וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם היו בפאניקה ודרשו מעטפה ענקית שתסתיר": הסיפור מאחורי הקלעים סביב העירום באוסקר

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:54

הקומיקאי ג'ימי קימל, שהנחה את טקס האוסקר שלשום, סיפר לראשונה מה קרה מאחורי הקלעים סביב המערכון שבו השחקן ג'ון סינה עלה להגיש את פרס עיצוב התלבושות כשהוא עירום לגמרי: "בכירי ABC היו מבוהלים לגמרי ודרשו שהמעטפה שמסתירה את מבושיו תהיה גדולה"

בווידאו: ההכרזה על אופנהיימר כסרט הטוב ביותר לשנת 2023/באדיבות A.M.P.A.S.© 2024, yes ו- +STING

הקומיקאי ג'ימי קימל, שהנחה את טקס האוסקר שלשום, סיפר לראשונה מה קרה מאחורי הקלעים סביב המערכון שבו השחקן ג'ון סינה עלה להגיש את פרס עיצוב התלבושות כשהוא עירום לגמרי. במונולוג שנשא בתוכנית הבידור שהוא מגיש סיפר קימל כי בכירי רשת ABC שבה שודר טקס האוסקר "היו מבוהלים" מהרעיון ודרשו שהמעטפה, שאותה החזיק סינה בידיו ואשר הסתירה את מבושיו, "תהיה גדולה".

"מכל הפעמים שהנחיתי את טקס האוסקר, אף מערכון לא זכה לכל כך הרבה תגובות כמו המערכון הזה", אמר קימל. "היו פגישות על גבי פגישות, ודיונים, ואימיילים, והודעות, ושיחות טלפון, ואנשים הזיעו, אפילו מישהו בכה. הם קלטו שלא נקבל 'לא' כתשובה על המערכון הזה. היו דיונים אינטנסיביים ביותר על גודל המעטפה שג'ון סינה יחזיק. היו גם כאלה שחשבו שאנחנו צריכים להדביק אותה לגוף של ג'ון".

"כל הזמן דרשו מאיתנו שהמעטפה תהיה גדולה יותר וגדולה יותר", הוסיף קימל לקול צחוק הקהל באולפן, והוא אף הציג את גודל המעטפה שבכירי ABC רצו שג'ון סינה יחזיק. בסופו של דבר, כאמור, נבחרה מעטפה קטנה יותר. הוא הסביר עוד איך הכול הודבק והוחזק וסיכם: "כשסינה היה אמור לצאת מהבמה, הבכירים היו בפאניקה מוחלטת".

ג'ימי קימל חושף מה קרה מאחורי הקלעים:

כזכור, הרגע הביזארי של טקס האוסקר ה-96 שלשום לא כלל סטירה או נאום חסר רגישות, אלא דווקא כזה שקשור ללבוש - או יותר נכון, להיעדרו. השחקן והמתאבק ג'ון סינה, שהופיע השנה בלהיט "ברבי", עלה לבמה ללא בגדים כשרק המעטפה ובה הזוכים בפרס עיצוב התלבושות הטוב ביותר מסתירה את פלג גופו התחתון. הסיבה למעשה המשונה: מחווה לרגע שבו פרץ הצלם רוברט אופאל עירום לבימת הטקס לפני 50 שנה בדיוק, כשדייויד ניבן הציג את אליזבת טיילור בטקס שנערך בשנת 1974.

אחרי המערכון הביזארי, התברר מה באמת הסתתר מאחורי המעטפה. בתצלומים שנחשפו מאחורי הקלעים של הטקס, התגלה כי השחקן לבש כיסוי בצבע גוף כדי למנוע כל תקלה שתחשוף באמת את מבושיו מול כל הוליווד.

כשמנחה הערב, הקומיקאי ג'ימי קימל, הזכיר את הרגע ההוא, סינה הופיע מאחוריו ללא בגדים, כמי שעומד להגיש את הפרס הבא. אלא שסינה עצר, ואמר כחלק מהמערכון לקימל שהוא מרגיש "אשם" ושזהו רעיון "חסר טעם".

אחרי כן, סינה לקח את המעטפה וצעד איתה למרכז הבמה, לקראת ההכרזה על פרס עיצוב התלבושות - כשהיא הדבר היחיד שמכסה אותו. "תלבושות, הן חשובות. אולי הדבר הכי חשוב שיש", אמר לקול צחוקם של הנוכחים, לפני שהכריז: "אני לא יכול לפתוח את המעטפה!". בשלב זה קימל לקח על עצמו את המשימה, וסינה הולבש על ידי עובדי הבמה.

עוד בוואלה!

נאום הזכייה באוסקר שקישר בין השואה לעזה היה בנאלי ומביך, אבל היתה בו נקודה חיובית אחת

לכתבה המלאה
ג'ון סינה בטקס האוסקר. קווין ווינטר, GettyImages
כך זה נראה על הבמה/GettyImages, קווין ווינטר

וכך זה נראה מאחורי הקלעים, עם כיסוי החירום

ג'ון סינה, טקס האוסקר ה-96, 10 במרץ 2024. Al Seib/A.M.P.A.S. via Getty Images, GettyImages
ג'ון סינה, טקס האוסקר ה-96, 10 במרץ 2024/GettyImages, Al Seib/A.M.P.A.S. via Getty Images

המערכון המלא:

התגובה של מרגו רובי, ששיחקה עם סינה ב"יחידת המתאבדים"

וזה הרגע המקורי מ-1974

בפרס, אגב, זכה לבסוף "מסכנים שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully