וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב האיחוד? לא תאמינו איך נראה היום סופרמן מ"לויס וקלארק"

5.12.2023 / 0:03

חלפו 30 שנה מאז שדין קיין קיבל על עצמו את התפקיד של סופרמן בסדרה "לויס וקלארק: הרפתקאותיו החדשות של סופרמן" וכבש את לבבות הצופים. כעת הוא ערך הופעה נדירה על השטיח האדום והזכיר לנו כמה התגעגענו ועוד יותר כשגילינו שהוא ציוני אוהב ישראל

הפתיח של ל"לויס וקלארק: הרפתקאותיו החדשות של סופרמן"/Warner Bros

ילדי שנות ה-90, זה בשבילכם: דין קיין, כוכב "לויס וקלארק: הרפתקאותיו החדשות של סופרמן", עשה הופעה נדירה בשבוע שעבר על השטיח האדום וסחף אותנו בגל - כלומר צונאמי - של נוסטלגיה. קיין גילם את סופרמן (אחד האהובים, תודו)בסדרה מ-1993 עד 1997 וכן, חלפו להם 30 שנה מאז הוא עלה על חליפת גיבור העל וטבעי שכולנו נרגיש זקנים עכשיו. אל ייאוש, דין הוא ההוכחה שאתה יכול להיות גבר הורס ת'בריאות, גם בשנות ה-50 המאוחרות לחייך.

קיין זכה לתהילה בזכות תווי הפנים החדים שלו ודמותו האגדית בסדרה המצליחה, שם שיחק לצד הכוכבת הלא פחות מוערכת טרי האטצ'ר, שגילמה את לויס. שלושה עשורים חלפו והשחקן קצת התרחק מאור הזרקורים והוא מנהל חיים פרטיים מאוד לצד משפחתו וכבר לא גר בהוליווד אלא בלאס וגאס.

קיין בן ה-57 ערך הופעה די נדירה ב-26 בנובמבר כשהגיע לשטיח האדום של מצעד חג המולד בהוליווד שבלוס אנג'לס כשהוא לבוש בחליפה עם עניבה חגיגית בצבעי אדום-לבן. מלבד מספר קילוגרמים עודפים שמאוד מחמיאים לו, קיין נראה כמעט ללא שינוי. לאירוע המצולם הוא הגיע לצד זמרת האופרה והדוגמנית אנה אזרלי, ילידת ניו זילנד.

זוכרים אותם? הו, הגעגועים!

וככה הוא נראה היום (עדיין מושלם):

מה עם איחוד?

אחת מהופעותיו האחרונות הייתה ב-2020 כשהתארח בתוכנית הבוקר האמריקאית וסיפר על הכימיה הגדולה שהייתה לו עם טרי האטצ'ר. הוא סיפר אז שהיה צריך לעבור אודישן מול 10 "לויס ליינים" שונות, כשטרי האטצ'ר הוכיחה את עצמה כטובה ביותר. "זה היה תהליך אודישן נהדר כי הייתי צריך לנשק כל אחת מהן - והן היו צריכות לנסות לפתות אותי", אמר, "זו הייתה הסצנה, אבל טרי הייתה הכי טובה אז - ואני עדיין חושב שטרי היא הלויס ליין הטובה בכל הזמנים".

רוצים איחוד של "לויס וקלארק"? קיין לא שולל זאת. הוא כבר הביע את רצונו לחזור לגלם את הדמות והוסיף שהוא סקרן לדעת מה עלה בגורלם של לויס וקלארק כמעט 30 שנה מאז שהסדרה הסתיימה. פליז שמישהו שם בהוליווד ידאג שזה יקרה!

איך בא לנו בינג' עכשיו

והוא מאחורינו!

קבלו עוד סיבה לאהוב אותו: דין קיין תומך נלהב בישראל. כשעמד על הבמה באירוע הגאלה השנתי ה-10 J100 של ה"אלגעמיינער" הוא אמר: "אני כאן כדי להגיד לעולם שלא נהיה אדישים. ישראל, אנחנו עומדים מאחוריך, לצידך, לידך וליד חברינו היהודים כאן באמריקה וברחבי העולם"

"שבת ה-7 באוקטובר שינתה את העולם לנצח", הוא אמר אז, "לפעמים דברים בחיים הם מסובכים ולפעמים הם די פשוטים. מה שקרה בישראל לא צריך להיות מסובך מדי. זה די פשוט: זה טוב מול רוע. אנושיות מול רוע".


עוד בתרבות:
השתתפה בפרק של סיינפלד והפכה להיות "השחקנית העשירה בעולם"

מת'יו פרי סרב לצלם סצינה בה צ'נדלר בוגד במוניקה

כפרה עליו:

דין קיין לא לגמרי נעלם מהמסכים אחרי "לויס וקלארק". הוא הנחה את "ריפלי'ס תאמינו או לא!" והופיע בפרקים של "חוק וסדר: מדור מיוחד", "פרייז'ר" ו"הפמליה".

בראיון שנערך באוקטובר השנה הוא סיפר שעזב את ביתו במאליבו, לוס אנג'לס, במאי 2023 ועבר לגור בלאס וגאס. "הבית שלי במאליבו אמור היה להיות הבית שלי לנצח", אמר קיין ל-Fox News Digital, "שם תכננתי לסיים את חיי והכל היה בסדר, אתה לא יכול לנצח את מזג האוויר. היה לי בית מקסים עם הנופים הכי מדהימים שיש, אבל ממשלות יכולות להרוס אזור. זה מה שקורה בקליפורניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully