וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמו כוכבי "שולחן לחמישה"? ככה הם נראים היום

26.3.2024 / 0:03

מסקוט וולף ועד נב קמפבל - מה עלה בגורל האחים סלינג'ר וחבריהם מהסדרה "שולחן לחמישה", 30 שנה מאז עלתה לאוויר? הלכנו לבדוק והופתענו

טרלייר של "שולחן לחמישה"/FOX

לא הרבה יודעים אבל במקור לרשת FOX לא היו ציפיות גבוהות מ"שולחן לחמישה". הסדרה שווקה כדרמת נעורים קלילה הנלווית ללהיט הגדול של הרשת, "בוורלי הילס 90210". מנהלי הרשת הופתעו מהאהדה לה זכתה הסדרה ומהקרב הצמוד שלה ברייטינג עם 90210. "שולחן לחמישה" שודרה במשך 6 עונות בין השנים 1994 ל-2000 וגם זכתה לספין אוף ולריבוט פחות מוצלח ב-2020.

הסדרה עקבה אחר חייהם של האחים צ'ארלי (מת'יו פוקס), ביילי (סקוט וולף), ג'וליה (נב קמפבל), קלאודיה (לייסי שאבר) ואוון סלינג'ר (ג'ייקוב סמית'), שנאלצו לדאוג זה לזו לאחר שהוריהם מתו באופן טרגי בתאונת דרכים. בעוד ש"שולחן לחמישה" הייתה עמוסה ברגעים משפחתיים מחממי לב, הסיפור של הסלינג'רים עסק גם בנושאים קשים לעיכול כמו אלכוהוליזם, סרטן ואלימות במשפחה.

בסדרה כיכבו גם ג'ניפר לאב יואיט, סקוט גריימס, מיכאל אנדרניק גורג'יאן, פאולה דוויק, ג'רמי לונדון, טום מייסון וג'ניפר אספן. הסדרה זכתה בפרס גלובוס הזהב ב-1996 בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה של השנה והייתה מועמדת שוב לפרס בשנה שלאחר מכן. "לסדרה הייתה השפעה רבה על האנשים שצפו בה", אמר וולף ל-HuffPost Live בפברואר 2015, "זה היה משהו שאני יודע שאני וכל מי שהיה מעורב בסדרה מאוד גאים בו".

אז מה עלה בגורל האחים ושאר חברי הקאסט?

סקוט וולף (ביילי סלינג'ר)

כפי שרובכם יודעים, סקוט וולף לא נפרד מהמסך כש"שולחן לחמישה" סיימה את דרכה. הוא גילם את ד"ר ג'ייק הרטמן בסדרה "אוורווד" של רשת WB, כמו גם את צ'אד דקר בדרמה של רשת ABC, "וי".

בנוסף לתפקידים בולטים ב"תפיסה" ו"משמרת לילה", וולף חזר לז'אנר דרמת בני הנוער בשנת 2019 כשגילם את קרסון דרו בריבוט של "ננסי דרו" שמשודרת עד היום ברשת CW. באותה שנה הוא כיכב בסרט The Inside Game, שמספר את הסיפור האמיתי של שערוריית ההימורים ב-NBA שאירעה ב-2007. השחקן שבדרך כלל מגלם דמויות טובות לב, שוחח עם ET על דמותו המפוקפקת בסרט: "זה בהחלט היה תפקיד שלא הייתה לי הזדמנות לשחק בעבר. היה מהנה לשחק בחור שהקוד האתי שלו היה ממש מחוץ לגבולות של הדרך בה אני חי את חיי".

בשנת 2017 וולף אמר לתוכנית Today שצוות השחקנים של "שולחן לחמישה" הרגיש כמו משפחה אמיתית מהיום הראשון - ושהוא עדיין בקשר קרוב עם עמיתיו לסדרה.

הוא ושאבר התאחדו על המסך השנה כצמד אחים בסרט חג המולד של הולמרק, A Merry Scottish Christmas.

וולף בן ה-55 ואשתו, קלי וולף (שכיכבה בעבר ב"העולם האמיתי" ו"האתגר" של MTV), חולקים שלושה ילדים: ג'קסון, מילאר ולוסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כך הוא היה נראה אז:

והנה הוא היום:

ג'ניפר לאב יואיט (שרה ריבס מרין)

ג'ניפר לאב יואיט גילמה את בת הזוג לפרקים של ביילי, שרה. התפקיד שלה נועד במקור לזמן קצר: "שרה הייתה אמורה להופיע במשך 9 פרקים בלבד", חשפה יואיט בראיון משנת 2000, אבל בסוף היא המשיכה לעוד 91 פרקים. היא אפילו זכתה לספין אוף משלה, Time of Your Life - רק שהוא פחות הצליחה ובוטל אחרי עונה אחת.

בדומה לחברתה נב קמפבל, המשיכה ג'ניפר לז'אנר סאטי האימה כשגילמה את ג'ולי ג'יימס האגדית בסרטי "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון".

רבים לא יודעים שיואיט היא גם זמרת שהוציאה עד כה ארבעה אלבומים. בנוסף לקריירה המוזיקלית שלה, יואיט גילמה את מלינדה גורדון בסדרה "הלוחשת לרוחות" מ-2005 עד 2010 והמשיכה לככב בסדרות "רשימת הלקוחות" ו"מחשבות פליליות".

מאז 2018 יואיט מככבת בסדרה "מוקד 911" של רשת FOX.

לה ולבעלה, השחקן בריאן האליסי אותו הכירה על הסט של הסדרה "רשימת הלקוחות", יש שלושה ילדים: אוטום, אטיקוס ואיידן.

כך היא נראתה אז:

לאחרונה יואיט בת ה-44 דיברה בפתיחות על השנאה שהיא סופגת ברשתות החברתיות. כשהתארחה בפודקאסט Inside of You היא סיפרה ששיתפה באינסטגרם תמונה שלה עם פילטר - רק כי לא הספיקה להתאפר באותו יום - וספגה על זה ביקורות קשות. "להזדקן בהוליווד זה ממש קשה", היא אמרה למנחה הפודקאסט מייקל רוזנבאום, "זה היה רק פילטר שבאותו זמן נראה נחמד באור הסלון. באמת שלא חשבתי על זה יותר מדי. פתאום אנשים התחילו להגיד 'ג'ניפר לאב יואיט בלתי ניתנת לזיהוי. היא בלתי ניתנת לזיהוי, אז היא שמה פילטרים כי היא לא רוצה שנדע כמה רע היא בעצם נראית עכשיו בשנות ה-40 לחייה'".

בתגובה לביקורת היא שיתפה תמונה נוספת, הפעם עם פילטרים מוגזמים וכתבה בניסיון לצחוק על זה: "הכל טבעי, בלי פילטר". גם את הפוסט הזה, שנמחק מאז, העוקבים שלה לא אהבו: "אז הבנתי שלא משנה מה אעשה, אי אפשר לצאת בסדר איתם. מעריצים נוטים לדמיין אותך בצורה מסוימת לנצח או כמו שטיילור סוויפט אמרה פעם: 'אנשים מקפיאים אותך', מה שמקשה על סלבריטאים להשתנות או להזדקן". כשנשאלה מדוע כל כך אכפת לה מהתגובות של אנשים, היא השיבה: "כי להעמיד פנים שלא אכפת לנו, יהיה שקר. לפעמים צריך להיות לך אכפת ממה שאנשים חושבים עליך".

עוד בנושא:
בקרוב האיחוד? לא תאמינו איך נראה היום סופרמן מ"לויס וקלארק"

לא תאמינו איך נראית היום כוכבת "ילדת הפלא" ומה עלה בגורל חבריה

וככה היא נראית היום:

מת'יו פוקס (צ'ארלי סלינג'ר)

זמן לא רב לאחר שהחל לגלם את האפוטרופוס של ארבעת אחיו ב"שולחן לחמישה", צ'ארלי, הלא הוא מת'יו פוקס, לקח על עצמו תפקיד בולט נוסף כד"ר ג'ק שפרד ב"אבודים". הסדרה רצה 6 עונות מ-2004 עד 2010 ברשת ABC והייתה להיט ענק.

עם זאת, עד 2011, חייו האישיים של פוקס עשו יותר כותרות מהקריירה שלו. לפי ה"הוליווד ריפורטר", פוקס הואשם בתקיפת נשים - דבר שהוא הכחיש לא פעם. לאחר מכן, ב-2012, הוא נעצר בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול. באותה שנה צייץ דומיניק מונאהן, ששיחק לצידו בסדרה "אבודים" את דמותו של צ'ארלי, שפוקס "מכה נשים. לא מדובר בתקרית חד פעמית". גם את הטענות הללו פוקס הכחיש בתוקף.

לאחר שהתלבט לגבי עתידו בהוליווד, כפי שסיפר ל-Men's Journal, הוא חזר מאוחר יותר למסך הגדול ב"הקיסר", "מלחמת העולם Z" ו"אלכס קרוס". הוא גם שיחק ב"כולנו מארשל" לצד מת'יו מקונוהיי ובסרט "שמונה צדדים לאמת", שם הוא גילם את דמות הנבל. ב-2015 הוא לקח הפסקה מעולם המשחק ורק ב-2022 חזר לתחום והשתתף בשתי סדרות, שלא זכו להצלחה - מאז 2023 נוא מכככב בסדרה Last Light, סדרת מתח דיסטופית מבית Peacock שבה הוא משמש גם כמפיק בפועל

הוא חולק את שני בנים קייל ובירון עם אשתו, מרגריטה רונצ'י, לה נישא ב-1992. ביולי האחרון ציין את יום הולדתו ה-57.

כך הוא היה נראה אז:

וככה הוא נראה היום:

מתיו פוקס בבכורה העולמית של C*A*U*G*H*T בבית האופרה של סידני ב-27 בספטמבר 2023, אוסטרליה. Brendon Thorne, GettyImages
מתיו פוקס בבכורה העולמית של C*A*U*G*H*T בבית האופרה של סידני ב-27 בספטמבר 2023, אוסטרליה/GettyImages, Brendon Thorne

נב קמפבל (ג'וליה סלינג'ר)

כמובן שנב קמפבל זכורה לנו יופי מ"שולחן לחמישה", אולם התפקיד הכי זכיר שלה הוא של סידני פרסקוט האייקונית מסרטי "הצעקה". היא כיכבה ב-5 הסרטים הראשונים בסדרה ובחרה לוותר על "הצעקה 6" שיצא ב-2023 (ועשתה בצדק אם נקשיב לביקורות). קמפבל קיבלה את התפקיד הראשי ב"הצעקה" רגע אחרי העונה הראשונה שלה ב"שולחן לחמישה" והתפרסמה בזכותם.

השחקנית שיחקה מאז גם במספר סרטים (הבולטים שבהם "משולש פראי" ו-"הכישוף") וסדרות טלוויזיה מצליחות כולל "בית הקלפים", "גורד שחקים", "רקדנים" ו"סנגור במבחן"

קמפבל הייתה נשואה לג'ף קולט מ-1995 עד 1998 ולג'ון לייט מ-2007 עד 2011. היא חולקת את בנה, כספיאן, עם בן הזוג הוותיק ג'יי ג'יי פיילד. באוקטובר האחרון היא חגגה את יום הולדתה ה-50.

ככה היא נראתה אז

וכך היא נראית היום:

לייסי שאבר (קלאודיה סלינג'ר)

"שולחן לחמישה" הייתה רק ההתחלה של הקריירה העמוסה של לייסי שאבר בתעשיית הבידור. היא דיבבה את אליזה תורנברי בסדרת האנימציה של ניקלודיאון "משפחת תורנברי" משנת 1998 עד 2004. אולי התפקיד האייקוני (והמצוטט ביותר) שלה עד כה הוא זה של גרטשן ווינרס בקומדיה "ילדות רעות" מ-2004. היא גילמה גם את פני רובינסון בגרסה הקולנועית של "אבודים בחלל" ואת אמנדה בקר ב"קטע מהסרטים". לא הרבה יודעים אבל היא גם דיבבה את מג גריפית' בעונה הראשונה של "איש משפחה".

לייסי שאבר בת ה-41 הפכה להיות אחת מהשחקניות העמוסות של ערוץ הולמרק, לאחר ששיחקה בלמעלה מ-30 סרטים מקוריים של רשת הטלוויזיה. היא וסקוט אפילו חזרו השנה לגלם צמד אחים בסרט של הולמרק, A Merry Scottish Christmas.

היא נישאה לדיוויד נהדר ב-2013 והזוג קיבל את פני בתם, ג'וליה, שלוש שנים מאוחר יותר. בריאיון לפוקס ניוז ב-2017 היא סיפרה שנשארה בקשר עד היום עם חבריה מ"שולחן לחמישה".

ככה היא הייתה נראית אז:

וככה היא נראית היום:

האחים מתאחדים:

פאולה דוויק (קירסטן בנט)

פאולה דוויק בת ה-58 גילמה את המטפלת של משפחת סלינגר, קריסטן, שהתאהבה בצ'רלי. היא נאבקה בדיכאון חמור ועזבה לזמן קצר את בית סלינגר, אבל היא תמיד חזרה לזרועותיו של צ'רלי. עם סיום הסדרה, השניים נישאו וציפו לילד משותף.

מעניין שמחוץ למסך לדוויק היה רומן דווקא עם אח אחר, סקוט וולף. ב-E! דיווחו שהשניים ניהלו רומן קצר במהלך הצילומים. בשנת 2001 היא שיחקה בדרמה המשפטית "100 סנטר סטריט", שם הכירה ולאחר מכן נישאה לעמיתה ג'וזף לייל טיילור, אולם הם התגרשו 8 שנים מאוחר יותר.

אחרי "שולחן לחמישה" דוויק הופיעה במספר סדרות, ביניהן "חוק וסדר: כוונה פלילית", "הרשת" ו"איש מחונן", אם כי התפקיד הבולט ביותר שלה מאז "שולחן לחמישה" היה בסדרה "הצילו אותי". היא הופיעה גם בסרטים רבים כמו "אמנית הפרידות" ו"התלמידה הטובה". קרדיט המשחק האחרון שלה עד כה הוא סרט המסתורין "מוצאים את ג'וליה" משנת 2019.

כך היא הייתה נראית אז:

וככה היא נראית היום:

פאולה דוויק גילמה את קירסטן ב"שולחן לחמישה". YouTube/Kokoro, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פאולה דוויק גילמה את קירסטן ב"שולחן לחמישה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, YouTube/Kokoro

סקוט גריימס (וויל מקורקל)

סקוט גריימס בן ה-52 גילם את חברו הטוב של ביילי, וויל, לאורך כל 6 העונות של "שולחן לחמישה" ובסה"כ הופיע ב-70 פרקים. הוא נשאר עסוק לאורך השנים כשהשתתף בין היתר בסדרות כמו ER, "דקסטר", "אחים לנשק", NCIS, "חסרי בושה", "אישה משפחה" ו"האורוויל". הוא הופיע גם בסרטים כולל "מי הקוף שלך?" מ-2007 ו"רובין הוד" מ-2010, ובין לבין הוא גם זמר-יוצר שהוציא מספר אלבומים שקצת פחות זכו להצלחה.

על אף שהקריירה שלו הייתה די יציבה למשך השנים, הוא התמודד עם מספר עליות ומורדות בחייו האישיים. יש לו שני ילדים מאשתו הראשונה דאון ביילי, לה נישא בשנת 1997. הנישואים למייגן מור נמשכו בין השנים 2011 ל-2017 ואשתו השלישית, השחקנית אדריאן פליקי, הגישה תביעת גירושין פעמיים מאז שנישאו ב-2019, לפי מגזין People.

כך הוא נראה אז:

וכך הוא נראה היום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully