וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שירק והטיח נזלת בצלמת: מרילין מנסון נידון לעבודות שירות וקנס

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 18:34

בית המשפט בניו המפשייר הרשיע את הזמר בתקרית דוחה משנת 2019, שהתרחשה במהלך הופעה שלו. הקורבן: "מעולם לא הושפלתי כך, זה הדבר המגעיל ביותר שאפשר לעשות". נגד מנסון עלו בשנים האחרונות כמה טענות לתקיפה מינית של נשים

מרילין מנסון. Richard Shotwell/Invision/AP, AP
"תקרית מחפירה". מנסון/AP, Richard Shotwell/Invision/AP

הזמר מרילין מנסון נידון אתמול (שני) ל-20 שעות עבודות שירות וקנס של כ-1,400 דולר, לאחר שקינח את אפו וירק על סוזן פאונטיין, שצילמה הופעה שלו בניו המפשייר בשנת 2019 - כך דווח בתקשורת האמריקנית.

השוטרים שחקרו את התקרית זיהו בתיעוד את מנסון מתקרב למצלמה של פאונטיין ואז יורק לעברה. לאחר מכן, הניח אצבע על נחירו ויורה משם נזלת על הצלמת. בעוד היא נמלטת מהמקום, הוא נראה מצביע לעברה וצוחק.

"מעולם לא הושפלתי כך או שהתייחסו אליי כפי שעשה זאת הנאשם", אמרה פונטיין על המעשה, "לירוק עליי כך ולקנח עליי את האף היה הדבר המגעיל ביותר שבן אנוש עשה מעודו".

לפי הדיווח ברשת BBC, מנסון, בן ה-54, יוכל לבצע את עבודות השירות בקליפורניה, שם הוא מתגורר. הוא אמר לכתבים כי הוא מתכוון לרצות אותן בעבודה עם אנשים הזקוקים לשיקום. הוא נדרש לעשות זאת תוך כחמישה חודשים, ולעדכן את המשטרה המקומית בכל פעם שהוא מתכנן להופיע בניו המפשייר. השופט קבע כי מדובר בתקרית "מחפירה".

נגד מנסון, שפרץ לתודעה בשנות ה-90, עלו כמה טענות לתקיפה מינית וניצול של נשים בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully