וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי רינגוולד: "הוטרדתי מינית בגיל 13 אבל לפחות לא נאנסתי ע"י הארווי ויינשטיין"

5.6.2024 / 0:07

כוכבת "יפה בוורוד" ו"מועדון ארוחת הבוקר", מולי רינגוולד, חשפה בבפודקאסט של מארק מרון שלא פעם הוטרדה מינית כשחקנית צעירה בהוליווד והוסיפה: "לפחות לא נאנסתי ע"י הארווי ויינשטיין, אז אני אסירת תודה על כך". במקביל היא חשפה כמה מטרידים היו הסרטים בהם השתתפה אז

הטריילר לסרט "יפה בוורוד"/Paramount Pictures

כמו כוכבות צעירות רבות בהוליווד, גם מולי רינגוולד חשפה שהוטרדה מינית כשהייתה שחקנית צעירה, אי שם בשנות ה-80, והוסיפה: "לפחות לא נאנסתי ע"י הארווי ויינשטיין".

כוכבת "יפה בוורוד" ו"מועדון ארוחת הבוקר", כיום בת 56, התארחה בפודקאסט של מארק מרון וסיפרה שהייתה מאוד ביישנית בצעירותה, לא יצאה לבלות הרבה במועדונים והעדיפה להתרחק מהסצנה הנוצצת. כשמרון אמר בתגובה: "ובכן, יש לך מזל שלא ניצלו אותך או שמצאת את עצמך במצב נורא", היא עצרה אותו והשיבה: "או, בהחלט כן ניצלו אותי".

רינגוולד הוסיפה: "את לא יכולה להיות שחקנית צעירה בהוליווד ו... שלא יהיו 'טורפים' בסביבה. לפחות לא נאנסתי ע"י הארווי ויינשטיין, אז אני אסירת תודה על כך". היא סיפרה לו שהיא הייתה "בהחלט במצבים מפוקפקים", אבל היא הסתמכה על "אינסטינקט ההישרדות המדהים שלה ועל אגו די גדול" כדי "למצוא דרך להגן על עצמי. אבל כן, זה יכול להיות מחריד" קבעה.

מולי רינגוולד בסרט "יפה בוורוד". Paramount Pictures,
מולי רינגוולד בסרט "יפה בוורוד"/Paramount Pictures

רינגוולד לא מסרה פרטים נוספים בפודקאסט על מי לכאורה ניצל אותה בזמנו ומה בדיוק קרה לה, אבל היא דיברה בעבר על חוויותיה הלא נעימות. כוכבת "בת 16 הייתי" כתבה מאמר עבור הניו יורקר ב-2016, ואמרה למרון, בן ה-60, שמטרתה הייתה להראות בו שויינשטיין, בן ה-72, "לא היה היחיד".

במאמר שכותרתו "כל שאר הארווי ויינשטיינס", כתבה רינגוולד: "כשהייתי בת 13, איש צוות בן 50 אמר לי שהוא ילמד אותי לרקוד, ואז נצמד אליי עם זקפה". היא הוסיפה: "כשהייתי בת 14, במאי קולנוע נשוי תקע את הלשון שלו בפה שלי על הסט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מולי רינגוולד צועדת על המסלול בתצוגת האופנה של בת שבע במהלך שבוע האופנה בניו יורק ב-13 בפברואר 2024 בניו יורק. GettyImages
מולי רינגוולד צועדת על המסלול בתצוגת האופנה של בת שבע ב-13 בפברואר 2024/GettyImages

רינגוולד כתבה אז כי בתקופה שבה היא עדיין גילתה את המיניות שלה "בכל שלב היה איזה בחור מבוגר שניסה לעזור 'להאיץ את התהליך', וכל זה קרה למרות שהיו לי הורים מאוד מגוננים שעשו כמיטב יכולתם כדי להגן עליי", היא כתבה, "אני רועדת מהמחשבה מה היה קורה לולא היו לי אותם".


עוד בנושא:
כוכבת "מטילדה" ו"גברת דאוטפייר" חושפת: "הטרידו מולי נשים והשתילו אותי בפורנו"

ברוק שילדס: כפו עליי להתאהב ולהיות ערומה עם כוכב "הלגונה הכחולה" כשהייתי בת 14

האזינו לפודקאסט:

מולי רינגוולד בסרט "בת 16 הייתי". Universal Pictures,
מולי רינגוולד בסרט "בת 16 הייתי"/Universal Pictures

ומה היא חושבת היום על הסרטים שפרסמו אותה?

רינגוולד הייתה פתוחה לאורך השנים לגבי סצנות מסוימות בכמה מהסרטים שלה שהטרידו אותה - כמו בסרט "סת 16 הייתי" מ-1984, בה הבחור שהוא דמותה מאוהבת, ג'ייק ריאן (מייקל שופלינג) מציע לנצל את חברתו המעולפת לאחר מסיבה.

"כשעשיתי את הסרטים האלה עם ג'ון יוז, הכוונה שלו הייתה לא ליצור סרטים כמו 'שחק אותה אצל פורקי' או 'בית החיות'", אמרה רינגוולד ל-NPR ב-2018, "אבל אני חושבת, כמו שכולם אומרים ואני מאמינה שזה נכון, שהזמנים היו שונים ומה שהיה מקובל אז זה בהחלט לא מקובל עכשיו וזה גם לא היה צריך להיות מקובל אז, אבל זה מה שזה היה".

מולי רינגוולד וג'אד נלסון בסרט "מועדון ארוחת הבוקר". Universal Pictures,
"הדמות של ג'אד נלסון בעצם מטריד מינית את הדמות שלי בסרט "מועדון ארוחת הבוקר"/Universal Pictures

"אני מרגישה אחרת מאוד לגבי הסרטים האלה עכשיו וזו עמדה שקשה לי להיות בה, כי יש הרבה דברים שאני אוהבת בהם", הוסיפה. "וכמובן שאני לא רוצה להיראות כפויה טובה כלפי ג'ון יוז, אבל אני מתנגדת להרבה ממה שיש בסרטים האלה".

מולי רינגוולד על השטיח האדום, ינואר 2024. Cindy Ord, GettyImages
מולי רינגוולד על השטיח האדום, ינואר 2024/GettyImages, Cindy Ord

בחודש שעבר סיפרה רינגוולד לעיתון הבריטי The Times שהיא "צפתה מחדש בסרט "מועדון ארוחת הבוקר", שיצא ב-1985, כי בתה מתילדה רצתה לראות אותו איתה ומצאה ש"יש הרבה דברים שאני מאוד אוהבת בסרט אבל יש אלמנטים שלא התיישנו היטב - כמו דמותו של ג'אד נלסון, ג'ון בנדר, שבעצם מטריד מינית את הדמות שלי", אמרה.

מולי רינגוולד על השטיח האדום, אפריל 2024. Dia Dipasupil, GettyImages
"בהחלט מצאתי את עצמי במצבים מפוקפקים"/GettyImages, Dia Dipasupil

רינגוולד סיפרה למרון שבתה, מתילדה ארני ג'יאנופולוס בת ה-20, מנסה כעת לפרוץ לתעשיית הבידור על אף שהיא ניסתה לשכנע אותה לא לעשות זאת ואמרה: "זה קשה".למרות האזהרה של האם, הבת כבר השתתפה בסרט שיצא השנה בשם "The Idea of Yo", יחד עם אן האת'וויי.

במקביל היא חשפה שהיא נכנסה להריון עם מתילדה כשקיימה יחסי מין בחדר ההלבשה של "סטודיו 54" המיתולוגי כשהיא שיחקה במחזמר קברט בשנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully