וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק כוכבים בבירה: ג'ניפר ג'ייסון לי ("שמונת השנואים") תתארח בפסטיבל ירושלים

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 11:04

פסטיבל הקולנוע, שייערך החודש, יעניק אות הוקרה לשחקנית המוערכת ויקרין ארבעה מסרטיה. עוד הוכרז על סרט הפתיחה של הפסטיבל: הקומדיה "תלמה" של ג'וש מרגולין

ג'ניפר ג'ייסון לי. באדיבות פסטיבל ירושלים,
ג'ניפר ג'ייסון לי/באדיבות פסטיבל ירושלים

השחקנית האמריקנית ג'ניפר ג'ייסון לי תגיע כאורחת הכבוד לפסטיבל ירושלים שייערך החודש ותקבל אות הוקרה - כך הוכרז הבוקר (חמישי). בנוסף, יערוך הפסטיבל מחווה עבור השחקנית המוערכת, ויקרין ארבעה מסרטיה: "מרגו בחתונה" של נואה באומבך, "שמונת השנואים" של קוונטין טרנטינו, "אקזיסטנז" של דיוויד קרוננברג ו"ג'ורג'יה - אחותי" של אולו גרוסבארד.

עוד נודע כי סרט הפתיחה של הפסטיבל יהיה "תלמה", סרט הביכורים של ג'וש מרגולין, קומדיה אמריקנית שהוקרנה בפסטיבל סאנדאנס האחרון. במרכז הסרט אישה בת 93 בשם זה (ג'ון סקוויב, "נברסקה"), שנופלת לעוקץ מצד אדם שמתחזה לנכד שלה. כשמתגלה האמת, היא יוצאת למסע כדי לקבל בחזרה את הכסף מהנוכל. עוד משתתפים בסרט: פרד השינגר "הלוטוס הלבן", ריצ'רד ראונדטרי ("שאפט") בתפקידו האחרון בקולנוע, פארקר פוזי ("טריפ נעורים"), קלארק גרג ("הנוקמים") ומלקולם מקדואל ("תפוז מכני").

הסרט יוקרן באירוע הפתיחה של הפסטיבל, שאלף כרטיסים אליו יוענקו על ידי הקרן לירושלים לחיילים, למשפחות מילואים, למשפחות החטופים ולמפונים מהצפון ומהדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully