וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן סרנדון מתנצלת על ההערה האנטישמית: "עשיתי טעות איומה"

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 12:00

בעצרת פרו-פלסטינית לפני כשבועיים, השחקנית התייחסה לעלייה בפשעי שנאה ואמרה כי "עכשיו יהודים טועמים מה זה להיות מוסלמים בארץ הזאת". כעת, לאחר שסוכנות השחקנים שלה פיטרה אותה, היא מבקשת סליחה: "מתחרטת עמוקות על סילוף המציאות"

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, 11 בנובמבר 2023/טוויטר

אחרי שהסוכנות שלה פיטרה אותה, השחקנית סוזן סרנדון התנצלה על האמירה האנטישמית שלה, לפיה "יש הרבה אנשים שחוששים להיות יהודים בזמן הזה, וזוכים לטעום איך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזו", והודתה כי מדובר ב"טעות איומה", כדבריה. ההתבטאות המקוממת של סרנדון נאמרה בעצרת פרו פלסטינית בניו יורק לפני כשבועיים, כשההקשר היה העלייה בפשעי שנאה נגד יהודים.

"הניסוח הזה היה טעות איומה, והוא מרמז שעד לאחרונה יהודים לא חוו רדיפה, כשבעצם ההיפך הוא הנכון. כפי שכולנו יודעים, ממאות שנים של דיכוי ורצח עם באירופה ועד לטבח בבית הכנסת בפיטסבורג, יהודים מכירים היטב אפליה ואלימות דתית שממשיכה עד היום", כתבה סרנדון באינסטגרם, והוסיפה כי היא "מתחרטת עמוקות על סילוף המציאות".

לדבריה, הכוונה שלה הייתה להביע סולידריות עם המאבק בקנאות מכל הסוגים, והיא התנצלה על כישלונה לעשות זאת. לצד זאת, היא הוסיפה: "אמשיך במחויבות שלי לשלום, אמת, צדק וחמלה לכל בני האדם".

סרנדון ("מופע הקולנוע של רוקי", "תלמה ולואיז") מזוהה מזה שנים עם עמדות שמאל רדיקלי ופעילות פרו פלסטינית. היא זכתה לביקורת רבה גם על הפצת שקרים ביחס לאירועי 7 באוקטובר, ואף טענה כי "אנשים לא מבינים את ההקשר" של המתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully