וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה פיצוץ מטורף, היא כעסה": אייל ברקוביץ' חושף לראשונה למה הוא ואופירה נפרדו

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 12:45

לאחר מעברו מקשת לרשת והיעדרות של יותר מארבעה חודשים מהמסך, התראיין אייל ברקוביץ' לחדשות 13 וסיפר על הקרע מאופירה אסייג איתה אינו מדבר ("היא חסמה אותי"), העביר ביקורת נוקבת על נתניהו ("יש לו אינטרס אישי לא לסיים את המלחמה") וקרא להחזרת החטופים "בכל מחיר"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

בעקבות מעברו מקשת 12 לרשת 13, ולאחר היעדרות מהמסך של יותר מארבעה חודשים, התראיין אמש (שישי) אייל ברקוביץ' לנטעלי שם טוב בערוץ הבית החדש שלו. המגיש והכדורגלן לשעבר שיתף בין השאר את הרקע לירידתה של התוכנית "אופירה וברקוביץ'" ששודרה בקשת 12 והסיבה למעברו לערוץ המתחרה. התוכנית ירדה זמן קצר לפני המלחמה בעקבות חופשות, ולא שבה אליה בעקבות המלחמה והפיכת קשת לערוץ שמשדר כל היום רק חדשות.

"אני ואופירה 18 שנה יחד, מתוך זה רבנו שמונה שנים. רציני", אמר ברקוביץ'. "יש בינינו כל הזמן חיכוכים, את יודעת, כמו גבר ואישה נשואים. רבים, משלימים. רבתי איתה מלא פעמים לפני ולא עזבתי את התוכנית. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי, באמת מיציתי. עכשיו אופירה, זה כבר סיפור אחר. אני לא אגיד לך שלא רבנו. רבנו. היה פיצוץ מטורף. היו בינינו אס-אם-אסים. היא רצתה לעלות, אני לא רציתי לעלות, היא כעסה, אני לא כעסתי. אז אמרתי לה: 'תעלי עם מישהו אחר. הכל בסדר, תעלי, מה הבעיה?'. עכשיו, כל הזמן אומרים לי, 'מה, אתה נעלבת שהיא עלתה עם אנשים אחרים?'. ממש לא. לא כעסתי על זה. באמת שלא כעסתי על זה. היא עלתה לשידור והיא לא הייתה בקשר איתי איזה חודש-חודש וחצי, ואז פתאום היא שלחה לי איזו הודעה, אז כתבתי לה הודעה קשה חזרה, והיא חזרה אליי, ובהודעות, היה פיצוץ. רבנו והחלטתי שאני יותר לא חוזר לתוכנית הזאת. קיבלתי הצעה מרשת - ועברתי".

"גם היום אנחנו לא מדברים", הוסיף ברקוביץ'. "אבל אם אני רואה אותה ברחוב, אני מחבק אותה. אחלה אופירה. באמת, אין לי מילה אחת רעה להגיד על אופירה". נטעלי שם טוב שאלה אותו: "אז למה אתה לא מתקשר אליה? "היא חסמה אותי. פשוט מאוד", אמר ברקוביץ'.

אייל ברקוביץ' בריאיון בחדשות 13, פברואר 2024. רשת 13, צילום מסך
אייל ברקוביץ' בריאיון לחדשות 13/צילום מסך, רשת 13

ברקוביץ' סיפר עוד כי ב-7 באוקטובר, יום הטבח שביצע החמאס, היה בדובאי עם אופירה אסייג. "היינו בחופשת חגים. חגגנו יומולדת לאופירה. קמתי ב-7 באוקטובר מאוד מאוחר, ראיתי 200 אלף הודעות בטלפון, לא הבנתי מה קורה. מלחמה, מלחמה, מלחמה, מלחמה, מלחמה. היה מלחיץ להיות שם. הראש שלי ישר עובד, אנחנו במדינה ערבית, יכולים להתהפך עלינו פתאום, יכולים לסגור פה את השערים". לאחר מספר ימים מצא טיסה חזרה לארץ.

"עשיתי חושבים", אמר ברקוביץ' בריאיון לחדשות 13. "בגלל כל המצב, בגלל התוכנית שהייתה מאוד אינטנסיבית, הרבה מריבות. הרבה דברים שקרו לפני 7 באוקטובר, שלא יכולים לקרות היום. לדוגמא, אני לא אלך לריב עם בחור חרדי עכשיו באולפן, אין סיכוי. אין סיכוי שאני הולך לריב עם ביביסט באולפן. אין סיכוי שאני הולך לריב עם ערבי באולפן. אין סיכוי. אני חושב שאחרי 7 באוקטובר הבנתי שאנחנו צריכים יותר להתאחד כי אחרת יכחידו אותנו.

"אמרתי על הליכוד שהם ארגון פשע, כל הליכוד לא רוצים להגיע. רבתי עם אחמד טיבי ועם עיסאווי פריג', כל אלה מהמגזר הערבי לא רוצים להגיע. אמרתי את מה שאמרתי על החרדים, שישתתפו בנטל, שהם בטלנים, מכל המפלגות החרדיות אף אחד לא רוצה להגיע. זאת אומרת, עם מי נשארתי? עם חבר הכנסת דני דנון שמופיע בכל אולפן. ועם אופירה".

עם זאת, סרב להביע חרטה על אמירות כמו "הליכוד הוא ארגון פשע": "לא מתחרט. אני אמרתי על חברי הכנסת, לא אמרתי על הבוחרים. אמרתי על אלה שמנהלים את הליכוד, כן. הם מתנהגים כמו ארגון פשע, כן. שיושב בראש בעל הבית שלא מדבר מילה, ושולח את כל השליחים שלו לדבר את כל השטויות וכל החרא שהם מוציאים מהפה".

עוד בוואלה!

לא חייבים להסכים על התוכן או הצורה, אבל אין בישראל עיתונאים אמיצים כמו אופירה וברקוביץ'

לכתבה המלאה
אופירה וברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
מתוך התכנית "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12/צילום מסך, קשת 12

"אני חושב שהפוליטיקאים הביאו אותנו למצב הזה", הוסיף. "הפוליטיקאים האלה - צריך להעיף אותם, לשים 120 חדשים מבחינתי. כל אלה שהיו במשמרת צריכים ללכת הביתה. 120 חברי כנסת וכל אלה שקבעו בצבא, כולם צריכים ללכת הביתה. כולם פישלו".

עוד אמר כי לדעתו "אחרי המלחמה צריך ללכת לבחירות. המלחמה לא תיגמר בגלל שזה התרגיל שלו, המלחמה שלא נגמרת. אני יכול להביא לך הקלטה שהקלטתי ביום החמישי או השישי של המלחמה, כתבתי 'זאת תהיה המלחמה הכי גדולה, הכי ארוכה שהייתה פה במדינה'. יש פה אינטרס אישי. אני חושב שנתניהו, מעניין אותו רק נתניהו. שום דבר אחר. אולי הוא יגיד, 'חבר'ה, אני אקח אחריות פעם אחת, באמת, אני לא רוצה לעשות את זה בריב או משהו, והייתי 15 שנה ואני כבר לא אעשה יותר טוב ב-15 השנה הקרובות כי זה מה שאני יודע לעשות, ויקום וילך, ויפתור את הבעיה. באמת, כל בנאדם אחר היה קם והולך'".

בריאיון ברקוביץ' גם קרא להחזרת כל החטופים "בכל מחיר". "יש ויכוח בציבור. אני שומע, כן להביא, לא להביא. להביא אותם בכל מחיר. תחשבי שהילדה שלך או הילד שלי שם. זה מטורף. להביא אותם בכל מחיר, לא מעניין אותי 3,000 מחבלים, 5,000 מחבלים, לא מעניין אותי. אז אני שומע את בן גביר וסמוטריץ' לא רוצים לעשות עסקה? תגידו, אתם השתגעתם? בכל מחיר להביא אותם, לא מעניין אותי מה. ואני הכי ימני שיכול להיות. אני הכי יהודי והכי ישראלי והכי ציוני והכי אוהב את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully