וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: כוכבת "אהבה זה כל הסיפור" נראית אחרת לגמרי

2.1.2024 / 0:03

אנחנו ממש לא זוכרים אותה ככה: כוכבת "אהבה זה כל הסיפור", הייקי מקטש, נראית היום אחרת לגמרי מדמותה של מיה, המאהבת הפתיינית והנועזת של אלן ריקמן שכולנו אהבנו (או שנאנו) בסרט. תראו אותה

טריילר לחציון 20 שנה לסרט "אהבה זה כל הסיפור"/Universal Pictures

"אהבה זה כל הסיפור" היה אחד מסרטי חג המולד המצליחים של 2003 ועל אף שחלפו שני עשורים מאז, הוא לא התיישן כלל. רבים מכוכבי הסרט הבריטי זכו להצלחה בזכותו והמשיכו לקריירה הוליוודית מבטיחה כמו יו גרנט, קולין פירת', ליאם ניסן, אמה תומפסון וקירה נייטלי) בעוד שאחרים נטשו מעט את אור הזרקורים. הייקי מקטש היא חלק מהקבוצה השנייה - אבל היא לא לגמרי נעלמה מהמסכים.

השחקנית הגרמנייה גילמה את דמותה של מיה, הפילגש של הארי (אלן ריקמן) - והיום היא בת 52 ונראית שונה לחלוטין מהדמות האייקונית שלה בסרט. המהפך במראה לא נובע רק מהגיל: למעשה היא נראית לנו כל כך אחרת כי בסרט היא הופיעה בפאה שחורה וקצרה ובגדים חשופים - ופחות בלוק הטבעי שלה.

בסרט דמותה הפתיינית הנועזת מנסה נואשות לשכב עם הבוס הנשוי באושר שלה, הארי - ולא בוחלת באמצעים כדי להשיג אותו. היא מפלרטטת איתו במסיבה של המשרד שלו, מול אשתו קרן (בגילומה של אמה תומפסון) ומנסה לגרום לו ליפול בקסמיה עם רמיזות מיניות גלויות. הארי בסופו של דבר קונה למיה שרשרת תליון זהב לחג המולד לאחר שהיא אומרת את השורה המפורסמת שלה מהסרט: "אני לא רוצה משהו שאני צריכה. אני רוצה משהו שאני רוצה - משהו יפה". הרומן ביניהם נחשף בדמעות כאשר קרן מוצאת את התכשיט המיועד למיה בכיס המעיל שלו.

אתם זוכרים אותה ככה:

הייקי מקטש בתפקיד מיה בסרט "אהבה זה כל הסיפור". Paramount Pictures,
הייקי מקטש בתפקיד מיה בסרט "אהבה זה כל הסיפור"/Paramount Pictures
הייקי מקטש בתפקיד מיה בסרט "אהבה זה כל הסיפור". Paramount Pictures,
היא בעיקר שונה מאוד מהדמות שלה/Paramount Pictures
הייקי מקטש בתפקיד מיה בסרט "אהבה זה כל הסיפור". Paramount Pictures,
רבים אהבו לשנוא אותה/Paramount Pictures

למרבה המזל, החיים האישיים של השחקנית הם הרבה פחות שערורייתיים מאלו של דמותה בסרט. הייקי המשיכה מאז לככב במספר הפקות גרמניות ובריטיות, כולל בסרט המצליח "גנבת הספרים" משנת 2013,

בנוסף היא גם זמרת שהוציאה להיטים כמו "Stand by Your Man" ו-"This Girl Was Made for Loving". מאז 2012 היא מתפרנסת גם כדוגמנית והדוברת של חברת הקוסמטיקה "לוריאל" בגרמניה.


עוד בתרבות:
בקרוב האיחוד? לא תאמינו איך נראה היום סופרמן מ"לויס וקלארק"

צופי "תוכנית הבוקר" נחרדים מהפנים של ג'ניפר אניסטון: "היא בלתי מזוהה ומוזרה"

וככה היא נראית היום:

הייקי יצאה עם כוכב "ג'יימס בונד", דניאל קרייג, במשך 7 שנים, מ-1996 עד 2004. היא בזוגיות היום עם השחקן טריסטן פיוט - ויש לה שלוש בנות ממערכות יחסים קודמות (שתי בנות ממקס מרטין שרדר, חבר בלהקת האינדי Tomte).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully