וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הטלוויזיה פרסמה בטעות סרטון שלה בעירום: "שכחתי שיש מראות"

19.11.2023 / 0:14

מנחת הטלוויזיה האוסטרלית ג'ס אווה שיתפה סרטון שלה מתארגנת בחדר ההלבשה לקראת הנחיית תכנית הבוקר וכשהתפשטה מחוץ למצלמה - לא שמה לב שהצופים יכולים לראות הכל דרך המראה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

כוכבת הטלוויזיה פרסמה בטעות סרטון שלה בעירום/Jess Eva/Instagram

כוכבת הטלוויזיה האוסטרלית ג'ס אווה עשתה טעות מביכה כששיתפה באינסטגרם סרטון בו היא מופיעה בעירום מלא - אך כשגילתה על הטעות החליטה לזרום איתה (אולי מההבנה שכבר מאוחר מדי לחזור בה) והבהירה בטקסט: "שכחתי שיש מראות בחדרי ההלבשה".

ג'ס אווה, אחת ממנחי תוכנית הבוקר "סטודיו 10" של רשת 10 האוסטרלית, שיתפה סרטון שלה מתארגנת מאחורי הקלעים לקראת הופעתה בתוכנית הבוקר, כדי לתת לעוקביה באינסטגרם הצצה לשלבי סידור השיער, האיפור וההלבשה אותם היא צריכה לעבור מדי בוקר. הסרטון, שמורץ בהילוך מהיר, מתחיל באיפור וסידור השיער ואז ג'ס עוברת לחדר ההלבשה, יוצאת מפריים המצלמה ומחליפה בגדים. מה שהיא לא שמה לב אליו זה שהחדר מוקף במראות ושהצופים עדיין יכולים לראות דרכן מה קורה מחוץ למצלמה.

המצלמה קלטה את ג'ס מתפשטת ומתלבשת, אך ג'ס לא הבינה את זה לפני שהספיקה לפרסם את הסרטון ברבים. מאוחר יותר היא ערכה את הטקסט: "אזהרה מעודכנת!", היא כתבה ל-116,000 העוקבים שלה, "אני כל כך מצטערת ששכחתי שיש מראות בחדרי ההלבשה שאתם יכולים לראות! #אזהרתתקלה".

צפו בפדיחה שלה:

"חחחח. את מהממת", כתב אחד הצופים בתגובה לסרטון, "אין עליך. אי אפשר שלא לאהוב אותך", כתב אחר. צופה נוספת כתבה: "אלוהים, את אגדה! אוהבת את האותנטיות והגישה הנינוחה שלך... למי אכפת! אני איתך לאורך כל הדרך מותק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ס אווה פרסמה בטעות קטע שלה בעירום. www.instagram.com/jess.eva.here/, צילום מסך
הרגע המביך למי שפספס.../צילום מסך, www.instagram.com/jess.eva.here/

ג'ס אווה השתתפה בתוכנית הריאליטי האוסטרלית "The Block" ב-2018, לצד בן זוגה נורם הוגאן. לאחר שהפכה לכוכבת העונה, היא קיבלה את תפקיד המנחה בתכנית בישול שבוטלה ב-2022 ועברה מאז להנחות בתכנית הבוקר של רשת 10. היא גם הופיעה בעונה השביעית של תוכנית הריאליטי "אני סלב, תוציאו אותי מכאן!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully