וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר היעדרות של שנים: יעל אבקסיס חוזרת לשחק בסדרת טלוויזיה

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 14:06

פרסום ראשון: 13 שנה לאחר הסדרה הישראלית האחרונה בה שיחקה, יעל אבקסיס תשוב למסך ותשחק בדרמת המתח "פטריק" ברשת. שלום אסייג יככב בתפקיד הראשי וגם יצר את הסדרה עם רועי עידן ויואב גרוס יפיק. עוד נודע לוואלה! תרבות כי יובל סגל ושלומי קוריאט ישחקו בסדרה

טריילר "הד"/באדיבות קולנוע לב

13 שנה לאחר הסדרה הישראלית האחרונה שבה שיחקה, השחקנית יעל אבקסיס תחזור לככב בסדרה חדשה - כך נודע לוואלה! תרבות. לאחר ההיעדרות הארוכה, אבקסיס, מהשחקניות הישראליות המוערכות בישראל, תככב בדרמת המתח "פטריק" ברשת 13. את הסדרה יצרו שלום אסייג (שגם מככב בתפקיד הראשי), רועי עידן, אלעד חן (שגם כותב) ויניב אמודאי (שגם מביים), ומפיק יואב גרוס. אסייג ועידן כזכור שיתפו פעולה בסדרה "מנאייכ" של כאן 11 שיצר וכתב עידן ואסייג כיכב בה בתפקיד הראשי וגם היא הופקה על ידי יואב גרוס.

הסדרה עוסקת בעבריין בכיר, שמתעורר ללא זיכרון אחרי ששרד ניסיון חיסול, וקם למציאות חדשה בה הוא לא יודע מי ניסה לחסל אותו, למה ואם הוא בכלל היה משתף פעולה עם המשטרה. המותחן מאחד בתוכו סיפור בלשי מורכב לצד תהיות על גורל, בחירה וצדק. אבקסיס תגלם את דמות אשתו של פטריק. עוד נודע לוואלה! תרבות ששלומי קוריאט ישתתף בסדרה בה ישוב לגלם פושע וישחק דמות בולטת בעולם הפשע, ויובל סגל ישחק את הבלש הבכיר. הליהוקים מסתיימים בימים אלה, צילומים יתחילו בקרוב והיא אמורה לעלות במהלך שנת 2025.

אסייג וקוריאט משתפים פעולה גם בסדרה "שנות ה-90", שעולה הערב (ראשון) ברשת 13.

יעל אבקסיס. אביר סולטן, פלאש 90
חוזרת לשחק בסדרה ישראלית לאחר היעדרות של 13 שנה. יעל אבקסיס/פלאש 90, אביר סולטן

הסדרה הישראלית האחרונה שבה שיחקה אבקסיס בת ה-56 היתה "אדמה" של רני בלייר שעלתה בשנת 2011, שנה קודם לכן שיחקה ב"חטופים" שעלתה בערוץ 2. היא השתתפה במיני סדרה צרפתית בשנת 2018, "Inside" שמה, ששודרה בערוץ France 2. גם מהמסך הגדול היא נעדרה כשחקנית זמן רב - הסרט האחרון באורך מלא שבו שיחקה אבקסיס בקולנוע היה "הד" שיצא לאור ב-2018 ובוים על ידי עמיקם קובנר ואסף שניר. בשנים האחרונות השתתפה בסרטים קצרים - "הבשורה על פי אליאס" שביימה יסמין שפט ו"אישה לווייתן" שביימה מירב בנישו דרך ארליך. בשנת 2020 הפיקה וביימה את הסרט התיעודי "ריימונד אל בידאוויה", שבו ליוותה את אמה הזמרת והשחקנית ריימונד אבקסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully