וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "משחק הדיונון" הורשע בהטרדה מינית ונידון למאסר על תנאי

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 12:36

השחקן הקוריאני או יונג-סו (79), שכיכב בסדרת הלהיט של נטפליקס "משחק הדיונון" שגילם בסדרה את שחקן 001 וזכה על תפקידו בפרס גלובוס הזהב, נידון למאסר על תנאי של שמונה חודשים לאחר שהורשע בהטרדה מינית של אישה

משחק הדיונון עוברת לגרסאת המציאות/NOW יוחנן טווינה

השחקן הקוריאני או יונג-סו (79), שכיכב בסדרת הלהיט של נטפליקס "משחק הדיונון" ואף זכה על תפקידו בפרס גלובוס הזהב, נידון למאסר על תנאי לאחר הורשע בהטרדה מינית של אישה.

התלונה נגד השחקן הוגשה בשנת 2021 על ידי אישה שטענה כי יונג-סו נגע בה בניגוד לרצונה בשנת 2017. לאחר שנחקר, אמר אז כי הוא מכחיש בתוקף את הטענות. עם זאת, בית המשפט גזר על השחקן שמונה חודשי מאסר על תנאי. עורך דינו הודיע כי יערער על ההחלטה.

משחק הדיונון. IMDB, צילום מסך
הונג סו/צילום מסך, IMDB

בריאיון לעיתון "דיילי מייל" הבריטי לפני שנתיים סיפר כיצד התפקיד בסדרת הלהיט שינה את חייו. "כל כך הרבה אנשים מנסים ליצור איתי קשר, ואני נאלץ להיעזר בבת שלי שתסייע לי לענות לכולם. אני מרגיש שאני צף באוויר. זה גורם לי לחשוב על זה שאני חייב להירגע, לארגן את המחשבות שלי ולנשום רגע. כל כך הבה אנשים פנו אלי אבל בגלל שאין לי מנהל או סוכן שיעזור לי - קשה לי להתמודד עם כמות השיחות וההודעות שאני מקבל. לכן הבת שלי עוזרת לי".

יונג-סו, שגילם בסדרה את שחקן 001, החל את הקריירה שלו בשנת 1963 והוא משחק כבר כמעט שישה עשורים בדרום-קוריאה. הוא סיפר עוד על מחיר התהילה: "דברים השתנו. גם כשאני יוצא לבית קפה או למקום מהסוג הזה, אני צריך להיות מודע לאיך אני נראה. זה גורם לי לחשוב 'להיות מפורסם זה קשה'".

עוד אמר: "אין לי שאיפות גדולות. קיבלתי הרבה דברים תוך כדי חיי ועכשיו אני רוצה להשאיר מאחור את הדברים שקיבלתי. במילים פשוטות, נניח שאתה הולך להר ורואה פרח. כשאנחנו צעירים, אנחנו קוטפים את הפרח ולוקחים אותו לעצמנו. אבל כשאתה מגיע לגיל שלי, אתה משאיר אותו שם בדיוק כמו שהוא וחוזר לראות אותו שוב מאוחר יותר. זה אותו דבר עם החיים. משאירי מאחור דברים בדיוק כמו שהם. זה לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully