וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין סירב לגנות את ישראל, הפרו-פלסטינים זעמו: "לך תז***ן". צפו

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 11:53

השחקן האמריקאי אלק בולדווין נקלע אמש לעימות עם מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק. בולדווין נשאל אם הוא מגנה את ישראל והשיב: "לא. אני תומך בשלום בעזה", וספג בתגובה את הצעקות "לך תזדיין" ו"תסתום את הפה שלך, אין לך בושה". מקורבו: "פנו אליו באגרסיביות". צפו

הפגנה פרו-פלסטינית בלונדון, 11 בנובמבר 2023/טוויטר

השחקן האמריקאי אלק בולדווין נקלע אמש (שני) לעימות עם מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק, שביקשו ממנו לגנות את ישראל . בולדווין סרב ובמקום פרץ עימות בין הצדדים. בסופו של דבר המשטרה ליוותה אותו החוצה.

השחקן בן ה-65, זוכה פרסי גלובוס הזהב ואמי, שהיה מועמד לפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר, היה בדרכו ללמד שיעור משחק כשעבר ליד הפגנה פרו פלסטינית עם מאות בני אדם באיזור תחנת רכבת בעיר. המאות הפגינו נגד פעולת ישראל ברצועת עזה, והשמיעו את הקריאות "הפסקת אש עכשיו" ו"ישראל לכי לעזאזל". המפגינים הבחינו בשחקן, זינקו לעברו והאשימו אותו בזעם בתמיכה בישראל. משטרת ניו יורק נאלצה ללוות את השחקן מחוץ להפגנה.

"תסתום את הפאקינג פה שלך, אין לך בושה", צעק לעבר בולדווין אחד המפגינים. בולדווין נשאל אם הוא מגנה את ישראל והשיב: "לא. אני תומך בשלום בעזה", וספג בתגובה את הצעקה: "לך תזדיין". "אתה שואל שאלות טיפשיות", נשמע בולדווין אומר למפגין, "שאל אותי שאלה חכמה, ואני אענה על השאלה שלך".

צפו בקטעי וידאו מהעימות (מעל ומתחת).

עוד בוואלה!

"מזכירים לי שפיבי זרקה אותי ב'חברים'. זה כואב, למרות שבסוף היא התחתנה עם יהודי"

לכתבה המלאה

מקורב לבולדווין אמר לאתר החדשות "The Messenger" כי בולדווין נתקל ב"אגרסיביות". "אלק היה בדרכו להתנדב ללמד שיעור משחק. הוא לא התכוון להגיע להפגנה ולא היה מעורב בשום צורה. פנו אליו באגרסיביות שוב ושוב. המשטרה התערבה כדי למנוע עימות נוסף וכדי שיוכל להגיע בשלום לכיתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully