וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו ברימור: "הייתי לחוצה מסצנת הסקס עם השחקן הזה יותר מהנשיקה הלסבית"

8.5.2024 / 0:07

רובכם ודאי לא זוכרים לה את הסרט הזה, אך הכוכבת ההוליוודית דרו ברימור שבתחילת דרכה כיכבה במותחן האירוטי "פיתוי קטלני" מספרת איך זה הרגיש לצלם סצנה אירוטית עם שחקן שמבוגר ממנה ב-41 שנים ולהתנשק עם עמיתתה על הסט

הטריילר לסרט "פיתוי קטלני" 1992/New Line Cinema

דרו ברימור עשתה המון בקריירה ההוליוודית שלה. היא שיחקה ביותר מ-80 סרטים וסדרות, ביימה והפיקה, זכתה במספר רב של פרסים ואף קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. את הפריצה הגדולה שלה היא עשתה כשהייתה רק בת 7 בסרטו של סטיבן ספילברג "אי.טי. - חבר מכוכב אחר". מאז היא כיכבה בשלל סרטים מצליחים כמו "צעקה", "זמר החתונות", "המלאכיות של צ'רלי", "50 דייטים ראשונים" ו"הוא פשוט לא בקטע שלך". כיום היא מנחה תכנית אירוח משלה ויש לה גם שני ילדים.

אחד הסרטים שאתם כנראה פחות זוכרים מהרפרטואר שלה הוא המותחן האירוטי מ-1992, "פיתוי קטלני" (Poison Ivy). בסרט גילמה ברימור את אייבי, צעירה שמנסה להשתלט על משפחתה של חברתה הטובה בכך שפיתתה אותה ואת אביה השדרן המצליח - בזמן שהאם החולה אינה מסוגלת לספק אותו. ברימור הייתה רק בת 17 כשהיא התבקשה להצטלם לסצנת סקס לוהטת עם השחקן טום סקריט, שמבוגר ממנה ב-41 שנה. ברימור סיפרה עד כמה זה היה מלחיץ להצטלם לסצנה הזאת, בהשוואה לסצנת הנשיקה הלסבית עם עמיתתה, שרה גילברט, שהייתה "יפה ותשוקתית להפליא".

דרו ברימור בסרט "פיתוי קטלני"

ברימור סיפרה שבחרה במכוון להשאיר מאחור את תדמית הילדה הטובה כשבחרה לגלם את אייבי המסוכנת בסרטה של קט שיאה רובן.

בסרט אייבי מתיידדת עם סילבי קופר (שרה גילברט) ועוברת לגור אצלה, אז היא מחליטה לפתות את אביה (טום סקריט) ולתפוס את מקומה של אמה החולה (שריל לאד), אותה היא מנסה להרוג. בסרט בן ה-88 דקות יש כמה סצנות מפתיעות - מסצנה לוטהת בגשם של אייבי עם אביה של חברתה הטובה ועד נשיקה לסבית בין שתי החברות הטובות. לדרו, כך מתברר, כלל לא הייתה בעיה להתנשק עם שרה. למעשה היא מודה שהעדיפה את הנשיקה הלסבית על פני סצנת הסקס שהצטלמה לה לצד האגדה ההוליוודית טום סקריט, שהיה ידוע בתפקידיו הקולנועיים ב"מ.א.ש", "הנוסע השמיני", "אהבה בשחקים" ובסדרה "חופשי על הבר".


עוד בנושא:
מה גרם לסרטון טיקטוק פשוט מביתה של דרו ברימור להפוך ויראלי?

כוכב "באפי קוטלת הערפדים" נזקק לטיפול בעקבות סצנת התקיפה המינית שלו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דרו ברימור וטום סקריט בסרט "פיתוי קטלני". Moviestore/REX/Shutterstock, ShutterStock
מתוך הסצינה המלחיצה שדרו ברימור דיברה עליה/ShutterStock, Moviestore/REX/Shutterstock

הטריילר לסרט:

"הייתי הרבה יותר לחוצה מלנשק את טום מאשר את שרה", היא נזכרה כששוחחה עם Entertainment Weekly, "טום, הוא איש מבוגר, שאתם יודעים, שמרני ביותר. אחרי סצנת האהבה עם טום היינו לוחצים ידיים, מתחבקים, צוחקים קצת והולכים כל אחד לדרכו. שרה ואני היינו צוחקות על זה אחר כך". כשדיברה על הנשיקה הלסבית, ברימור הוסיפה: "כן, זה היה חושני כי שתי נשים מתנשקות זה יפה ותשוקתי להפליא. זה הרגיש לנו הרבה יותר נורמלי. היינו קופצות ומצחקקות לאחר הצילומים".

על אף שהסרט לא הצליח בקולנוע, הוא זכה להצלחה כשיצא בווידאו ובשידוריו בטלוויזיה באמצע שנות ה-90 וזכה לסטטוס סרט קאלט. לסרט יצאו אפילו שלושה המשכונים, כשהאחרון יצא ב-2008 וכיכבו בהן אליסה מילאנו וג'יימי פרסטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully