וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "מודרן טוקינג" חוגג 70 בחתונה עם חברתו הצעירה - וככה הוא נראה היום

7.2.2024 / 0:05

שרי שרי ליידי: מפיק, מלחין וכותב השירים דיטר בוהלן מצמד "מודרן טוקינג" חוגג 70 בהופעה מיוחדת ותכנון חתונה סודית עם מישהי שממש צעירה ממנו. הגיל מתברר עשה לו רק טוב

Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul/Modern Talking Offiziell

מי שמכיר ואוהב את להקת "מודרן טוקינג" (דיבור חדיש) ודאי מעודכנים במצבו של סולן הלהקה, תומאס אנדרס, כי הרי הוא הופיע בישראל בפעם הרביעית רק לפני שנתיים - אולם מי מכם יודע מה עלה בגורלו של עמיתו ללהקה, דיטר בוהלן? מתברר שהמפיק, המלחין וכותב השירים הגרמני חוגג היום (7 בפברואר) את יום הולדתו ה-70 והגיל - כך מתברר - עושה עמו חסד. את מסיבת יום ההולדת שלו הוא החליט לחגוג בהופעה מיוחדת ובמקביל הוא מארגן חתונה סודית עם זוגתו מזה 18 שנים, קארינה וואלץ בת ה-39.

דיטר בוהלן זכה לתהילה כחבר בצמד הפופ Modern Talking בשנות ה-80, שאחראים ללהיטים כמו "Brother Louie", "You're My Heart, You're My Soul" ו- "Cheri, Cheri Lady".הוא גם הפיק להיטים לאמנים גרמנים ובינלאומיים רבים. כמו כוכבי עבר אחרים, הוא גם נבחר לשפוט בתכניות הריאליטי Deutschland sucht den Superstar (הגרסה הגרמנית ל"אמריקן איידול") ו- Das Supertalent (הגרסת הגרמנית ל"אקס פקטור"). הוא גם כתב שירים לחלק מהזוכים, שרבים מהם הגיעו למקום הראשון במצעדים בגרמניה.

"מודרן טוקינג" זכתה להצלחה מסחררת בזמנה, מכרה כמאה מיליון אלבומים ברחבי העולם והפכה ללהקה הגרמנית המצליחה ביותר בהיסטוריה. בשנת 1987, לאחר פירוק הלהקה, הקים בוהלן את הלהקה Blue System שהוציאה 13 אלבומים ופעלה בין השנים 1987-1997. הלהקה כללה את רביעיית זמרי הליווי של "מודרן טוקינג". ב-98 "מודרן טוקינג" התאחדה אך התפרקה שוב בשנת 2003.

כך הוא היה נראה אז:

בולהן חגג את יום הולדתו ה-70 לא בטטנסן שליד המבורג, שם הוא מתגורר עם משפחתו, אלא - וזה לגמרי לא אופייני לו - בברלין, עם הופעה ומסיבה גדולה. "כל יום הולדת הוא זוועה בשבילי. אנשים מתקשרים או מסמסים כל היום ומצפים לתגובות. אני בעצם כל היום בטלפון. לא מתחשק לי השנה לחגוג ככה", הוא אומר בראיון בלעדי ל-BILD, "מארגנת ההופעות שלי מצאה פתרון, פשוט לא להיות בבית: עושים הופעת יום הולדת ואז מסיבה קטנה וכולם מרוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וככה הוא נראה היום כשהוא בן 70:

קארינה וואלץ (39) היא האישה לצדו של דיטר מזה 18 שנים ונראה שהאהבה ביניהם חזקה מתמיד. כשהיא יושבת לצידו בראיון, קל לראות עד כמה דעתה חשובה לו. לשאלה האם הוא מרגיש יותר בנוח כשהיא לצדו, הוא השיב: "זה בדיוק כמו שאני אשאל אותך, אתה אוהב לנשום? אני כנראה הסלבריטאי היחיד שנכנס לאוטו בשעה שתיים לפנות בוקר כשההופעה מסתיימת, נוסע מקלן לטוטנסן ומגיע מותש לגמרי בשש בבוקר. אני מעדיף להיות בבית וכמובן שאני מרגיש הכי בנוח כשהמשפחה שלי לצדי. אז אני יותר רגוע".

עוד נוסטלגיה:
אחרי כמעט 60 שנה: כוכבי מנהרת הזמן עדיין חיים וככה הם נראים היום

לא תאמינו איך נראית היום כוכבת "ילדת הפלא" ומה עלה בגורל חבריה

הלהיט הגדול שלהם - Cheri Cheri Lady

בני הזוג בילו את חופשת החורף עם ילדיהם המשותפים מקסימיליאן (10) ואמלי (12) באיים המלדיביים. קארינה אמרה: "יום ההולדת לא משחק תפקיד בחיי היומיום שלנו. אנחנו חוגגים את זה וממשיכים הלאה. אנחנו גם לא נותנים לעצמנו שום דבר חומרי. אם אני רוצה משהו, אני קונה אותו - ודיטר עושה את אותו הדבר". דיטר הוסיף: "אנחנו יוצאים לטיולים ומבלים זמן ביחד כמשפחה. אנחנו אוהבים לטוס ולגלות עולם. אני הכי אוהב את קארינצ'ן שלי כשהיא לובשת מכנסיים קצרים וחולצת טריקו בחופשה ואין עליה איפור בכלל. היא יפה מבפנים ומבחוץ. קארינה היא אדם חם לב וחביב במיוחד".

סולן הלהקה, תומאס אנדרס, בקרוב חוגג 61

כשהם הכירו במועדון במיורקה, קארינה הייתה רק בת 21 ודיטר בן 52, "אבל היא הייתה הרבה יותר בוגרת מנשים אחרות בגילה", אמר דיטר, "אפשר לסמוך עליה, אפילו על דברים קטנים. אם אגיד לקרינה שניפגש מחרתיים באלסקה בשעה 13:40, קארינה תהיה שם חצי שעה לפני הזמן. גם אני כמובן". הוא הוסיף: "קרינה ואני עומדים להתחתן. יש תאריך שנקבע מהיום הראשון שלנו ביחד. אמרתי לה שנה ספציפית ושאם אנחנו עדיין נהיה ביחד עד אז, אנחנו נתחתן. ההזמנות עדיין לא הודפסו, אבל התאריך הזה יגיע בקרוב".

קארינה השיבה: "אבל אתה חייב להציע לי שוב, הצעה אמיתית, כדי שאוכל להתחתן איתך". דיטר אמר: "אני מטורף כשזה מגיע לנישואים ואני בהחלט לא רוצה להרוס עוד נישואים. אני הולך להיות נשוי בפעם השלישית והפעם זה צריך להימשך עד סוף חיי, אבל אני בטוח לחלוטין לגבי קארינה. העולם יתמוטט אם לא נהיה ביחד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully