וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסריטאי "בוראט" הגיע לישראל: "לא נברח מכם כשאתם בצרות אלא נרוץ אליכם"

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 18:10

לאחר תמיכתו בישראל בפוסטים ויראליים, התסריטאי והקומיקאי הבריטי לי קרן, אחד מכותבי "סרט המשך בוראט", נחת אמש בארץ ויבקר ביישובי העוטף שעברו טבח. "חשוב להיות עד למה שהפסיכופתים של חמאס עשו. אתם האחים שלנו, אנחנו אוהבים אתכם, כולנו בזה ביחד"

תיעוד חיילי צה"ל בתמרון הקרקעי ברצועת עזה, 1 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

נמשכת התגייסות תעשיית התרבות והבידור העולמית לטובת ישראל במלחמת עזה. אמש (שלישי) נחת בארץ התסריטאי, השחקן והקומיקאי הבריטי לי קרן (Lee Kern), שכבר תומך בעקביות בישראל ברשתות מאז פרוץ המלחמה, ואשר הפוסטים והסרטונים שלו ברשתות החברתיות הפכו לוויראליים. קרן היה אחד התסריטאים של החלק השני בסדרת סרטי "בוראט" ("סרט המשך בוראט") של סשה ברון כהן, ועל כך היה מועמד לאוסקר בשנת 2021 בקטגוריית התסריט המעובד הטוב ביותר. עם ברון כהן שיתף פעולה כתסריטאי גם בתכנית הסאטירה הטלוויזיונית "מי זו אמריקה?" של רשת שואוטיים, ובנוסף כיכב בסדרה הקומית "Celebrity Bedlam" בערוץ 4 הבריטי.

אתמול, לפני יציאתו לישראל, העלה בטוויטר סרטון שבו אמר: "אני נוסע לישראל מכמה סיבות. אחת, אני לא מצליח לעבוד גם ככה, אז עדיף שאסע. שתיים, הצלחתי לארגן ביקורים בכמה מהקהילות שבהן הזוועות של חמאס התרחשו, אז אני חושב שחשוב להגיע לשם לראות מה קרה ולהיות עד לכך. אנחנו חייבים בגלל שהפסיכופתים של חמאס צילמו את הכל בעצמם, העלו הוכחות לרשת, כי הם התגאו בכך שהם פסיכופתים. ושלוש, נזכרתי הרגע שאחותי נקלעה להתקפת הסכינים בגשר לונדון, כשטרוריסטים מוסלמים קיצוניים הסתובבו עם סכינים והחלו לדקור אנשים. היא וכמה חברים היו מבועתים והתחבאו במועדון לילה. אבא שלי ואני החלטנו לנסוע לשם להגיע אליה, הגענו הכי קרוב שיכולנו עד שנעצרנו על ידי המשטרה וחיילים אבל זה שהיינו שם גרם לה להרגיש בטוחה יותר, רגועה יותר, גרם לה להרגיש אהובה וגרם לה להרגיש שהכול יהיה בסדר.

"אז כמחווה הכי קטנה", הוסיף קרן, "אני וחבר שלי ניסע לשם והנסיעה לשם היא כדי ליצור קשר עם הישראלים. אתם יודעים מה, אנחנו לא בורחים מכם כשאתם בצרות, אנחנו רצים אליכם. אתם האחיות שלנו, אתם האחים שלנו, אנחנו אוהבים אתכם, כולנו בזה ביחד, ואנחנו באים לשם כי אנחנו יודעים שננצח, וזה יהיה מדהים, אז אל תדאגו, יש לנו עולם יפה יפה אפילו כשהוא פאקינג מחורבן. הדברים היפים אפילו יותר יפים, אוקי? אז זהו, אני בדרכי לשם. שאלוהים יברך, אהבה לכל היהודים בעולם ובישראל. כולנו אוהבים אחד את השני, כולנו ננצח, יהיה טוב, ברוך השם".

בנוסף, לאחר שיוכבד ליפשיץ בת ה-85 שוחררה משבי החמאס, אמר קרן באחד מסרטוניו: "האישה המבוגרת ששוחררה מהשבי של חמאס אמרה שהתייחסו אליה מאד יפה. מה פאקינג אתם חושבים שהיא תגיד? הפאקינג בעל שלה עדיין מוחזק בן ערובה בפאקינג עזה. מה אתם חושבים שהיא תגיד? 'חה חה פאק יו חמאס, אני בחוץ, תעשו את הפאקינג הכי גרוע שלכם נערים', ווט דה פאק? מה אתם חושבים שהיא תגיד כשבעלה עדיין מוחזק בן ערובה יחד עם עוד יותר ממאתיים יהודים חטופים? אוקי? פאקינג תתבגרו! באף יקום החמאס הם הטובים, אפילו אם הם משחררים חטופים. הם נכנסו לתוך ישראל ורצחו 1400 אנשים! אנסו נשים! שרפו תינוקות בחיים! ערפו את הראשים של הילדים שלהם! אין יקום שבו הם יכולים לתקן את המצב ולהפוך לפאקינג ה'טובים'! אתם פאקינג מטומטמים! אלוהים יעזור לנו אם תהיה לבריטניה מלחמה אמיתית בקרוב, כי חצי מהעיתונאים שלנו וחצי מהאוכלוסייה שלנו הם פאקינג מטומטמים! הם הטרף הקל ביותר לתעמולה ומלחמה פסיכולוגית מצד טרוריסטים ואידיוטים! אתם טיפשים! אין לכם יכולת חשיבה ביקורתית, אין לכם אינסטינקט! חלילה אם בריטניה תצטרך לצאת למלחמה, העורף יידפק! לא רק שיש לנו אויבים שישמחו שנידפק, יהיו לנו מטומטמים שיעודדו אותם. אין יקום שבו חמאס הם הטובים ששחררו חטופה שהם חטפו מלכתחילה! אוקי, זה כמו שמישהו ידקור אותך בצוואר ואז ישים על זה תחבושת, זה לא יהפוך אותו לפאקינג רופא השנה!".

עוד בוואלה!

"שמעתן את הדברים הטובים?" - השחקנית הישראלית תואשם בהסתה ועידוד ארגון טרור

לכתבה המלאה

עוד בטרם בואו לארץ, קרן פתח באומץ במאבק נגד האנטישמיות של אחת הסוכנות הבכירות בבריטניה, במה שהוביל למחיקת הציוצים שלה, התנצלות ו"חקירה מעמיקה ומקיפה" של מעשיה על ידי הסוכנות שהיא חלק ממנה.

בטרם בואו של קרן לישראל, בא אלינו השחקן הכוכב האוסטרלי נתניאל בוזוליץ', המוכר בעיקר מכיכובו בסדרות "יומני הערפד" ו"המקוריים". מאז בואו לישראל ביקר בין השאר במקום נחיתת רקטה בתל אביב, בבית חולים שיבא שם ביקר פצועים ופגש גם משפחות חטופים, תוך שהוא מעלה פוסטים רבים לרשתות שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully