וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מבוכה בשידור חי: זה מה שקרה כששוש פוליאקוב חשבה שהיא לא בשידור

15.4.2024 / 17:45

בעקבות מות כלת פרס ישראל נעמי פולני, רואיינה השחקנית שוש פוליאקוב בחדשות 12 על ידי עופר חדד. בתום הריאיון הודה לה, פוליאקוב הורידה את האוזניה ואמרה: "זה הכל? כוסאומו". צפו

נעמי פולני זוכה בפרס ישראל/צילוo: משרד ההסברה

בעקבות מותה של הבמאית, הכוריאוגרפית וכלת פרס ישראל נעמי פולני היום בגיל 96, רואיינה היום בחדשות 12 השחקנית שוש פוליאקוב, אלמנתו של ישראל (פולי) פוליאקוב חבר הגשש החיוור, שהיה חבר בלהקת התרנגולים שהובילה פולני. בתום הריאיון שלה על ידי עופר חדד, לצד לירון זייד, פנה אליהם חדד ואמר: "תודה רבה לשניכם". פוליאקוב, שכנראה חשבה שהיא כבר לא בשידור, הורידה את האוזניה ואמרה: "זה הכל? כוסאומו", להפתעת חדד שחייך ואמר: "מתנצלים". צפו (מתחת).

גידי גוב, קרוב משפחתה של פולני, ספד לה בשיחה עם וואלה! תרבות: "זה כאב גדול. כפי שהיא הגדירה את זה, 'אני כבר מושכת ל-97 אז כדאי שנתראה'. תשמע, היא פשוט הייתה נפלאה. היא התחילה בצ'יזבטרון עם שייקה אופיר. ואז התרנגולים, והשירה, איך שרים בעברית, ומה שרים בעברית. נעמי הייתה הבסיס התרבותי. המוזיקה בשנות ה-50 וה-60 לא הייתה נשמעת אותו דבר בלעדיה. היא וגיל אלדמע והאקורדיון יצרו את זה. זה היה נפלא. והתנועות. הריקוד. שפת התנועה של נועה... (ברקע מושונוב אומר 'אשכול!' ש"ב). אשכול, נכון. מוני פה מזכיר לי הכל.

"עשיתי איתה את התקליט 'משירי תנועות הנוער' עם אריק לביא, אילנה רובינא, רבקה זוהר וחנן יובל, בהפקה של חברתה הטובה דליה גוטמן. כל חזרה הייתה ארבע שעות, מתוך זה שלוש שעות רק מדברים, מקשקשים וצוחקים. היא הייתה ממציאה שמות לאנשים. היא הייתה מצחיקה, מלאת הומור, חכמה נורא וחריפת מוח. מעולם לא פחדה לדבר על מה שבא לה. פשוט נפלאה".

"חוץ מזה, היא היתה משפחה", מוסיף גוב. "היא היתה בת דודה של אבא שלי. אבא שלי נפטר כשהייתי בן שבע. מהסיפורים אני יודע שהם אהבו מאוד אחד את השני. יצא לנו לבקר אותה בשנים האחרונות, וגם עם מכשיר החמצן שלה היא הייתה מצחיקה, נהדרת, חכמה וצלולה. מיוחדת מאוד. חלק בסיסי להפליא מהתרבות המוזיקלית שלנו".

עוד בוואלה!

נעמי פולני: יהורם גאון צדק כשאמר שמוזיקה ים-תיכונית היא "זבל" ומירי רגב "בורה"

לכתבה המלאה
נעמי פולני. ראובן קסטרו
נעמי פולני/ראובן קסטרו

שייקה לוי ספד לפולני בשיחה עם וואלה! תרבות: "התחלתי את דרכי בצבא עם נעמי, כשהייתי בלהקת הגדנ"ע והיא הייתה כוראוגרפית. אחרי זה בתרנגולים כמובן. בהמשך הלכתי לראות כל מיני עבודות שלה, אם זה חזרות בלהקת הנח"ל או בלהקת השיריון. עקבתי אחריה. מאוד מאוד התחברנו. היא מאוד משכה את תשומת לבי. רדפתי אחריה לכל מקום. הייתי סקרן והיא משכה את לבי".

"למרות שאי אפשר לחיות לנצח, אין ספק שזאת אבדה גדולה, כי היא אם כל תרבות במדינה הזאת. היא פשוט חינכה דורות שלמים של אמנים, זמרים ושחקנים, שהיום הם גדולים, ידועים ומצליחים. נעמי פולני זה עולם ומלואו. בשביל אמן לא היה דבר יותר טוב מלעבוד עם נעמי פולני. לא היה בית ספר כמו נעמי פולני, בכל המובנים: שירה, משחק, הבנה, התייחסות למה שאתה אומר. היא היתה בכל. היא חינכה אותך להיות אמן במה. לגששים היא נתנה הרבה מאוד לדיוקים שלנו, לחדוות היצירה והדבקות במטרה. מאוד עצוב. חבל שאישה כזאת לא תעניק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully