וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרת'ה האמיתית מ"אייל קטן" מכחישה: "לא כתבתי לו את המיילים, הוא כנראה המציא אותם בעצמו"

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 23:21

פיונה הארווי, האישה שעליה מבוססת דמותה של מרת'ה הסטוקרית מסדרת הלהיט, התראיינה לפירס מורגן וטענה שהיא נוקטת בצעדים משפטיים נגד נטפליקס ונגד יוצר הסדרה ושחקנה הראשי, ריצ'רד גד

קויק: טריילר לסדרה "אייל קטן"/נטפליקס

פיונה הארווי, שנחשבת לאישה שעליה מבוססת דמותה של מרת'ה הסטוקרית מסדרת הלהיט של נטפליקס, "אייל קטן", מכחישה שמדובר בה.

הארווי הופיעה בתוכנית האירוח של פירס מורגן ביוטיוב, "Piers Morgan Uncensored", בראיון שהוקלט מראש ועלה הערב (חמישי). בריאיון אמרה למורגן שהיא נוקטת בצעדים משפטיים גם נגד נטפליקס וגם נגד ריצ'רד גד, יוצר הסדרה והשחקן הראשי. לדבריה האמת תצא לאור במהלך ההליך המשפטי.

הסדרה מתארת כיצד מרת'ה כתבה לגיבור אלפי מיילים, אך הארווי הכחישה בריאיון שכתבה אותם. כשנשאלה על ידי מורגן מי כן שלח לו את המיילים, היא השיבה: "אני חושבת שהוא כנראה המציא אותם בעצמו, אין לי מושג". היא הוסיפה וכינתה את המצב "מגונה" ו"נורא", אף שלדבריה לא צפתה בתוכנית.


זו הייתה יכולה להיות סדרה מותחת על סטוקינג. במקום זה היא עושה משהו גדול בהרבה
"אייל קטן": מה הופך סדרה כזו קשה להצלחה כל כך גדולה?
"אני אישה מושכת!": הסטוקרית האמיתית מ"אייל קטן" מאיימת על נטפליקס

"אייל קטן" עלתה בנטפליקס באפריל וטיפסה במהירות לראש רשימת התוכניות הפופולריות ביותר של שירות הסטרימינג. המיני-סדרה מבוססת על הצגה של גד שבה הוא מספר את הסיפור האמיתי של ניסיונותיו להפוך מברמן לקומיקאי - כולל איך בסופו של דבר הוא נרדף במשך שישה חודשים על ידי לקוחה והותקף מינית על ידי גבר בתעשיית הבידור שקיווה כי ידריך אותו.

גד טען כי שינה מספיק פרטים על הסטוקרית שלו, שמגולמת בסדרה על ידי ג'סיקה גאנינג ("פורעי חוק"), כדי להבטיח שלא תזוהה, אבל המעריצים החלו במהירות לסרוק באינטרנט וזיהו אישה בשם פיונה הארווי כמועמדת אפשרית. בסדרה מתוארת מרת'ה כסקוטית השוגה באשליות. היא טוענת שהיא עורכת דין רבת עוצמה עם קשרים פוליטיים מרשימים, אבל בפועל הייתה דמות מעוררת רחמים שהורשעה בהטרדה. במהלך שישה חודשים היא שולחת לדוני, בן דמותו של גד בסדרה, אלפי מיילים וכן שמה את הכוונת שלה על הוריו ותוקפת את חברתו.

הארווי במציאות אכן סקוטית ולמדה משפטים, ואף קיבלה בעבר אזהרה משטרתית על הטרדת של שני פוליטיקאים סקוטים בכירים, ביניהם חבר הפרלמנט ג'ימי ריי שהלך לעולמו לפני כעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully