפה בעצמו, סופ"ש הזוגות שגרם ליואנה להתאהב, הרגע שבו תומר אמר ליואנה שהוא אוהב אותה והרצון לחתונה וילדים ("אני רוצה טבעת ענקית"): הזוג שכבש את המדינה ב"חתונמי", יואנה ותומר, פותחים הכל. ריאיון

יואנה ותומר ראיון/מעריב

רגע אחרי שאמרו "כן" זה לזו והחליטו להישאר יחד בתום 42 ימים צילומי "חתונה ממבט ראשון", תומר ויואנה לא חגגו במסעדה יוקרתית ולא בבר מפונפן אלא בבליסת מנת שווארמה מול הטלוויזיה. "הלכתי להביא שווארמה ליואנה ולי", נזכר תומר. "רצינו לאכול בשקט, בלי מצלמות. התיישבנו על הספה ונשמנו. הצילומים היו כל כך אינטנסיביים ועוצמתיים, ורגע אחרי שאלנו את עצמנו 'מה היה פה הרגע?!'. לא עשינו כלום באותו יום. ראינו טלוויזיה, אכלנו, נשמנו, עיכלנו. למחרת התחלנו לעשות זוגיות אמיתית. התחלנו את החיים. זה היה כל כך מוזר לקום בבוקר בלי שמצלמים אותנו".

ואחרי היום-יומיים הראשונים?

תומר: "אלו היו יום-יומיים מהותיים. מאז למדנו להמשיך את הזוגיות בלי המעטפת של הצילומים ולחיות חיים רגילים. זו הייתה תקופה קסומה שהיינו לבדנו שנינו עם הזוגיות שלנו, ועוד לפני השידורים, כך שאף אחד לא זיהה אותנו ויכולנו פשוט להסתובב ולחוות את הזוגיות. בתקופה הזו למדנו להכיר יותר, להעמיק את החיבור בינינו, לשתף אחד את השנייה בעולמות שלנו, בעבודה, בחיים, נפגשנו עם המשפחות, נפגשנו עם אנשים שלא ממש רצו להצטלם בתקופת הצילומים, ועשינו כל מה שזוג אחר עושה".

אצל לא מעט זוגות של "חתונמי" התקופה הזאת העירה משברים.

תומר: "כן, היו ריבים, אבל אני לא חושב שזה ערער את הזוגיות. למדנו לריב. 42 ימי הצילומים היו תקופת התאהבות והתאמה אחד לשנייה כדי לבנות את הביחד. למדנו לתקשר וגם למדנו לריב".

יואנה: "ברור שהיה קושי אחרי צילומי התוכנית, אבל מה שיפה ביני לבין תומר זה שאנחנו יודעים לצלוח כל אי הבנה בינינו. היו חודשיים שהכל היה טוב בינינו וההשתלבות שלו בדירה שלי הייתה מאוד טבעית. זה הדבר שהכי פחדתי ממנו, שאני ארגיש שמישהו חודר לי לפרטיות, אבל בסוף זה היה סבבה. באמת הרגשתי קצת חנוקה, אבל מהר מאוד יצאנו מזה".

תומר: "וגם קיבלתי בתקופה הזו עוד מדף בארון".

זה היה ברור לכם שתמשיכו לגור יחד?

יואנה: "תומר ואני התלבטנו על זה ואמרנו 'אוקיי, בוא נזרום, בוא נישאר באותה דירה מבלי לטלטל יותר מדי ופשוט נתגלגל'. אם בעוד שבועיים-שלושה נרגיש שכל אחד צריך את דירתו, הדירה של תומר הייתה קיימת והמשכנו לשלם שכר דירה בשתי הדירות".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר ויואנה/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
יואנה: "צעדתי לחופה וזה היכה בי, 'פאק, מה עשיתי?', ההלם לא היה מהמצלמות. זה לא הפריע לי בכלל. פתאום בצעידה לחופה, קלטתי שיש פה עוד בן אדם ואין לי כבר שליטה על הסיטואציה. ראיתי מסביב גם את האורחים והבנתי פתאום שגררתי אותם לתוך ההרפתקה שלי"

תומר בדוג ויואנה בויב הכירו לפני 10 חודשים מול מצלמות העונה השישית והמדוברת של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12). כפי שכולם ראו על מסך הטלוויזיה, זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון בין יואנה (36), רואת חשבון ועורכת דין, לבין תומר (36), חוקר בינה מלאכותית בחברת "סיוה". "נכון, הקליק לא הוקלק ברגע הראשון, זו הייתה אהבה ממבט שני שהגיעה ממקום הרבה יותר עמוק", מודה יואנה. "אני זוכרת שבמלון, בלילה אחרי החתונה, הבמאי שליווה אותנו ניסה להבין ממני מה אני חושבת ומרגישה, ואמרתי לו 'לא, אני לא עושה ימינה-שמאלה הפעם. זה לא טינדר. אני יורדת לעומק המאץ' וזה באמת מה שעשינו ומשם באה האהבה. לא מהמקום השטחי".

אבל התבאסת קצת על מה שראית בחופה, לא?

יואנה: "אני מאוד מאמינה באנרגיות ושמה שצריך לקרות קורה. כנראה מישהו לחש לי באוזן שאני צריכה לעשות דברים אחרת ולהסתכל על הדברים אחרת ואני באמת שמחה שלא נסגרתי באיזשהו אופן. בסוף לא הייתה שם באמת איזושהי דרמה. הרי תומר הוא באמת כל מה שביקשתי. אני חושבת שצעדתי לחופה ופשוט זה היכה בי, 'פאק, מה עשיתי?', ההלם לא היה מהמצלמות. זה לא הפריע לי בכלל. פתאום בצעידה לחופה, קלטתי שיש פה עוד בן אדם ואין לי כבר שליטה על הסיטואציה. ראיתי מסביב גם את האורחים והבנתי פתאום שגררתי אותם לתוך ההרפתקה שלי ושהכול אמיתי, ואמרתי 'שיט, מה עשיתי?'. וכן, משום מה, בצורה שלא ברורה לי כי גובה אף פעם לא היה אצלי כזה אישיו, התבאסתי על זה שהרגשתי שתומר נמוך. אגב, זה הדבר היחיד שעכשיו שלא אכפת לי ממנו, כי כמו שאמרתי כמה פעמים - יש לו אופי של גבוה".

מה זה אומר אופי של גבוה?

יואנה: "זה כמו ביג דיק אנרג'י".
תומר: "מאמי, אי אפשר להגיד את זה".

יואנה, מתי הרגשת שעברת את המהפך הרגשי כלפי תומר?

יואנה: "כבר בלילה הראשון במלון אחרי החתונה, כשישבנו בארבע עיניים, אמרתי לעצמי וגם אמרתי לו שאם תצא מפה אהבה זה בונוס. הרגשתי שיש פה חיבור של אנשים והבנתי למה התאימו בינינו. ידעתי שגם אם לא נהיה ביחד יהיה לי פה פרטנר מטורף, כי הרגשתי את זה באנרגיות. בירח הדבש התחלתי לראות בו פוטנציאל לבן זוג. מתי נפתח לי לגמרי? לא יודעת, אני חושבת שהתחלתי להבין שאני מתאהבת בו אחרי סופ"ש הזוגות".

רק אז?

"כן, חזרתי אחרי מפגש הזוגות ואני זוכרת שאמרתי לו שאני חייבת לצלם את עצמי נותנת עדות למצלמה כי אני מוצפת רגשית. הייתי חייבת להוציא את זה ולא יכולתי מולו. הייתי חייבת את זה לעצמי".

תומר, איך לא נפגעת שבהתחלה היא לא נדלקה עליך?

תומר: "מעולם לא לקחתי את זה אישית. אני לא בן אדם שנעלב מהר. ידעתי שזה תרחיש שיכול לקרות".

תרחיש ישים.

(צוחק) "כן, תרחיש ישים. אמרתי לעצמי שזו אופציה. כשהגעתי למעמד החופה, היה לי זמן קצת להתרגל לאווירה, ראיתי משפחה וחברים. כשהיא נכנסה ראיתי שהיא בלחץ וידעתי שאני לא אפוצץ את זה בגלל עניין רגעי ואולי לא רלוונטי. אני שמח שהתנהגתי ככה כי בסוף באותו ערב הבנו שיש עם מה לעבוד ויש התאמה טובה. הבנו שאנחנו רוצים לראות אם זה מבשיל לזוגיות. את הסוף כולם יודעים".

אילו היית בנעליים שלה, יכולת לעבור מהפך רגשי כזה ולהתאהב אחרי שבהתחלה אין הידלקות?

"אני חושב שזה אפשרי, אבל צריך להיות משהו מינימלי. שמע, היא יפהפייה ומדהימה אבל ברגע החופה זה לא מה שעבר לי בראש. באותו רגע אמרתי 'יש פה אירוע ואני צריך לתפעל אותו'".

יואנה (צוחקת): "סליחה? מה זאת אומרת? רואים שאמרת וואו כשראית אותי".

תומר (צוחק): "טוב, שאלה הבאה בבקשה".

אני לאו דווקא מדבר על החופה, אלא על הימים שאחרי. יכולת לעבור שינוי כמו שיואנה עברה?

תומר: "בכנות אני לא יודע, עד שאני לא אהיה בסיטואציה הזו אני לא אדע".

יואנה: "אתה לא תהיה בסיטואציה כזו".

תומר: "אולי בעונה הבאה, נעשה חתונמי וי-איי-פי".

יואנה: "מאמי, אתה עוד פעם גונב לי את הבדיחות".

תומר: "האמת שהעצה הכי טובה לזוגיות היא 'תן לה להרגיש שהבדיחות שלה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר: "ראיתי את עצמי על המסך בעיקר מתקשה, מצד שני יואנה שמתקדמת בקצב הרבה יותר מתקדם ממני. איפשהו הרגשתי שלא סיפקתי לה מה שמגיע לה, את מה שהיא צריכה. הערכתי את האיפוק שלה ואת זה שהיא נשארה לכל הדרך"

איך היה לראות את עצמכם על המסך? היו רגעים שהפתיעו אתכם?

תומר: "מוזר לראות את עצמך בסיטואציה האינטימית הזאת. לראות את הכול חשוף, מהצד. לי זה לא היה קל".

מה בעיקר?

"ראיתי את עצמי מתקשה, נאבק. לא באתי לעשות רושם, להגיד את המילים הנכונות או לעשות מה שמצופה ממני. באתי עם קושי אמיתי שליווה את החיים שלי ורציתי לעבוד עליו. ראיתי את עצמי על המסך בעיקר מתקשה, מצד שני יואנה שמתקדמת בקצב הרבה יותר מתקדם ממני. איפשהו הרגשתי שלא סיפקתי לה מה שמגיע לה, את מה שהיא צריכה. הערכתי את האיפוק שלה ואת זה שהיא נשארה לכל הדרך".

ומה היה קשה?

"היה לי קשה כשראיתי עדות למצלמה של יואנה שאמרה שהיא מפחדת שיש לה מה להפסיד ושיש לה רגשות ושיש לה סוג של אי ודאות כלפיי. זה היה לי עצוב כי תהיתי 'אני סיפקתי את אי הוודאות הזו?'. הרי לכל אורך הדרך הראיתי שאני שם ועשיתי מאמץ, ואז הבנתי שאני מדבר שפה אחרת של אהבה. הבנתי שאני מביע את אותו דבר, רק בשפה אחרת. זה מה שעזר ליואנה להישאר".

יואנה: "באותו הקשר, לקח לתומר יותר מחצי שנה לומר לי 'אני אוהב אותך'. רק כשהיינו באיטליה אחרי הצילומים הוא אמר לי. כשמשווים לזוגות אחרים בתוכנית, היו כאלה שאמרו את זה כבר במהלך השידורים. אבל זה לא הזיז לי כי ידעתי בלב שלי שהוא אוהב".

לא כרסם בך ספק לרגע אחד?

"לא, יכול להיות שזה עבר לי בראש באיזשהו אופן. רציתי שהוא יגיד לי כי אני רציתי להגיד לו".

תומר, באמת הגבת באימוג'י לייק על אימוג'י לב של יואנה?

תומר (צוחק): "אני לא מרגיש צורך להתגונן כי זה מה שהיה באותו זמן. אני לוקח אחריות".

יואנה: "תן לי לספר את כל הסיפור. היינו שיכורים איפשהו, הוא חתך הביתה כי הוא היה צריך לקום מוקדם ואני הייתי שיכורה, והוא הלך, ואז החלטתי לשלוח לו 'אני אימוג'י לב אותך'. הוא כנראה לא ידע איך לאכול את זה כי הייתי שיכורה והוא היה סחי ואז הוא נלחץ והגיב מוזר. אמרתי 'סבבה, אני מבינה את הסיטואציה' וברור שרציתי שהוא יגיד לי גם, אבל הבנתי שהוא צריך לומר את זה בזמן שלו".

יואנה, מה היה קשה לך בצפייה בתוכנית?

"היה לי קשה לראות שאני מאוד נפתחתי כשדיברתי עליו מול המצלמה והוא לא. זה היה לי קשה".

תומר: "לא נפתחתי איתך, אז איך אני איפתח עם איש זר?".

יואנה: "לא יודעת, עובדה שלא נפתחתי מולך אבל נפתחתי מול עצמי. חשבתי שתומר עושה אותו דבר. רבנו על זה כמה פעמים כי הרגשתי מרומה קצת. אני שמחה שלא ידעתי את זה בזמן אמת כי אז הייתי נבהלת ומעורערת, כי הייתי בתוך החוויה. תומר בהתנהגות שלו גרם לי להרגיש וזו הסיבה שנשארתי. הוא לא היה צריך לומר לי כי הרגשתי מה שהוא מרגיש אליי. אני חושבת שאם הייתי מבינה שהוא בעצמו נמצא באיזשהו קונפליקט שהוא לא מבין, זה היה מערער אותי כי זה היה גורם לי לתת משמעות למילים ולא למעשים. אני שמחה שלא עשיתי את זה".

תומר: "אני צופה בשידורים עכשיו ואני חושב שהייתי מאוהב שם. אני שמח שהבנתי את זה לבד".

יואנה, כשהייתם אצל יעל והיא דיברה על עניין הפרפרים שתומר לא מרגיש, זה לא הפריע לך?

יואנה: "אני שנאתי את הדיבור הזה, את כל הביטויים האלה. זה הרגיז אותי. מה זה פרפרים? זה ניסיון לשים כותרות על משהו אמורפי ובסופו של דבר תחושות".

תומר (צוחק): "אני עדיין רוצה להרגיש פרפרים".

יואנה: "אני אפרפר אותך".

תומר: "אני חושב שיואנה פשוט כבר עברה את השלבים האלה של הפרפרים ושהיא חוותה את זה. אני הייתי כל כך חסום שלא הייתי מודע לזה. אני כן חושב שהיו פרפרים באותו זמן, פשוט הייתי מאוד אסוף".

יואנה: "רואים את זה. בפרק ההחלטות רואים שאנחנו מסתכלים אחד על השנייה עם מבט נוצץ בעיניים. אם זה לא פרפרים אז מה זה?".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר ויואנה/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
יואנה: "זה הזוי בעיניי בכל קנה מידה שהכרתי את תומר בתוכנית. אני לא הבחורה של לבבות בעיניים ואני תמיד צינית, אבל זה באמת לא נתפס. אני מרגישה בת מזל ואני באמת חושבת שהוא הגבר הכי טוב שיכולתי להכיר"

יואנה, עם אילו ציפיות באת לתוכנית?

יואנה: "באתי עם תקווה, אבל גם לא רציתי לצפות כי לא רציתי להתאכזב. ידעתי שרוב הסיכויים לא אגמור כמו קטיה וליאור או הגר וניר, אז לא אפשרתי לעצמי לצפות לזה ולחלום שזה מה שיקרה לי. ידעתי שיש פחות מ-10 אחוז סיכוי שזה יקרה לי, אבל ידעתי שאעבור ב'חתונמי' תהליך ומקסימום ייפתחו לי אופציות".

ובסוף קרה בדיוק סיפור אגדות כמו של ליאור וקטיה.

יואנה: "זה הזוי בעיניי בכל קנה מידה שהכרתי את תומר בתוכנית. אני לא הבחורה של לבבות בעיניים ואני תמיד צינית, אבל זה באמת לא נתפס. אני מרגישה בת מזל ואני באמת חושבת שהוא הגבר הכי טוב שיכולתי להכיר".

היו תגובות שהעליבו אתכם?

תומר: "היו תגובות ששנייה זה טלטל אותי אבל לא העליב. האמת שהייתה תגובה אחת שמתחה עליי ביקורת מקצועית על האופן שבו התקנתי את השקע. משום מה זה דווקא פגע בי (צוחק)".

יואנה: "אני קראתי המון טוקבקים. לרוב זה הצחיק אותי ולפעמים גם לא. הרבה פעמים החזקתי את עצמי לא לענות. היו שם תגובות כמו 'הוא כמה רמות מעליה, היא לא יפה מבפנים ולא מבחוץ, חתונמי מעודדים התבוללות'".

תומר: "התגובות האלו מאד הפריעו לי כי ראיתי כמה זה מפריע לה".

יואנה: "זה הנושא שהכי תקפו אותי לגביו, שאני גויה. סבבה, תגידו שאני חצי יהודייה. זו עובדה. אבל לתקוף ולומר שלא מגיע לי כך וכך? לומר שהביאו לתומר סוג ב'? סליחה, אני לא סוג ב'. אני טובה לצבא וטובה כמשלמת מיסים. סוג ב' אני לא".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
יואנה: "אני ממש שמחה ששידרו את עניין החרדות שלי ואני שמחה שדיברתי על זה. קיבלתי כמות תגובות מטורפת, זה נגע בהמון בנות צעירות שהזדהו עם זה וזה נתן להן כוח לטפל בעצמן. זה המס לי את הלב"

תומר, למשפחה שלך היה קשה עם העובדה שיואנה לא יהודייה מלאה?

תומר: "המשפחה שלי לא הייתה מודעת לזה בהתחלה אבל דיברנו איתם".

יואנה: "היה לנו חשוב שלפני שהעונה עולה נשתף את המשפחה כי זה לא משהו שמגלים בטלוויזיה. זה כבוד מינימלי. בסופו של דבר, זה שלי ושל תומר. אנחנו לא ילדים וכל התגובות מסביבנו לא רלוונטיות. מה שרלוונטי זה אני ותומר, ואם אנחנו נחליט שלטובת הבית והמשפחה זה מה שחשוב, אז נעשה את זה בשבילנו. בסוף זו חותמת גומי. אני יהודייה, חילונית לגמרי, פשוט אין לי טייטל בתעודת זהות".

תומר: "בכל פעם שזה עלה בשיחות של ההורים שלי איתה, עצרתי אותם. זה עניין שלנו. אם היא תחשוב לעשות משהו בנושא, זה של יואנה בלבד".

יואנה: "אגב, ניסיתי לעשות גיור אבל שמו לי ברקס. זה ביזיון מה שקורה בהיבט הזה".

תומר: "אני מאמין שדרך ארץ קדמה לתורה".

יואנה, את גם דיברת באומץ על החרדות שלך באחד הפרקים. היה לא פשוט לצפות בעצמך באותו פרק?

יואנה: "אפילו התבאסתי שלא הראו יותר. אני ממש שמחה ששידרו את זה ואני שמחה שדיברתי על זה. קיבלתי כמות תגובות מטורפת, זה נגע בהמון בנות צעירות שהזדהו עם זה וזה נתן להן כוח לטפל בעצמן. זה המס לי את הלב. אני חוויתי את התקף החרדה הראשון שלי בגיל 20 ואז לא דיברו על זה בצורה כזו פתוחה. יכול להיות שאם הייתי רואה כתבות על זה בזמנו, הייתי מסתכלת על זה אחרת ולא חושבת שאני משתגעת. הייתי יודעת שיש לזה שם".

איך את עם החרדות היום?

יואנה: "תודה לאלוהי הציפרלקס. גם עברתי טיפול ארוך".

תומר: "לפעמים אני חושב שחייתי על פלנטה אחרת. יואנה גם חשפה אותי לחרדות, ואני בחיים לא חוויתי דבר כזה לפני כן, ופתאום נחשפתי לדבר".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר: "אנחנו עדיין לא יודעים באיזו קונסטלציה או פורמט, אבל כן, אנחנו רוצים חתונה". יואנה: "פה יש בינינו מחלוקת. אני פחות רוצה את החתונה עצמה ותומר כן. אבל נגשר על הפער הזה". תומר: "אני לא אפספס הזדמנות למסיבה וקריוקי"

אתם חושבים על חתונה אמיתית?

תומר: "כן. אנחנו עדיין לא יודעים באיזו קונסטלציה או פורמט, אבל כן".
יואנה: "פה יש בינינו מחלוקת. אני פחות רוצה את החתונה עצמה ותומר כן. אבל נגשר על הפער הזה".
תומר: "אני לא אפספס הזדמנות למסיבה וקריוקי".

אתם רואים בעצמכם זוג נשוי לכל דבר ועניין?

תומר: "שאלה טובה. כי אנחנו כן רוצים חתונה ואנחנו כן זוג נשוי. אני קורא לה אשתי".
יואנה: "תומר, שיהיה ברור, אני רוצה טבעת".
תומר: "אם אין חתונה, אין טבעת".
יואנה: "מה אתה אומר, חיכיתי לזה 36 שנה ואני רוצה שעם לוויינים יראו את הטבעת".
תומר: "מאמי, טבעת בלי חתונה זה לא תרחיש ישים".

את רמזת על דברים שיקרו בשנת 2024. מה יקרה שם? חתונה? ילדים?

יואנה: "כן, זאת התוכנית. אני גדולה ממנו ביומיים בדיוק. אז אנחנו לא ילדים. ב-2024 נהיה בני 37 ושוב, כמו שתומר אמר, לא באנו לשחק. זה הולך טוב, אז אתה יודע...".

תומר: "שמע, לא באנו לשחק. באנו לפורמט עם מטרה מאוד ברורה - זוגיות. אנחנו לא אנשים שמתמהמהים".

יואנה, לבשל אוכל תימני כבר למדת?

יואנה: "לא, אבל למדתי לקנות לחוח במאפייה ברמת גן".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר ויואנה/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
יואנה: "היה אחד שפנה אלי ואמר 'אם תרצי מישהו 1.90 מטר, אני פנוי'. והוא תמיד הזכיר לי שהוא עדיין פנוי. גם תומר קיבל הרבה פניות מבחורות שזיהו שהוא המאמי הלאומי. הוא ג'נטלמן והוא יצא טוב ובנות התאהבו בו בצדק"

אילו תגובות קיבלתם ברחוב במהלך העונה?

תומר: "אנחנו מקבלים הרבה תגובות חיוביות. זה כיף. הרבה אהבה, הרבה הערכה, הרבה חיזוקים. כי אתה בא בסוף לעשות תהליך ואתה בא הכי אותנטי שלך ואתה בא הכי חשוף ואתה מקבל ליטוף על זה. אז זו איזושהי גושפנקא למי שאתה ולתהליך שעברת ושרואים אותך, וזה כיף".

יואנה: "שתדעו שהוא נינט הבאה, הוא המאמי הלאומי".

הופתעתם מהפרידה של נעם ומשה?

יואנה: "הם באמת היו צריכים שהמצלמות ייצאו כדי לייצר זוגיות והייתה להם זוגיות מדהימה. היו להם את האישיוז שלהם ובגלל זה זה לא עבד. זה ביאס אותנו ואולי גם הפתיע אותנו טיפה שהם נפרדו כי מאוד רצינו שיהיה לזה הפי האנד".

תומר: "הם נפרדו בטוב. הם חברים עכשיו".

היה זוג שבכל זאת הפתיע אתכם עם ההחלטה שלו?

יואנה: "לא. אני חושבת שאני יכולה לראות לגבי כל הזוגות את ההתאמה באופן חד משמעי. אני לא חושבת שהיה אף שידוך ציני בשום צורה שהיא, בניגוד למה שטענו בעבר על 'חתונמי'. היה לי חשש כזה גם לגביי. הבנתי שהכל אמיתי לחלוטין".

כמה חברים שלכם בתוכנית, בעיקר שניר ורותם, חטפו אש.

"תומר: "נכון, אבל אני חושב שגם מאש אתה לומד וגדל".

כאב לכם לראות את מה ששניר חטף? או רותם ורונן?

תומר: "לפעמים אתה קורא דברים שכותבים עליהם ואתה אומר לעצמך 'אבל אני מכיר אותו, הוא אחלה בן אדם, היא אחלה בחורה, הם הרי הסתדרו וזה לא היה ככה'".

יואנה: "אני חושבת שאני הכי קרובה לרותם מבין הבנות ולי היה מאוד קשה עם התגובות שהיא קיבלה. היא קיבלה המון אש".

יואנה, את יודעת שכשסיפרתי לאנשים שאני הולך לראיין אתכם - קיבלתי בעיקר תגובות מנשים שעפו על תומר ואמרו שהוא בחור מהמם.

תומר: "זה רק כי הייתי בזוגיות טובה שאפשרה לי להיות הגרסה הכי טובה שלי".

קיבלתם פניות באינסטגרם שגרמו לאחר לקנא?

יואנה: "פנו הרבה. היה אחד שפנה אלי ואמר 'אם תרצי מישהו 1.90 מטר, אני פנוי'. והוא תמיד הזכיר לי שהוא עדיין פנוי. גם תומר קיבל הרבה פניות מבחורות שזיהו שהוא המאמי הלאומי. הוא ג'נטלמן והוא יצא טוב ובנות התאהבו בו בצדק".

זה לא ערער אותך?

"לא. כי אני יודעת מי אני ומה אני ושאני זכיתי בו לא פחות משהוא זכה בי".

תומר: "חד משמעית, יש לי משהו טוב בידיים ואני לא חושב שאני מקנה חוסר ביטחון".

יואנה: "מה שיפה בזוגיות בריאה זה שבעצם אנחנו גורמים אחד לשנייה להבליט את הצדדים הטובים אחד של השנייה. יכול להיות שעם גבר אחר הייתי יוצאת פחות טוב. אני חושבת שאנחנו באמת מעצימים את הטוב אחד בשנייה ובגלל זה היא טובה ונכונה וזה לא נתפס שזה הגיע מתוכנית ריאליטי".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר ויואנה/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר: "אני הורדתי פעם את ריו, הכלב של יואנה. הסוויתי את עצמי עם כובע ומשקפי שמש ואז זיהו אותי לפי ריו. אי אפשר להתחמק מזה"

איך הצלחתם להסתתר במשך חצי שנה?

יואנה: "לכל אחד מאיתנו יש רכב עם חלונות שחורים מאחורה, אז תמיד אם מישהו מאיתנו היה נוהג, השני היה שוכב מאחור".

תומר: "למקומות קרובים נסענו בשני כלי רכב נפרדים, אבל אם זה לטבריה, אז זה יותר מורכב".

דייטים?

יואנה: "מה פתאום, רק בבית. יורדים לסופר בנפרד, יורדים במעלית בנפרד".

תומר: "אני הורדתי פעם את ריו, הכלב של יואנה. הסוויתי את עצמי עם כובע ומשקפי שמש ואז זיהו אותי לפי ריו. אי אפשר להתחמק מזה".

תומר, הביך אותך שיואנה דיברה על סקס בתוכנית?

"זה לא הביך אותי. אני מבין שיש אנשים שיש להם בעיה עם זה. את כל הנושא הזה שמתי בידיים שלה, היא בחרה מה לחשוף, איך ומתי. זה לא מביך אותי ואין לי בעיה עם זה".

יואנה: "גם הכל התנהל בהומור. גם כשדירגתי אותו עם ציונים. היו כאלה שכתבו 'מי היא בכלל שתדרג אותו?!'. לא קלטו שזה היה בינינו ודרך זה פירקנו הכול בהומור. זו הייתה הדרך שלנו להגיד 'את מוצאת חן בעיניי', זו הייתה השפה שלנו".

מה הדירוג שלו היום?

"היום ספציפית הוא 9.6 (צוחקת). לא, בעצם אולי 9.1".
תומר: "עבורי היא תמיד 10 עגול".

מה כל כך ביאס אתכם בסרטון החתונה כשכל הזוגות צפו במסיבת הזוגות האחרונה?

"קודם כל, זה היה הבום הראשוני שלנו שאנחנו רואים את עצמו פעם ראשונה בטלוויזיה. זה היה שוק. הסרטון היה קצר והוא העביר לנו חוויה אחרת ממה שזכרנו שהיה באמת".

יואנה: "זה היה קשה כי הראו לנו דקה ואנחנו בחוויה שלנו כשראינו את הדקה הזאת ראינו שם חוויה של דחייה וזה היה קשה לראות את זה כי ידענו איפה אנחנו היום. בחתונה היה את החלק הראשון של ההלם אבל אחרי זה היו ריקודים וכיף, אז שאלנו את עצמנו 'מה, זה בסוף מה שהראו?! רק את ההלם?'. נראה לי שזו הייתה הטעימה הראשונה ושהבנו מה הולך להיות בשידורים".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב
תומר: "אני חושב שהעונה הזאת הביאה הרבה דברים חשובים לפרונט. אם זה חרדות, פוסט טראומה, הקפאת ביציות. זה פתח שיח שאני חושב שהציבור הרבה יותר בשל אליו. אין טאבו על דברים שאסור לדבר בטלוויזיה. אפילו סקס"

מה למדתם על עצמכם בעונה?

תומר: "למדתי שאני רגיש בניגוד למה שחשבתי על עצמי. אני לא רגשן אבל רגיש, אני כן מודע למה שקורה ואני כן חווה את זה. למדתי שאני פתוח, שאני יודע לקבל ביקורת, לעבוד ולעשות דרך. ולמדתי שאני פורח בזוגיות".

אילו כלים קיבלת מהתוכנית?

"לא לפחד להגיד מה אני מרגיש גם אם זה לא שכלתני וגם אם לא עיכלתי ועיבדתי את זה. השיתוף מקרב".

יואנה: "תומר מאוד אסוף, הוא לא אוהב להראות חולשה והוא לא אוהב לבקש עזרה והוא לומד לאט לאט להבין שהוא לא היחידי שצריך לתפעל את האירועים ויש אותי לצדו. אני גם מתפעלת טוב והוא יכול להניח עליי את הראש והוא לא חייב להיות סלע איתן".

תומר, בתחילת העונה הגדרת אהבה בצורה מאד מדעית וכולם הסתלבטו עליך. איך היום אתה מגדיר אהבה?

תומר: "אין לי הגדרה. אהבה זה משהו שאתה מרגיש. אתה לא יודע איך ומתי זה בא, באיזו צורה ובאיזו עוצמה. זה דגדוג כזה מבפנים שנותן לך פילטר חדש לעולם. אתה מסתכל אחרת על כל הדברים. כשאתה אוהב מישהי - כל דבר שהיא אומרת מצחיק אותך. אז כן, זה נותן לך פרספקטיבה שונה לחיים. אני עדיין אמצא את הנוסחה לאהבה".

במה שונה העונה הזו מעונות קודמות?

תומר: "אני חושב שהעונה הזאת הביאה הרבה דברים חשובים לפרונט. אם זה חרדות, פוסט טראומה, הקפאת ביציות. זה פתח שיח שאני חושב שהציבור הרבה יותר בשל אליו. אין טאבו על דברים שאסור לדבר בטלוויזיה. אפילו סקס. אם מסתכלים סטטיסטית, אז זו הייתה עונה מוצלחת יותר בשידוכים. גם בזכות ההפקה שתמיד משתפרת ומקשיבה, וגם בזכות המשתתפים שקיבלו פידבקים מעונות קודמות. כולם מאוד עובדים בזה, מחבקים אותנו ומבינים אותנו. משתתפים היום מגיעים בשלים הרבה יותר".

תומר בדוג ויואנה בויב חתונה ממבט ראשון 6, ספטמבר 2023. עופר חג'יוב, מערכת וואלה!
תומר ויואנה/מערכת וואלה!, עופר חג'יוב

אז מה הסיפור של יואנה ותומר?

יואנה: "הסיפור של יואנה ותומר זה הסיפור הקלאסי של 'חתונמי'. זוג שאילולא התוכנית לעולם לא היה ביחד. זה סיפור על עומק, על כך שצריך להסתכל מעבר ולא להיות תקוע בשמאל וימין של הטינדר. העומק חשוב, זה הסיפור".

תומר: "זאת חתונה ממבט ראשון ואהבה ממבט שני. החתונה רק משאירה אותך אבל אחר כך באה העבודה הקשה. זו לא דיסני, זו עבודה".

יואנה: "בסופו של דבר, אני ותומר מראים לכל הרווקים כמה יכול להיות שמתפספס בדרך כי לא מתאמצים רגע. אני כל הזמן אומרת לחברות הרווקות שלי 'צאו לדייטים, אל תשאלו למה לא אלא למה כן, תנו צ'אנס'. הרי אילולא היינו נותנים את הצ'אנס הזה, זה היה נגמר בטיל. יכול להיות שהוא היה נלחץ שלא מגיעים הפרפרים ואז היה חותך, אבל בגלל שלא הרמנו ידיים - הגענו עד לכאן. זה הלקח".

seperator

קרדיטים:

צילום: עופר חגיוב
איפור ושיער: דיאנה קים
הפקה: חגית ברק
בגדים: &Other Stories

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully