וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת'יו פרי סרב לצלם סצינה בה צ'נדלר בוגד במוניקה

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 0:07

שחקנית שהשתתפה ב"חברים" חשפה שלמרות שכבר עשו חזרות, מת'יו פרי סירב לצלם איתה סצנה שבה צ'נדלר בוגד במוניקה כי "הקהל לא יסלח לו"

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

בימים שעברו מאז מותו הטראגי של מת'יו פרי, רבים ממכריו של כוכב "חברים" נזכרים בחיבה ברגעים שחלקו איתו. כעת מגיע תורה של ליסה קאש - שחקנית שהשתתפה בתפקיד אורח קטן מאוד בסיטקום האהוב בשנת 1999 - אבל היא גילתה שבמקור התפקיד שלה היה אמור להיות הרגבה יותר גדול ומשעמעותי לעלילת הסדרה - אולם פרי סירב לצלם את הסצנה איתה.

ליסה הופיעה בפרק הכפול האייקוני "The One In Vegas" בעונה החמישית, בו החבורה נוסעת ללאס וגאס כדי לבקר את ג'ואי שעובד שם - בזמן שצ'נדלר כועס כשהוא מגלה שמוניקה אכלה ארוחת ערב עם חברה לשעבר ריצ'רד ובסופו רוס ורייצ'ל משתכרים ומתחתנים.

בפרק כפי ששודר, ליסה שיחקה דיילת בטיסה של רוס ורייצ'ל, אבל בראיון שהעניקה השבוע ל-TMZ, היא חשפה שבמקור היה לה תפקיד הרבה יותר גדול - כזה שהיה מעמיד בסכנה את יקום החברים כפי שאנו מכירים אותו.

צפו בה חושפת את הסצינה שלא צולמה

עוד על מותו של פרי
אחרי מותו של מת'יו פרי: ג'ניפר אניסטון מתקשה לאסוף את השברים

חשבתי שיהיה לי קשה לצפות ב"חברים" אחרי מותו של מת'יו פרי. קרה ההפך


"הגעתי כשחקנית אורחת והתרגשתי מאוד", אמרה ליסה, "הסצנה שלי הייתה אמורה להיות אחרי שצ'נדלר ומוניקה התווכחו על הארוחה עם ריצ'רד. לפי התסריט אחרי הויכוח צ'נדלר עולה לחדר המלון, מזמין שירות חדרים ואני מביאה אותו אליו כעובדת במלון. בסופו של דבר אנחנו מדברים וצוחקים ומתחברים וצ'נדלר בסופו של דבר בוגד במוניקה עם הדמות שלי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
צ'נדלר ומוניקה בסדרה "חברים". Giphy
"הקהל לעולם לא יסלח לצ'נדלר על בגידה במוניקה"/Giphy

מכיוון שהתוכנית צולמה מול קהל, ליסה סיפרה שהם כבר עשו את כל החזרות לסצנה אבל משהו לא הסתדר עם מתיו. "עשינו חזרות על זה והכל, אבל יום לפני שצילמנו מול הקהל הודיעו לי שהסצינה בוטלה. אמרו לי שפרי הלך לכותבים ואמר להם שהקהל לעולם לא יסלח לו על בגידה במוניקה. הוא כנראה צדק .זה היה משנה את מהלך התוכנית ואת האופי שלו".

זו הסצינה שבה היא השתתפה בסוף

קאש הייתה אסירת תודה על כך שבסופו של דבר לפחות קיבלה תפקיד פחות משמעותי בתור דיילת, אבל היא מודה שהיא תהתה לא פעם איך התפקיד המקורי שהייתה אמורה לשחק עשוי היה להשפיע על החיים שלה, "זה יכול היה לשנות את כל הקריירה שלי", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully