וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקורן אקוסטי: נועה קירל מוציאה גרסה חדשה לשיר שכבש את אירופה

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 11:15

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, קירל מוציאה גרסה אקוסטית ללהיט עמו ייצגה את ישראל באירוויזיון בו זכתה במקום השלישי. הגרסה החדשה, הנקראת "יוניקורן - גרסת התקווה", נוצרה עם הרכב כלי המיתר צ'יל פיל ומבוססת על הקלטת השיר במשדר התרמה של כאן 11. האזינו

נועה קירל בגרסה אקוסטית לשיר "יוניקורן", שיצאה בזמן מלחמת עזה/יח"צ

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות בשבוע שעבר, נועה קירל מוציאה גרסה אקוסטית ללהיטה "יוניקורן", עמו ייצגה את ישראל באירוויזיון בבריטניה השנה בו זכתה במקום השלישי. הגרסה החדשה, אותה היא מכנה "יוניקורן - גרסת התקווה", נוצרה עם הרכב כלי המיתר צ'יל פיל ומבוססת על הקלטת השיר במשדר התרמה של כאן 11 בשיתוף מיזם "לב אחד", שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב. באירוע גויסו כעשרה מיליון שקלים לתושבי הדרום ולשיקום היישובים שנפגעו במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס.

לוואלה! תרבות נודע עוד כי מסתמן שהגרסה האקוסטית תשולב בקמפיין של משרד התרבות. בסביבתה של קירל אומרים כי השיר נתרם בהתנדבות לליווי קמפיין להעלאת המורל. ממשרד התרבות נמסר בתגובה: "אכן קיבלנו הצעה כזאת מלשכת הפרסום הממשלתית, במסגרת הצעות נוספות שקיבלנו. זה לא קמפיין מורל אלא קמפיין אינפורמטיבי על מתווה הסיוע לגופי התרבות והספורט והקרן לאמנים במצוקה. אנחנו בוחנים כרגע את כלל ההצעות שהוגשו".

בסוף השבוע פרסמנו בוואלה! תרבות כתבה נרחבת על הקיפאון שבו מצוי הפופ הישראלי מאז שפרצה מלחמת עזה. על פי ההערכות בתעשייה, נועה קירל ספגה מאז פרוץ המלחמה הפסדי הכנסה המשוערים ביותר משלושה מיליון שקלים, בין השאר מביטול או דחייה של הופעות רבות, הפסטיגל (שייתכן ויתקיים בפסח בהתאם למצב), דחיית ריאליטי המוזיקה "סטאר אקדמי" ברשת 13 בהנחייתה, וכפי הנראה גם קמפיין מסחרי. גם צילומי קליפ לשיר בינלאומי חדש של קירל, בעלות גבוהה של מאות אלפי דולרים, בוטלו.

אנה זק, על פי ההערכות בתעשייה, ספגה מאז 7 באוקטובר הפסדי הכנסה המשוערים ב-1.8 מיליון שקלים לפחות. כעשר הופעות של זק שהיו אמורות להתקיים מפרוץ המלחמה ועד לפסטיגל בוטלו - על כל אחת מהן היא הייתה אמורה לקבל כ-65-75 שקל, על הפסטיגל הייתה אמורה לקבל כ-600 אלף. גם השתתפותה של זק בפרסומת לחברת אשראי הוקפאה, ועליה הייתה אמורה לקבל כ-500 אלף ש"ח לתקופה של כשישה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully