וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצלחה: הסדרה "שישה אפסים" חודשה לעונה שנייה בכאן 11

20.5.2024 / 18:23

לאחר שהסדרה הייתה הזוכה הגדולה של טקס פרסי הטלוויזיה, לוואלה תרבות נודע כי "שישה אפסים" תחודש לעונה שנייה שנמצאת בפיתוח ותעלה ב-2025 בכאן 11. העונה החדשה תספר את סיפורם של זוכים חדשים בפרס כספי גדול ותחזור לחלק מהדמויות מעונתה הראשונה

שלמה בראבא, לאורה ריבלין, "שישה אפסים". באדיבות כאן 11, תאגיד כאן
שלמה בראבא ולאורה ריבלין בסדרה "שישה אפסים"/תאגיד כאן, באדיבות כאן 11

לאחר שבסוף השבוע הפכה הסדרה "שישה אפסים" של כאן 11 לזוכה הגדולה של טקס פרסי הטלוויזיה, לוואלה תרבות נודע כי הסדרה תחודש לעונה שנייה, שנמצאת כעת בשלבי פיתוח וצפוייה לעלות בכאן בשנת 2025. העונה השנייה תספר את סיפורם של זוכים חדשים בפרס כספי גדול, ותחזור לחלק מהדמויות האהובות שהכרנו בעונתה הראשונה.

ביום שישי זכתה הסדרה בשבעה פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה לשנת 2023 של האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה, בין השאר בפרסים בקטיגוריות הסדרה הקומית, הבימוי שניתן לניר ברגמן, השחקן הראשי שניתן לשלמה בראבא, השחקנית הראשית שניתן ללאורה ריבלין ושחקנית המשנה שניתן לשני קליין.

צוות הסדרה "שישה אפסים" בטקס פרסי הטלוויזיה, שבו הסדרה הייתה המנצחת הגדולה, 17 במאי 2024. ליאור חורש עבור האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה,
צוות הסדרה "שישה אפסים" בטקס פרסי הטלוויזיה, שבו הסדרה הייתה המנצחת הגדולה/ליאור חורש עבור האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה

סדרת הדרמה הקומית "שישה אפסים" נכתבה על ידי נויה אורן, בוימה על ידי ניר ברגמן והופקה על ידי מובי פלוס הפקות. היא עלתה בכאן 11 לאוויר ביוני 2023. היא מגוללת את סיפורם של שישה ישראלים שזכו בפרס כספי גדול - הזוג המאורס רותי ואמיר מדרום הארץ אותם מגלמים שני קליין ועופר חיון, זוג קיבוצניקים מבוגרים אותם מגלמים לאורה ריבלין ושלמה בראבא, בעל בית קפה בגבעתיים אותו מגלם אלישע בנאי, ורואה חשבון מתל אביב בעל חרדה חברתית אותו מגלם רותם קינן. בהתאם לחוק ישראלי חדש שהמציאו יוצרי הסדרה על הזוכים לעבור סדנת הכנה לחייהם החדשים כמיליונרים, הם יקבלו את כספם בתנאי שישלימו את הסדרה ויעמדו בדרישות. הסדרה מתארת את התמודדותם עם הזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully