וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שום סיכוי לזוגיות אמיתית בין הדר לתום. השיחה על פרידה הבהירה לי את זה סופית

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 11:01

המשפט של דני ששבר את לבנו, הזוגיות של אמילי ועידן שהקסימה אותנו - וההוכחה הברורה ששום דבר אמיתי לא יתפתח בין תום להדר. קארין ארד אמנם נרדמה באמצע, אבל למרות זאת היא מסכמת עוד פרק של "האח הגדול"

האח הגדול/רשת 13

נרדמתי באמצע הפרק, אני חייבת להודות, איפשהו בין הריב של לירון ואורית על חוסר ההתחשבות בענייני האוכל לבין עוד שיחת תיכון משמימה של הדר ותום על לחכות או לא לחכות עם סקס - סליחה, עם ה"אינטימיות". התעוררתי בדיוק כשקורלי גילתה שיש גזענות בבית ושאנשים חושבים ששני שחורים חייבים להיות יחד, כי זיווגים זה משחק התאמה של גוונים כמו פרסומת של טמבור. מצד שני, היא בעצמה קצת חושבת ככה, אחרת לא ברור לי מה בדיוק היא מתעקשת על יהב, שמלבד העובדה שהוא נכה רגשית, הוא גם אומר לה באופן שלא משתמע לשתי פנים שלעולם לא יהיה ביניהם שום דבר.

גזענות בבית? ריבים על אוכל בבית? פערים בין מזרחים לאשכנזים? יש התלבטות אם לנהל רומן בבית? לא יכול להיות! וואו, כמה חידושים בפרק אחד, כמעט נפלתי מהספה מרוב הפתעה. בעיקר אני מתקשה עם העובדה שכמה שעות אחרי שהם מקבלים את ספר המתכונים לשבועות של החטופים ובוכים לצלילי "שמש" של חנן בן ארי שנועד לסחוט קצת רגש, הם מצליחים לריב על פיסת פיצה בלי להניד עפעף.

אפרופו ריבים, אורית אמורה להיות כיפית אבל היא לא באמת כי יש כל כל הרבה אגרסיה מאחורי כל משפט וכל מחווה שלה. אפילו כשהיא מנקה היא מקללת תוך כדי. היא עדיין באה לי מקולקל. סורי, אני לא אוהבת אותה. היא לא מצחיקה אותי, היא לא שנונה בעיני, והשנאה שלה לתאומים בני העשרים כי לטענתה הם "אוכלים יותר מדי" מסגירה איך שהראש שלה עובד - כמו מחשבון קטן וקטנוני, שעושה דברים רק כדי שיהיה לה מה להטיח באחרים אחר כך, ראש שסופר ומחשבן כל מילה וכל תנועה של כל אחד כל הזמן. איכס. היא כמו שופט כדורגל גועלי שרק מוציא כרטיסים אדומים כל הזמן. קשה כבר להכיל את ויכוחי התת רמה שהיא מנהלת.

האח הגדול תום. רשת 13, צילום מסך
ילד מגודל? תום/צילום מסך, רשת 13

אורית צורחת ומטיחה בתאומים "כולם מדברים עליכם" וגם את ההאשמה החביבה עלי: "הוא אכל את האוכל של הילדה!". מה עבירה יותר גדולה בעיניה? לא 'לתת כבוד', או 'להיכנס לאנשים לצלחת'? כי היא גם לא נותנת כבוד, גם נכנסת לצלחות של כולם - וגם באה בטענות. ואיך עוד לא קיבלנו הרצאה על 'אהבת חינם' מהאישה שכל מה שמניע אותה זה שיפוט, ביקורת והתחשבנות? לגבי האוכל של "הילדה" - נשמה, הילדה בת 30 ומרירה לפחות עשור יותר מגילה, והיא צריכה שאמא שלה תגן עליה בערך כמו שהאח הגדול צריך עוד שיחה על קולומיקה בשש בבוקר. שחררי.

נעבור להשחיר את תום, שהיתרון היחיד שלו הוא דמיונו למשפחת גפן (נראה לי שבן בירון בראודה צודק, הוא יותר דומה ליהונתן גפן הצעיר), וזה דמיון שגורם לי לחבב אותו יותר ממה שמגיע לו, אבל זה לא מספיק בשביל לטשטש את העובדה שזה בן אדם בן ארבעים בלי טיפה של מודעות עצמית, ומערכת היחסים שמתפתחת בינו לבין הדר מוציאה אותו עוד יותר גרוע. היא מבוססת כולה על העובדה שהוא לא יכול לממש אותה בבית האח, כי הדר עוצרת אותו. ברור שהיא יודעת (כי היא פי 10 יותר חכמה ממנו) שברגע שהיא מתמסרת, הוא לא ידע מה לעשות עם זה. הרי מדובר בטיפוס המועדונים התל אביבי הכי קלאסי שקיים, שהזהות שלו מוזנת רק מבחוץ ושום דבר לא מפותח בפנים. מדובר בקליפה חלולה שתלויה לגמרי באיך שאנשים מגיבים אליה. מצחיק שהוא מגלה את עצמו פתאום, רק כי בחיים הוא לא חיכה עם סקס יותר מיממה, ובטח שלא חשב שנשיקה זה משהו שיקח לו שבוע לארגן.

עוד בוואלה!

יומיים לאחר שהוצאה לבדיקות רפואיות, קורלי הוחזרה לבית "האח הגדול"

לכתבה המלאה
האח הגדול תום הדר. רשת 13, צילום מסך
לא יחזיק. תום והדר/צילום מסך, רשת 13

איך הגיוני שהוא מגלה לראשונה שזה שהוא צריך להמתין גורם לו לרצות יותר? זה אולי המנגנון הכי בסיסי של בני אדם, לא ברור לי סטטיסטית איך הוא הצליח לא להיתקל בזה במשך כל שנות חייו. ואם הוא לא יודע את זה, הוא בטוח לא ידע להבדיל בין רצון אמיתי לבין רצון לכבוש, ויש סיכוי מצוין שברגע שיקבל מה שהוא רוצה הוא "יתבלבל" ויסתובב בבית מיוסר, ואז יהיו לו שוב שיחות נפש עם פרידה, שכמובן לא תהדוף אותו, כי גם היא מעוניינת בבלתי מושג ויהיה בלגן. אל דאגה, המשולש הזה ימשיך עד שמישהו מהם יודח, אבל האם יקרה שם משהו אמיתי? אין שום סיכוי.

ההוכחה לכך שזו לא זוגיות אמיתית היא בדיוק העובדה שהם כל הזמן מתעסקים במה שקורה מחוץ להם, ואיך הם, כזוג, משפיעים על הבית, מי בעדם, מי נגדם, מה יהב ניסה לעולל כששאל את תום אם חיי הלילה עומדים בינו לבין זוגיות, ובעיקר בפרידה. מה פרידה אמרה, למי היא ניסתה 'להכניס', מה הוא ענה לה, איזו שאלה היא שאלה, למה היא בדיוק התכוונה, ומה פרידה תעשה אם הדר תודח, כשעל הדרך הדר גם מקפידה להוריד ממנה ולזלזל בה. תום אומר ש"היא היתה מוכנה למכור כליה כדי להיות איתי", ושהוא לא קונה את המשחק של יפה וטיפשה. כשהוא אומר שהיא חכמה - הדר קופצת "לא נכון". כשהוא מתקן ל'מתוחכמת' הדר מגיבה "אני הרבה יותר. זה כאילו היא מנסה לעשות קאטפייט עם טיגריס, וזה לא ילך לה". אז יש לי חדשות בשבילך הדרי מאמי - תעשי בדיקת ראייה חינם בחנות של עצמך, כי הולך לה. חכי ותראי.

אפרופו תום, אחרי המריבה המוגזמת בינו לדני, הגיעה גם ההתנצלות. תום הודה שהוא יצא אידיוט ("אני ממש אוהב אותך אחי, אתה פשוט העלבת אותי ליד מישהי שאני דלוק עליה") ומבטיח שיעשה הכל כדי שיחזרו להיות כמו שהיו קודם. רק היה חסר שיגיד לו "ואתה כן יפה בעיני, סתם אמרתי".

הפער בין תום לדני מאוד ברור לי - והוא קשור להתנהלות מול נשים. יש מצד אחד את בעל הברים שמצא את השיטה להעמיס כמה נשים שהוא רק רוצה כדי לתחזק לעצמו את הביטחון, ומצד דני הדוגמן הבינלאומי שללא ספק נראה הרבה יותר טוב מכל גבר אחר בבית, ביישן, במיוחד ליד נשים יפות. כשאמילי נכנסה לבית ביום הראשון הוא מיד נדלק עליה, אבל היה היחיד שלא ניגש ואמר שלום מרוב שהוא חסר ביטחון. בפני פרידה הוא מודה שבחורות מעולם לא התעניינו בו, ושהוא צריך שמישהי תעשה את הצעד הראשון. הוא מלקה את עצמו שבגיל 28, אחרי שלוש שנים שהוא בארץ, עוד לא היתה לו מעולם זוגיות. "לא לקחו אותי" הוא אומר - וזה קצת שובר לב. אני ממש מקווה שיהיה לו משהו עם מישהי בבית, למען בריאות הנפש שלו (ושלי), אבל גם פוחדת מזה קצת, כי אם נשיקה על הלחי בין תום להדר עושה לאורית 'חשקים', אני לא רוצה לדמיין מה רומן של דני יכול לעולל לה. חראם על שמעון.

האח הגדול עידן אמילי. רשת 13, צילום מסך
בועה משל עצמם. אמילי ועידן/צילום מסך, רשת 13

בניגוד לתום והדר, הזוג השני של הבית מפגין סימפטומים של התאהבות של ממש. הסימן הראשון לכך היא שהם לא עסוקים במה קורה בחוץ, אלא להיפך - נמצאים בבועה משל עצמם. ככה מאוהבים מתנהלים - לא רואים אף אחד ממטר, והם לא מזהים איום בכל פינה. ככה עובדים הורמונים של התאהבות - הם מטשטשים את המציאות החיצונית ומכניסים אותך לאופוריה. גם ההתלבטות שלהם בקשר לסקס נשמעת אחרת לגמרי. אין שם מישהו שלוחץ ומישהי שמתנגדת - יש שם שניים שרוצים אבל מחליטים ביחד לא ללכת על זה כרגע, תוך הודאה שזה קשה.

ואחרי שאמרנו את זה, לא בטוח שעידן באמת בשל למשהו חדש, כי הוא עוד לא עבר לגמרי את הפרידה מבת הזוג הקודמת שלו. יש מצב שהוא מודע בכל העת לעובדה שהאקסית צופה בו עם אמילי, ויש לי הרגשה שזו אחת מהסיבות שהוא נכנס לבית, כדי להראות לה מה היא הפסידה. אני מוכנה לשים כליה שההפקה ברגעים אלה מנסה לשכנע אותה להיכנס לבית, כדי לנער שם את העניינים. אמילי בפנים במאה אחוז, ועידן לא מתנגד כי היא קישוט נהדר למזוכיזם שלו, אבל רגשית הוא לא לגמרי מחובר, למרות שלדבריו זה הגיוני להיקשר כי לפי החישוב שלו הם מכירים 240 שעות שזה כמו שלושה חודשים בחוץ. כן, כי אין רומנטי יותר מחישוב מתמטי.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully