וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקיימים את צוואתו": מופע מחווה מיוחד לזכרו של הזמר אדם

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 9:14

אילנית, ירדנה ארזי, דנה אינטרנשיונל, עברי לידר, זהבה בן, נונו ואמנים נוספים ישתתפו בערב מחווה לזכרו של הזמר שייערך כמעט חודש לאחר מותו, ב-22 ביולי במשכן לאמנויות הבמה ת"א. "כבקשתו של אדם, הכנסות המופע יתרמו למטה משפחות החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן"

הזמר אדם מרואיין על ידי שגיא בן נון באולפן השקוף של וואלה! NEWS, אוגוסט 2018/צילום סטילס: ראובן קסטרו

קצת פחות מחודש לאחר מותו של הזמר אדם בתום מאבק במחלת הסרטן, יתקיים מופע מחווה מיוחד לזכרו, "חברים שרים אדם" שמו, ב-22 ביולי במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

הערב יופק מוזיקלית על ידי יזהר אשדות, שהפיק את שני אלבומיו הראשונים והמצליחים של אדם וגם הלחין ועיבד את רבים משיריו, לצד אסף פרישמן. במסגרת האירוע יופיעו אמנים רבים נוספים ובהם אילנית, ירדנה ארזי, יזהר כהן, דנה אינטרנשיונל, עברי לידר, זהבה בן, נונו, הראל סקעת, רן דנקר, פיטר רוט, אילנה אביטל, דפנה דקל, ניקי גולדשטיין, עופר ניסים, רון רוזנפלד, רוני דואני, אילן פלד, גלית גוטמן ויהונתן פרלמן.

ממארגני האירוע נמסר: "אנו מקיימים את המופע על פי בקשתו האחרונה של אדם וכעת רוצים לומר לו תודה. תודה על הקול הצרוד, השורט והמלטף, על ההגשה המהפנטת והחד פעמית, על האישיות הכובשת, הקורנת והטובה, ועל השירים הגדולים שימשיכו ללוות אותנו לנצח. מאז מאורעות ה-7 באוקטובר היה אדם עסוק בדאגה כנה ואנושית לחטופים ובני משפחותיהם - וכבקשתו, הכנסות המופע יתרמו למטה משפחות החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן. המופע הוא ציון דרך בתקופה שבה צמח בישראל אייקון פופ עצום שהרעיד, הרטיט ונחרט בלבבות של דור שלם, והמופע יביא רגעים שהפכו לסמלי תקופה בסרטונים נוסטלגיים מרגשים ועל הבמה".

הזמר אדם בריאיון באולפן וואלה. אולפן וואלה,
תודה. אדם/אולפן וואלה

האירוע ינוהל אמנותית ויופק על ידי שמעון שירזי, חברו ובן זוגו לשעבר של אדם, שמסר: "הוא היה אהבת חיי הגדולה. אני מפיק אותו מתוך אהבה עמוקה וכבוד גדול, לאמן, לחבר ולאהוב שמאד יחסר לי. האמנתי שנצליח להפיק יחד את האירוע הזה כשעודו בחיים, אבל הגורל הכריע אחרת".

מירי פרלמן, מנהלתו של אדם, מסרה: "נשארו לאדם אהובנו כמה חלומות לא סגורים, אבל לא המון. אחד מהם היה לעשות מופע גדול, כשכל הכנסותיו ייתרמו למטה החטופים ולאגודה למלחמה בסרטן. הוא היה מעורב בהפקת המופע ואמר כל הזמן שיעשה השתדלות להחזיק מעמד עד אז, אך לצערנו הדבר לא קרה. מכאן אנחנו ממשיכים לקיים את צוואתו, כשאמנים רבים מתרגשים לקחת חלק ולתת לו את הכבוד הראוי וזו נחמה קטנה לכולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully