וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתפי "אתגר הדיונון": נטפליקס רוצה שנעשה מין מול המצלמות

24.12.2023 / 0:29

שניים ממתמודדי להיט הריאליטי טוענים שההפקה חילקה מאות קונדומים וחומרי סיכה ונשבעו שההפקה "רצתה שנעשה סקס". לדבריהם הקונדומים היו שימושיים מאוד, אבל לא למה שאתם חושבים

טריילר "אתגר הדיונון" עונה 1/נטפליקס

משתתפי הריאלטי החדש של נטפליקס, "אתגר הדיונון" ("Squid Game: The Challenge") טוענים שבהפקה "משתוקקים" שהמתמודדים במשחק יקיימו יחסי מין, והם מציפים אותם במאות קונדומים וחומרי סיכה.

רולנד האניגן, בן 23, מקקאו ביץ', פלורידה, נכנס בחודש שעבר לספין-אוף הריאליטי של הלהיט הדרום קוריאני שכבש את העולם ב-2021 כשחקן 418. למשחק נרשמו 451 מתמודדים (הכמות הגדולה ביותר בתחרות ריאליטי) שהולכים ונופלים עד שנשאר אחד, כשהזוכה המאושר זוכה בפרס שובר שיאים, הגדול ביותר שחולק אי פעם בטלוויזיה - 4.56 מיליון דולר.

אבל ככל הנראה, הדרמה שמייצר המשחק לא הספיקה לגמרי, שכן האניגן האשים את נטפליקס ברצון שvשחקנים גם יעשו סקס זה עם זה. "אני נשבע שנטפליקס רצתה שנעשה סקס", הוא אמר למתמודד טריי פלוטניצקי שהתארח בפודקאסט שלו ביום שבת שעבר.

האניגן הסביר שצוות ההפקה של נטפליקס שם מאות קונדומים בחדר המקלחת, לפני שפלוטניצקי הודה: "הקונדומים נגמרו. בטח היו שם מאות...".

אז מה עשו עם כל הקונדומים?

הקונדומים, לדבריו, שימשו למעשה -לא למטרה שלשמה נועדו. "הקונדומים שימשו לשפשוף על השפתיים, ולא בצורה מהנה", הסביר פלוטניצקי. הוא אמר שהמתחרים השתמשו בחומרי הסיכה כשפתון לחות לאחר שהמתמודדים היו בחוץ כל כך הרבה זמן בקור לאחר סיבוב של המשחק "אור אדום אור ירוק" עד שהשפתיים שלהם נסדקו. הקונדומים פשוט שימשו כאמצעי למריחת חומר הסיכה, הוא הסביר.

כבר היו מקרים בעבר
ראה את חברתו עושה סקס ב"אח הגדול" וטוען: היא סוממה ונאנסה

בן 74 תפס את אשתו בת ה-21 בוגדת בו עם בן 60 - בתוכנית ריאליטי

הלם ב"הישרדות": מתמודדת התפשטה בריקוד ארוטי והדגימה אוננות מול המצלמות

היעדר בדיקות לזיהומים ומחלות המועברים במגע מיני היו סיבה נוספת לכך שהאניגן אמר שהוא מאמין שהמפיקים רוצים שהשחקנים יקיימו מין מול המצלמות. "הם השתוקקו שמישהו יקיים יחסי מין כי הם הדגישו מאוד את זה שלא נבדקנו למחלות מין", הוא טען,"והם הבהירו - 'אנחנו לא הולכים לעצור אתכם'". לטענתו ככל הנראה, היו כמה "מקרים קרובים" לקיום יחסי מין בתוכנית, עם "זוגות שהתקרבו מאוד", לדבריו.

כלי תקשורת רבים פנו לנטפליקס בבקשה לקבלת תגובה על הטענות של האניגן ופלוטניצקי אולם בהפקה בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully