וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מנסה להיות בסדר עם כולם, מה שאומר שהוא צריך לסבול המון שאלות דוחות

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 9:53

האמא והבת של משפחת טנג'י הגיעו לתוכנית מוכנות וכבר הספיקו לבנות לעצמן מחנה ולריב בינן לבין עצמן. במקביל מתפתחת לה חבורת חיי לילה בפיקודה של הדר שגורמת לכולם להרגיש אאוטסיידרים, בעיקר לפרידה. ואיך קרה ששוב השיח על מזרחים ואשכנזים חזר? בן בירון מסכם

האח הגדול/רשת 13

וואי, וואי, וואי! אני עדיין עור ברווז ממה שקרה אתמול. איך בכלל מתחילים לעבד את כל הרגשות האלה? דרמה אנושית מטורפת ששום תסריטאי הוליוודי לא היה מצליח לכתוב (כן, גם אתה קוונטין). מה לא היה פה? אקשן מסמר שיער, טובים מול רעים, תחושה של אובדן תקווה טוטאלי ואז - ממש בדקה התשעים - ההאפי אנדינג שגורם למדינה שלמה לבכי משחרר של התרגשות. טוב, אפשר לכתוב עוד שלושת אלפים מילה על השחרור ההירואי של אלמוג, אנדריי נועה ושלומי מהשבי אבל היה גם פרק של "האח". קצת עצוב לי על מי שנכנסו השנה לבית מתוך מחשבה ש'הנה, גם אנחנו נקבל את חמש עשרה דקות התהילה שלנו' ומצאו את עצמם מתחרים מול הריאליטי הכי מטורף ששודר פה אי פעם ונקרא בפשטות 'המציאות'. ראבאק, אפילו את הקתרזיס מהידיעה על שחרור החטופים הם לא קיבלו. איזה באסה להיות הם.

כלומר, באסה לכולם חוץ מלאורית כי האח סוף סוף הסכים להביא לה כוסות חד פעמיות או "כוסות קלקל" כמו שקוראת להן לירון, ועכשיו היא יכולה לשתות את הקפה שלה (מהמר על נס עלית עם חלב עמיד). ברוך השם. הרי כל מי שמכיר אותה יודע שאפילו לחו"ל היא לוקחת איתה חד פעמי. הנה, היא תכף פונה שוב לבעלה שמעון או שמשון איתו היא מנהלת דיאלוג חד צדדי למרות שהוא לא נכנס הביתה והוא יספר לנו בדיוק איך היא שותה. כשחושבים על זה, אם אחרי ארבעה ימים בלי קפה אורית הצליחה להיות גם דיירת מן המניין וגם עובדת משק הבית שאחראית במו ידיה על הכביסות, הכלים, הנקיונות והבישולים, קשה לדמיין מה היא עוד תספיק לעשות עכשיו. בינתיים היא טובחת בשירים ישראלים מכל הסגנונות ואני מקווה שלהפקה יש הסכם פיצויים עם אקו"ם.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
חיים ואור/צילום מסך, רשת 13

נדמה שהבנות של משפחת טנג'י הגיעו לתוכנית מוכנות במיוחד, למרות שהן נכנסו רק בכניסה השנייה הן כבר הספיקו לבנות לעצמן מיני-מחנה, לריב בינן לבין עצמן ("את לא מתנהגת כמו אמא שלי"/"אבל אמרת שאת לא רוצה שאתנהג כמו אמא שלך") ואפילו להתחיל להדליק בקטנה את חבית הנפץ הפוליטית ששוכבת לה בנחת בנווה אילן. אורית שהזכירה לי בהתחלה את יוסי בובליל (רק התיפופים על הבטן והשירים של ליאור פרחי ז"ל היו חסרים) ואחר כך את רוני מיילי, הופכת דומה מיום ליום לרונית לוי הלא היא "רונית הביביסטית". אתמול היא כבר הספיקה להעליב את ביידן בעודה יושבת עם עצמה בגינה.

ומה עוד אפשר להוסיף על לירון? כרגע הדר נמצאת לה על הכוונת ("היא לא באה לי בטוב והכל טוב") אבל תהיו בטוחים שהיא מסוגלת לריב עם כל אחד מהדיירים בבית ואם לא יישארו כאלה היא פשוט תתחיל לריב עם המצלמות. הליהוק של אמא ובת ותאומים (נעם וברק שבינתיים עסוקים בלעשות את המתיחה הקורעת הזאת בה הם מתחזים לניצבים), כבר היה צריך להיות רמז שאנחנו נמצאים בעונה שכולה הומאז' לעונה הראשונה והתחושה הזאת התחזקה כבר השבוע. לירון נגד הדר זה הכי קרב עינב בובליל מול שפרה קורנפלד למרות שאני פחות רואה את הדר מוציאה ספר ביכורים בקרוב, במקסימום אולי הופכת לתופעת רשת "ריץ' ביץ'" סטייל ליבנת אורינובסקי.

זכור לי במעורפל שבעונות הראשונות היה מין קטע כזה שהדיירים - אלא אם לוהקו על תקן קרובי משפחה - לא אמורים להכיר זה את זה מבחוץ, מה שפחות קורה העונה עם חבורת חיי הלילה של הדר, תום וקורלי קוקו ביונסה נואלס. יש משהו קצת מעיק בחבורה הזאת, כולה מלאה בהתלחששויות ומבטים של 'נדבר על זה אחר כך בפרטי' וכל מיני בדיחות פנימיות. הדר היא ללא ספק הרג'ינה ג'ורג' של החבר'ה והיא שולטת בכולם ביד רמה (למרות שממש חשוב לה שנדע שהיא בכלל לא אוהבת את עצמה). פרידה שבכלל נולדה בשם זיו, היא האאוטסיידרית שמתה להיכנס פנימה אבל בגלל שהדר וקורלי אף פעם לא יראו בה כשווה היא נאלצת לפתח זוגיות מקריפה עם תום (קארין קראה לו אביב גפן הצעיר ואני רוצה לדייק שמדובר דווקא בכפיל של יהונתן גפן ז"ל). מה שכמובן מדליק את הדר כי היא מסוג הבחורות שגם אם הן לא מעוניינות בך הן עדיין רוצות שתהיה בעניין שלהן כדי שהן יוכלו להגיד לא.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הדר ותום/צילום מסך, רשת 13

בעוד חבורת ה"תל ברוך צפון 90210" כבר נמצאת בשיאה של הדרמה הרומנטית שלה, עידן - לא עמדי אבל ממש קרוב - מגלה שוב שבזמן שהלוחמים שלנו קורעים ת'תחת ומסכנים את החיים, הבנות דווקא מעדיפות את הג'ובניקים. בכלל, נראה שהפוסט טראומה עדיין נוכחת מאוד בחיים שלו מה שגרם לו לאבד קשר עם המציאות ולהתאהב נואשות בגאיה/מלאני - דיירת ה-AI. הסימנים היו שם כבר בפרק הפתיחה, המבט המצועף של הלוחם הרגיש נתקל בעורף של גאיה שאפילו לא טרחה להביט לעברו אבל הוא כבר היה שבוי בקסמה. עידן הרי רואה בעצמו בחור של עומקים (אני שם כסף שספר השירים הראשון שלו כבר ממתין במגירה שבענן) והוא מצא את כל הסיבות בעולם כדי להסביר למה הוא התאהב בגאיה בגלל האישיות שלה למרות שזאת נכתבה על ידי בינה מלאכותית (ע"ע עוזר הפקה עם מנוי לצ'ט GPT פרימיום), עכשיו הוא צריך לחזור למערכת היחסים הכי יציבה שלו בבית והיא חיים שמצידו גם התאהב בגאיה וקיווה שהיא תיקח אותו לסיבוב שופינג.

חיים, שכבר אפשר להכריז שאם לא יחליט לפרוש יסיים בחמישייה הסופית, מנסה להיות בסדר עם כולם מה שאומר שהוא בעיקר צריך לסבול שאלות חסרות טקט מכל המחנות בבית וזה עוד בלי שהזכרנו את אור שהבטיח שיסדר לו "דוגמנית 2 מטר" ואז ידרבק בחתונה שלהם בעירום (או כמו שאמרה פרידה: "ערס? איפה?"). אם השיח על ערסים מול אשכנזים לא הספיק לכם, הכרנו אתמול גם את הדייר החדש, יוסי פריאנטי, בעלים של רשת חלה עם שניצל שגר ברמלה ונשוי למישהי שהוא נורא אוהב למרות שהיא אשכנזייה. יוסי סופג מלא חרא מהשיח על מזרחים מול אשכנזים ולכן חשוב לו מאוד ללבות ולהעצים אותו כדי שכולם יידעו איזה צד חזק יותר. חוץ ממנו הכרנו את עינב שרי שטוענת ששמה הוא שילוב של פרי וירק וזה בגלל שהיא כנראה נמנמה בשיעורי ביולוגיה ופספסה שגם עגבנייה היא פרי. חכו מה יקרה כשיוסי יגלה שהיא בכלל שרעבי ויהפוך את השרי שלה למטבוחה.

מי לא ישרוד את ההדחה הראשונה בבית? הלב רוצה לירון אבל המוח מבין שבן. בכל מקרה, אין עדיין שום חיבור רגשי אז אנחנו נתמודד ואל תשכחו - עם ישראל חי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully