וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרסו לנו את הילדות: כוכבי ניקלודיאון חשפו שהיו עושים מין אוראלי מאחורי הקלעים כשהיו בני 15

3.12.2023 / 0:07

כוכבי "מדריך ההישרדות של נד" התוודו שהיו מבצעים אקטים מיניים מאחורי הקלעים בזמן צילומי סדרת הטלוויזיה המצליחה וממש ירדו לפרטי פרטים על מה עשו: "היינו שני ילדים חרמנים בני 15"

הפתיח ל"מדריך ההישרדות של נד"/Nickelodeon

למה להרוס לנו ככה את הילדות? כוכבי הסדרה "מדריך ההישרדות של נד", לינדזי שו ודבון וורקהייזר, התוודו שהיה ביניהם "קטע" מאחורי הקלעים של תוכנית הילדים המצליחה. ימים ספורים אחרי שהשחקנית הצטלמה בפוזה מפתיעה בבריכה ועוררה תגובות ממעריצים המומים, היא דאגה לחשוף בפודקאסט שביצעה מין אוראלי במי ששיחק לצידה בסדרה ששודרה בין השנים 2004 ל-2007.

לינדזי, כיום בת 34, ודבון וורקהייזר, בן 32, שוחחו בפודקאסט לצד מי שמשלים את המשולש שלהם בסדרה, דניאל קרטיס לי, ודנו בחוויותיהם במהלך הצילומים. במהלך דיון מזדמן על גירוי עצמי ששודר בפרק האחרון, לינדזי ניסתה בדיסקרטיות לשאול את דבון האם הוא זוכר את ה-XYZ הראשון שלהם, כשהיא מנסה להיות דיסקרטית ללא הצלחה. דבון הגיב: "מה את הולכת לשאול בפודקאסט הזה? מה את מתכוונת לשאול בפודקאסט הציבורי הזה, לינדזי?".

לינדזי הגיבה אז: "ה-BJ", בהתייחסה בבירור למין אוראלי. הוא השיב: "באיזה מהפעמים לינדזי?". היא הוסיפה: "איזה אתה זוכר? זה על הספה?". לזה השיב דבון: "לא, אני זוכר את זה שהיה במושב האחורי של הרכב שלך". חשבתם שזה טו מאץ' אינפורמיישן? חכו. השיחה רק התדרדרה מהנקודה הזאת.

כוכבי "מדריך ההישרדות של נד" אז והיום

לינדזי התוודתה אז: "הרגשתי כישלון באותה נקודה" ודניאל התערב: "הוא לא גמר?". לינדזי אישרה: "לא, הוא לא. אחרי רגע הוא פשוט אמר, 'תודה, בסדר' וקמת, הלכת לשירותים ועשית את שלך. 100%. חיכיתי בחדר ההוא עם השמיכה הכחולה, על המיטה שלך בבית ההוליווד הילס הזה".

היא התבדחה: "אני זוכרת שחשבתי: 'זה לא איך שזה אמור להסתיים", אבל דבון אמר שהוא לא זוכר את התקרית הזאת. דניאל הוסיף: "הוא לא נראה לי כמו בחור שיעשה את זה. הוא פשוט היה מסתובב עם ביצים כחולות לשארית היום".

דבון צחק והוסיף: "בשבילי, ה-BJ הראשון היה הראשון שבו גמרתי. היינו מחוץ לבית שלי, חנינו שם, ואת אמרת: 'לא, זה טוב, תגמור' ואז נבהלת. אמרת, 'אופס, סליחה!' ואני ה@#תי במכונית שלך". לינדזי טענה שהיא לא זוכרת שזה קרה והוסיפה: "עשינו דברים כאלה בלא מעט מקומות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

זוכרים אותם ככה?

ככה הם נראים היום:

דבון הוסיף: "כדי להבהיר למאזיני הפודקאסט - מעולם לא קיימנו יחסי מין, אבל עשינו דברים. היינו שני ילדים חרמנים בני 15". השלישייה מנסה אז לחזור לדיון מתורבת על מערכות יחסים ואהבה, אך הנזק כבר נעשה.

המעריצים של הסדרה ממש לא אהבו את חשיפת היתר. "הם היו צריכים לשמור על זה בסוד", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "לא הייתי צריכה לדעת את זה". צופה נוסף כתב: "אני לא אוכל לצפות שוב ב'מדריך ההישרדות של נד' בלי לחשוב על השיחה הזאת".


עוד בתרבות:
כוכבת הטלוויזיה פרסמה בטעות סרטון שלה בעירום: "שכחתי שיש מראות"

לא תאמינו איך נראית היום כוכבת "ילדת הפלא" ומה עלה בגורל חבריה

צפו בפרק המלא - כולל הווידוי:

והתגובות:

"מדריך ההישרדות של נד" שודרה במשך 3 עונות וכללה 54 פרקים. היא מתמקדת בנד ביגבי (דבון וורקהייזר) ובחבריו סיימון (דניאל קרטיס לי) וג'ניפר (לינדזי שו) כשאלה מנסים לשרוד את חטיבת הביניים בעזרת טיפים להישרדות שמציע נד. העונה הראשונה מתרחשת בסמסטר הראשון של כיתה ז', העונה השנייה בסמסטר השני של כיתה ז' והעונה השלישית במהלך כיתה ח'.

מאז שהסתיימה הסדרה השניים המשיכו בקריירות המשחק שלהם, כשדבון השתתף בשלל סדרות וסרטים ואף הוציא אלבום מוסיקה. בתפיקדו האחרון הוא השתתף בצילומים לסרט "ראסט", אולם באוקטובר 2021 נעצרה הפקת הסרט לאחר שהצלמת הלינה האצ'ינס נהרגה מירי אקדח ששימש כאביזר צילומים אשר אחז בו אלק בולדווין בעת הירי.

לינדזי שו גילמה את התפקיד הראשי של קת' סטרפורד בסדרה "10 דברים שאני שונאת אצלך" ואת פייג' בסדרה "שקרניות קטנות" והתפקיד האחרון שלה היה הופעת אורח בסדרה "לוציפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully