וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "שני גברים וחצי" בלתי ניתן לזיהוי: "תפסיקו לצפות בסדרה. זו זוהמה"

2.7.2024 / 0:01

אנגוס ט. ג'ונס, ששיחק את ג'ייק בסדרה "שני גברים וחצי", תועד במצלמות הפפראצי כשהוא שונה לחלוטין מהילד שהכרנו בסדרה, בה הוא ביקש שנפסיק לצפות בטענה שהיא "ממלאת את המוח שלכם בזוהמה"

הטריילר לפרק הסיום של "שני גברים וחצי"/CBS

ג'ייק הרפר, זה אתה? כוכב הילדים לשעבר, אנגוס טי ג'ונס, כיום בן 30 וכמעט ולא נראה בציבור (או על המסך) ולכן כולם נדהמו מכמה שהוא ממש בלתי ניתן לזיהוי כשתועד ע"י צלמי הפפראצי במהלך סידורים בלוס אנג'לס, קליפורניה, בחמישי האחרון.

כוכב הסדרה "שני גברים וחצי", שהיה אז הילד שקיבל את השכר הגבוה ביותר על משחקו, יצא מביתו עם זקן עבות, כובע בייסבול ומשקפי שמש. הוא השלים את לוק הקז'ואל שלו עם חולצת טריקו שחורה וג'ינס תכלת.

השחקן, שחי כעת הרחק מהמצלמות ונראה לאחרונה באוגוסט 2023, הפך לכוכב בינלאומי כשגילם את ג'ייק הרפר בסיטקום המצליח בתחילת שנות ה-2000. ג'ונס כיכב לצד צ'ארלי שין וג'ון קרייר במשך כמעט 10 שנים (ובהמשך גם אשטון קוצ'ר) לפני שעזב את הסדרה ב-2012. הוא הרוויח כ-350,000 דולר לפרק בזמן שעזב את הסיטקום.

על אף ההצלחה המטאורית לה זכה, השחקן יצא נגד הסדרה וביקש מהצופים להפסיק לצפות בה: "אם אתם צופים ב'שני גברים וחצי', בבקשה תפסיקו לצפות ב'שני גברים וחצי'", אמר השחקן בסרטון יוטיוב שפרסמה Forerunner Chronicles, קבוצה נוצרית, לאחר שעזב את הסדרה. בעדותו בת 10 דקות, ג'ונס אמר אז שהוא מצא את אלוהים וכינה את התוכנית "זוהמה". הוא לא חזר לשחק מאז פרישתו ממשחק ב-2016.

כך הוא נראה אז:

"שני גברים וחצי". CBS,
"שני גברים וחצי"/CBS
כוכבי הסדרה "שני גברים וחצי" צ'ארלי שין, אנגוס טי ג'ונס וג'ון קרייר בטקס פרסי נבחרי הקהל, 2007. Michael Buckner, GettyImages
כוכבי הסדרה "שני גברים וחצי" צ'ארלי שין, אנגוס טי ג'ונס וג'ון קרייר בטקס פרסי נבחרי הקהל, 2007/GettyImages, Michael Buckner

"אנשים אומרים שזה רק בידור. תעשו קצת מחקר על ההשפעות של הטלוויזיה על המוח שלכם, ואני מבטיח לכם שתהיה לכם החלטה לקבל כשזה מגיע לטלוויזיה, במיוחד עם מה שאתם צופים בו", הוסיף, "אני ב'שני גברים וחצי' ואני לא רוצה להיות בה. בבקשה תפסיקו לצפות בזה ולמלא את ראשכם בזוהמה. אנשים אומרים שזה רק בידור".


עוד בתרבות:
כוכבת "זינה הנסיכה הלוחמת" חושפת האם היה רומן לסבי בין הדמויות

לאן נעלמו כוכבי "שולחן לחמישה"? ככה הם נראים היום

וככה הוא נראה היום:

לאחר סיום הסדרה "שני גברים וחצי", ג'ונס החל ללמוד לתואר ראשון בחוג ללימודי הסביבה באוניברסיטת קולורדו, ובהמשך עבר לחוג ללימודי יהדות, שם סיים את לימודיו בשנת 2018. הוא פעיל במספר ארגוני צדקה שמטרתם לעזור לילדים העוברים התעללות והזנחה ונגד בריונות המכוונת כלפי ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully