וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: "המשרד" האמריקאית חוזרת עם סדרת המשך. כל הפרטים

9.5.2024 / 10:08

הצוות התיעודי הפיקטיבי של "המשרד" האמריקאית מצא פרויקט חדש להפנות אליו את המצלמות: עיתון גוסס היכנשהו במערב התיכון של ארצות הברית - זו נקודת המוצא של סדרת ההמשך של הקומדיה הקלאסית שזוכה לחיים חדשים

טריילר ל-DVD של "המשרד"/NBC

שירות הסטרימינג פיקוק מבית NBC יוניברסל הזמין רשמית סדרת המשך של "המשרד", הגרסה האמריקאית שכבר הפכה לקלאסיקה. על הסדרה החדשה אמונים היוצר המקורי של העיבוד האמריקאי, גרג דניאלס, ומייקל קומן, היוצר השותף של "נתן בשבילך" יחד עם נייתן פילדר.

העלילה תעקוב אחר הצוות הדוקומנטרי הפיקטיבי שתיעד את סניף סקרנטון של "דאנדר מיפלין" מהסדרה המקורית, עם פרויקט חדש שאליו יופנו מצלמותיהם: עיתון היסטורי גוסס היכנשהו במערב התיכון של ארצות הברית, שהמו"ל שלו מנסה להחיות אותו באמצעות כתבים מתנדבים.

הסדרה כבר רתמה לשירותיה שני שחקנים מוכרים: דונל גליסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות", "אומץ אמיתי") וסברינה אימפצ'יאטורה, שגילמה את ולנטינה, מנהלת המלון האסרטיבית בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן", שהתרחשה באיטליה. הפקת "המשרד" החדשה, שעדיין לא ידוע מה יהיה שמה, צפויה להתחיל ביולי הקרוב.

סברינה אימפצ'יאטורה, דונל גליסון. GettyImages
יובילו את "המשרד" החדשה. סברינה אימפצ'יאטורה ודונל גליסון/GettyImages

העיבוד המקורי מבוסס על הסדרה הבריטית של ריקי ג'רווייס וסטיבן מרצ'נט, שנמנים גם עם המפיקים של הגרסה האמריקאית. היא שודרה ברשת NBC בין השנים 2005 ל-2013, ועלילתה, אם אפשר לקרוא לה כך, עקבה אחר העובדים בסניף סקרנטון, פנסילבניה של חברת אספקת הנייר דאנדר מיפלין. סטיב קארל כיכב בסדרה וגילם את מנהל הסניף חסר היכולות החברתיות מייקל סקוט, ולצדו בין היתר ג'ון קרזינסקי וג'נה פישר בתפקיד העמיתים המתאהבים ג'ים ופאם, וכן ריין ווילסון בתפקיד דווייט המוזר, אויבו של ג'ים. קארל עזב את הסדרה לקראת סוף עונתה השביעית, אך היא המשיכה בלעדיו לשתי עונות נוספות. אף אחד מהם לא צפוי לחזור לסדרה החדשה, לפחות ככל הידוע כרגע.

לאורך חייה זכתה הסדרה בחמישה פרסי אמי, כולל על הסדרה הקומית הטובה ביותר ב-2006. גם אחרי שסיימה את חייה, הפופולריות שלה נשמרה ואף גדלה הודות לשירותי הסטרימינג, בפרט נטפליקס בארצות הברית (כיום היא זמינה שם בפיקוק). בישראל היא זמינה במלואה בשירות הסטרימינג פריים וידאו של אמזון , כולל תרגום לעברית.

לנוכח ההצלחה המתמשכת דובר רבות לאורך השנים על הרעיון לאתחל את הסדרה מחדש. הפעם האחרונה שזה היה על הפרק (בפומבי) היה כאשר NBC עבדה על הפרויקט בניסיון לשבץ אותו בעונת 2018-19. בשעתו קארל לא היה מעורב, והרעיון היה לחזור שוב אל סניף סקרנטון של דאנדר מיפלין ולכלול שילוב של דמויות ישנות וחדשות. הפרויקט בסופו של דבר לא יצא לפועל.

רוצים המלצה לסדרה טובה? הנה כל מה ששווה לראות בטלוויזיה החודש

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

עוד בוואלה!

סדרת הדוקו על קווין ספייסי גרועה רק קצת פחות מהאיש עצמו

לכתבה המלאה
הסדרה האמריקאית "המשרד". NBC,
כבר ניסו להחזיר אותה בעבר. "המשרד"/NBC

בריאיון לוואלה! תרבות אמר סטיבן מרצ'נט בעבר על הרעיון של סדרת המשך: "כל הזמן מדברים על להחזיר את 'המשרד' בדרך כלשהי, אבל מבחינתי היא רק הסתיימה לפני שבוע. אני יודע שהיא לא, אבל ככה זה מרגיש. בגלל שהיא שודרה כל כך הרבה פעמים בשידורים חוזרים, ובגלל שהיא הצליחה כל כך בנטפליקס, זה מרגיש מבחינתי שהיא אף פעם לא באמת נגמרה. הרעיון של להחזיר אותה עכשיו מרגיש לי מוזר, כמו לעשות הדרן בזמן שחצי מהקהל כבר יצא מהאולם והחצי השני בכלל לא הבין שההופעה הסתיימה. נראה לי שעדיף לחכות שתהיה תחושה אמיתית של געגוע.

"אם באמת יבחרו להחיות את הסדרה, אז אני מאמין שיש משהו ב-DNA של 'המשרד' שיכול לעבוד תמיד. זה יכול להיות משרד אחר בעיר אחרת, או כמו שהצעת, זה יכול להיות ספין אוף של ג'ים ופאם. הבעיה האמיתית עכשיו היא - האם אנשים עדיין עובדים במשרדים? יכול להיות שלדור שלם הרעיון הזה של לעבוד במשרד נשמע מופרך".

גם סטיב קארל עצמו התבטא בעבר ואמר ש"המשרד" לא תעבוד בטלוויזיה של ימינו, בעיקר בגלל הבדיחות הבלתי הולמות של דמותו על גזע ומיניות (בין השאר) כמעט מדי פרק.

"ייתכן שזה בלתי אפשרי לעשות את הסדרה הזו היום ושאנשים יקבלו אותה כפי שהתקבלה לפני עשר שנים", אמר קארל בשעתו. "כל כך הרבה ממייקל התבסס על התנהגות לא הולמת. כלומר, הוא בהחלט לא בוס לדוגמה. הרבה ממה שתואר בסדרה ההיא שגוי לחלוטין. זאת הנקודה, אתה יודע? אבל אני פשוט לא יודע איך זה יתקבל עכשיו. יש היום מודעות גבוהה מאוד לדברים פוגעניים - מה שבטוח טוב. אבל יחד עם זאת, כשאתה לוקח דמות כזו בצורה מפורשת מדי, זה לא באמת עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully