וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי לייק מציגה מהפך - ואתם לא תאמינו איך היא נראית היום

29.2.2024 / 0:04

ריקי לייק, מגישת הטלוויזיה המפורסמת של שנות ה-90, חשפה שירדה 14 קילוגרמים ממשקלה - ובניגוד לסלבריטאים אחרים, מכחישה שימוש באוזמפיק: "אני מרגישה נהדר. אני מרגישה חזקה. בקרוב אחשוף איך עשיתי את זה"

מתיחת פנים - ריקי לייק/מערכת וואלה!

השחקנית היהודייה-אמריקאית ריקי לייק, שכולנו זוכרים אותה כמנחת תכנית האירוח הטלוויזיונית מהמדוברות בעולם בשנות ה-90, הציגה בסוף השבוע האחרון מהפך כשהורידה כמעט 15 קילוגרמים ממשקלה. היא סיפרה שנמנעה מזריקות וכדורים להורדה במשקל והצליחה לעשות זאת בדרך טבעית לגמרי, על אף שחששה כי גיל המעבר (היא כבר בת 55) יפריע לה להגיע להישג המרשים הזה.

בסדרת תמונות ששיתפה באינסטגרם בשבת האחרונה היא סיפרה שהיא מרגישה חזקה מתמיד אחרי ששינתה את אורח החיים שלה וירדה במשקל. "היי חברים. רציתי לשתף אתכם במה שעשיתי ב-4 החודשים האחרונים. ב-26 באוקטובר 2023 התחייבתי לעצמי להיות בריאה יותר. בעלי, רוס (ברנינגהם) הצטרף אליי למאמץ הזה", כתבה הכוכבת בפוסט, "ביחד ירדנו כל אחד 14+ ק"ג".

התמונה הראשונה שהציגה היא תמונת סלפי שלה עם בעלה רוס מאחוריה, שצולמה באחת מההליכות היומיות שלהם שתרמו להורדה במשקל. התמונות השנייה והשלישית הן תמונות "הלפני" שלה שצולמו בנובמבר האחרון, כשבתמונה הרביעית היא כבר חושפת את המהפך המלא - כשהיא לבושה בחזיית ספורט שחורה ומכנסיים תואמים - ומציגה בטן חטובה. בתמונה החמישית חשפה את הירידה הניכרת שלה במשקל: על אף שבתמונה נראה שהיא התחילה במשקל הקרוב ל-165lbs(כ-75 ק"ג), היא ציינה שמשקלה ההתחלתי היה בסביבות ה-160lbs (כ-77 ק"ג). נכון לשבת האחרונה היא שוקלת 140.8lbs (כ-63.8 ק"ג). היא גם ציינה שגובהה 1.60 מטרים.

ככה אנחנו זוכרים אותה:

וככה היא נראית היום:

וזה הפוסט בו הכריזה על המהפך:

בפוסט הוסיפה והדגישה כי היא ובעלה לא השתמשו בתרופות להרזיה כדי להגיע להישג הזה: "אני באמת רוצה לשתף, כי עשינו את זה בלי להסתמך על תרופות. (לא שיש בזה משהו רע), אבל אף אחד מאיתנו לא טרום סוכרתי ושנינו הרגשנו שאנחנו רוצים לפחות לנסות לעשות את זה בעצמנו". אוזמפיק היא אחת התרופות המוכרות בהן משתמשים להורדה במשקל. התרופה שמאושרות על ידי ה-FDA משמשת לטיפול בסוכרת וניתנת בזריקות תחת אישור מיוחד גם עבור הורדה במשקל. היא פועלת במנגנון של דיכוי התיאבון והגברת תחושת השובע לאחר ארוחות. סלבריטאים רבים הודו שהם משתמשים בזריקה הזאת לטובת ירידה במשקל, אך זה - כפי שהיא טוענת - לא המקרה של ריקי לייק ובעלה.

בהמשך הפוסט, כוכבת הסרטים "הירספריי" ו"נער שוליים", מודה שהייתה מודאגת שלא תצליח להוריד במשקל כמו בעבר מאחר שהיא נמצאת בגיל המעבר - תקופה המאופיינת בשינויים ביולוגיים והורמונאליים, בה השחלות מתחילות לייצר פחות אסטרוגן בהדרגה. אולם העבודה הקשה של לייק הוכיחה את עצמה: "אני כל כך גאה בנו. אני מרגישה מדהים. אני מרגישה חזקה", היא כתבה והוסיפה כי בפוסט עתידי תחשוף פרטים נוספים כיצד עשתה זאת, "אבל די לומר שזו הדרך הבריאה ביותר שירדתי במשקל בכל שנותיי".

עוד בתרבות:
מה קרה לכוכבי הסדרה "חשיפה לצפון" ואיך הם נראים היום?

כוכב "מודרן טוקינג" חוגג 70 בחתונה עם חברתו הצעירה - וככה הוא נראה היום

ריקי לייק בסרט "נער שוליים":

ריקי לייק על השטיח האדום ב-2017. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
ריקי לייק על השטיח האדום ב-2017/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

העוקבים של לייק פירגנו לה על השינוי. "יפה מבפנים ומבחוץ! תודה על השיתוף! אני יודעת שזה לא קל והייתי שם בעצמי!" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "תודה על החשיפה ועל הפוסט המאוד מעורר השראה הזה!".

המנחה המיתולוגית נישאה בפעם השלישית ב-2022. בשנות התהילה שלה, ריקי הייתה נשואה לרוב סוסמן, שאיתו הביאה לעולם שני בנים, עד שנפרדו ב-2004. בשנת 2012, נישאה לכריסטיאן אוונס, שממנו התגרשה שלוש שנים לאחר מכן, כשבהמשך הוא שם קץ לחייו - ככל הנראה בגלל הפרעה דו-קוטבית שממנה סבל. על בעלה הנוכחי, רוס ברנינגהם, היא סיפרה בעבר: "אנחנו ממש צובטים את עצמנו על שמצאנו זה את זו בתקופה הזאת של חיינו. אנחנו מרגישים כאילו אנחנו שוב ילדים. אנו מלאי תודה שמצאנו אחד את השנייה ושמחים לקראת העתיד המשותף שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ריקי לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully