וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותו במאי, אותו "קוסם מארץ עוץ": צירוף המקרים המוזר שיקרה בחנוכה

17.4.2024 / 0:03

בחנוכה יעלו שני מחזות זמר שונים המבוססים על "הקוסם מארץ עוץ" וביים משה קפטן, ראש בראש. בהבימה תעלה גרסה חדשה למחזמר "הקוסם" מאת אורי פסטר עם המוזיקה של ירון כפכפי, ותיאטרון השעה הישראלי יעלה מחדש את "הקוסם מארץ עוץ - המחזמר", בכיכובה של טיילור מלכוב

הקוסם מארץ עוץ. imdb
"הקוסם מארץ עוץ", בגרסת הסרט/imdb

מוזר ומעניין: בחנוכה 2024 יעלו בישראל שני מחזות זמר שונים המבוססים על "הקוסם מארץ עוץ" ובוימו על ידי אותו במאי, משה קפטן, ראש בראש.

תיאטרון הבימה יעלה בדצמבר גרסה מחודשת למחזמר "הקוסם" מאת אורי פסטר, שאת המוזיקה שלו כתב ירון כפכפי, 30 שנה לאחר הבכורה שלו. המחזמר זכה להצלחה ולחמש גרסאות לאורך השנים. הבימוי בהבימה יהיה של משה קפטן.

במקביל, תיאטרון השעה הישראלי יעלה מחדש את "הקוסם מארץ עוץ - המחזמר", המבוסס גם הוא על הספר "הקוסם מארץ עוץ" שכתב ליימן פרנק באום, וגם אותו ביים משה קפטן כבר לפני מספר שנים, ויתחדש בחנוכה עם שחקנים חדשים, ובהם טיילור מלכוב בתפקיד הראשי של דורותי.

בגלל גודלה ומורכבותה, הגרסה של הבימה לא תצא מאולם הבית שלה בתיאטרון, ואילו ההצגה של תיאטרון השעה צפויה לנדוד ברחבי הארץ.

משה קפטן. ראובן קסטרו
משה קפטן/ראובן קסטרו

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, המנהל האמנותי של הבימה, משה קפטן, יסיים את תפקידו בשנה הבאה. דירקטוריון הבימה אישר בסוף השבוע את החלטתו של מנכ"ל התיאטרון החדש, דני וייס, להאריך את כהונתו של משה קפטן עד לסוף שנת 2025. במועד זה תסתיים כהונתו, לאחר תשע שנים בתפקיד, ועל פי גורם בתיאטרון הדבר נעשה לבקשתו של קפטן. מנכ"ל הבימה הודיע כי במהלך שנת 2025 יתקיים הליך איתור לבחירת מחליף או מחליפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully