וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "סברינה המכשפה הצעירה" חושפת: "חגגתי באחוזת פלייבוי ויצאתי למועדונים עם בריטני ספירס"

4.8.2024 / 0:06

מליסה ג'ואן הארט חושפת בספרה סודות מימיה כסברינה המכשפה הצעירה - כולל חגיגות באחוזת פלייבוי, מסיבות עם בריטני ספירס, ריב עם אשטון קוצ'ר - ונשיקה בלתי נשכחת עם כוכב "דדפול"

הפתיח לסדרה "סברינה, המכשפה הצעירה"/ABC

כמעט 30 שנה חלפו מאז שדרמת הנעורים "סברינה המכשפה הצעירה" עלתה לאוויר ו-20 שנה מאז ירדה וכעת הגיע הזמן לחשוף כמה מהסודות הכי נועזים של כוכבת הסדרה (והסרט), מליסה ג'ואן הארט. אלה לא אנחנו שחשפנו, אלא היא עצמה שסיפרה על חוויותיה כנערה כוכבת בהוליווד, על כל המשתמע מכך - ממסיבות באחוזת פלייבוי ועוד יציאות לבלות במועדונים עם בריטני ספירס.

מליסה ג'ואן הארט כיכבה באחת מתוכניות הילדים המצליחות ביותר של שנות ה-90, וזה לא קורה לעתים קרובות ששחקנית מקבלת שני תפקידים איקוניים בשלב מוקדם כל כך בקריירה שלה. השני היה
בקומדיית המצבים "קלריסה מסבירה" (Clarissa Explains It All), שרצה בין השנים 1991 ל-1994. עם כל הכבוד לקלריסה, זו הייתה סברינה שהזניקה את הקריירה שלה. היא הופיעה בסרט שיצא ב-1996 ואז בסדרה שיצאה באותה שנה ונמשכה 7 עונות ו-163 פרקים.

יותר מ-28 שנים חלפו מאז והשחקנית, כיום בת 48, כבר לא מתביישת לספר על מעלליה בימי הזוהר ההם. הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם עליה.

מליסה ג''ואן הארט בתפקיד סברינה המכשפה הצעירה. Frank Ockenfels/Warner Bros, GettyImages
מליסה ג'ואן הארט בתפקיד סברינה המכשפה הצעירה/GettyImages, Frank Ockenfels/Warner Bros

מסיבות באחוזת פלייבוי, צילומי עירום תחת השפעת סמים

3 שנים אחרי שהתוכנית עלתה לאוויר, מליסה מצאה את עצמה עמוק בתוך "עולם הזוהר" של עסקי השעשועים. השחקנית התיידדה עם כמה מהמוזיקאים והשחקנים הגדולים ביותר של שנות ה-90. בספר הזיכרונות שלה מ-2013, Melissa Explains It All: Tales from My Abnormally Normal Life, הכוכבת כתבה על המסיבות הפרועות שלה עם כמה מהשמות הגדולים ביותר בשואו ביזנס. היא נזכרה בפעם שבה לקחה אקסטזי במסיבה שנערכה באחוזת פלייבוי בשנת 1999. היא גם שיתפה שהגיעה לצילומי עירום למגזין MAXIM כשהיא בהשפעת הסם. "זו הייתה הפעם השלישית או הרביעית שלי על אקסטזי", היא נזכרה בספרה. שובבה המכשפה!


עוד בנושא:
בחנו את עצמכם: מה אתם באמת זוכרים מ"סברינה המכשפה הצעירה"?

זה מה שחשבנו על הסדרה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" >>

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מליסה ג''ואן הארט בתפקיד סברינה המכשפה הצעירה. Paramount Pictures, GettyImages
כך היא נראתה לפני 28 שנים/GettyImages, Paramount Pictures

את זה היא צילמה תחת השפעת אקסטזי

יוצאים למועדונים עם בריטני ספירס

בספרה החושפני, הכוכבת דיברה על החברות שלה עם מוזיקאים שפגשה במהלך צילומי "סברינה המכשפה הצעירה". אחת הכוכבות שהפכה לחברתה הקרובה הייתה לא אחרת מאשר בריטני ספירס. ספירס הופיעה בתפקיד אורח ב"סברינה המכשפה הצעירה" ומאז שמרה על קשר הדוק עם הארט.

הארט סיפרה בספרה על התקופה שהן היו מתגנבות יחד למועדונים, כשנסיכת הפופ עדיין הייתה קטינה. היא כתבה: "עליתי על תוכנית להגניב את בריטני מהמלון ולקחת אותה לרקוד כדי שתוכל לבלות עם אנשים קרובים יותר לגילה - ולו רק ללילה אחד. בריטני אהבה את הרעיון".

לאחר ששיקרו לשומר הראש של ספירס, השתיים נסעו למועדון בלוס אנג'לס, שם הן התגנבו דרך הדלת האחורית, "אבל ברגע שנכנסנו פנימה, בריטני נטמעה בקהל ואיבדתי אותה", היא התוודתה, "בסוף הלילה, מצאתי אותה בתא פרטי עם עשרות אנשים מלקקים לה כשהיא נהנית מתשומת הלב וההצלחה שעבדה כל כך קשה כדי להשיג אותה". היא הוסיפה: "מאז, בריטני התגנבה פנימה והחוצה מדלתות אחוריות יותר ממה שאני יכולה לספור, אבל אני נרעדת מהמחשבה שהראיתי לה לראשונה איך עושים את זה".

בסטיז? מליסה ובריטני קרובות

הנשיקה עם ריאן ריינולדס

הארט פגשה לראשונה את השחקן ריאן ריינולדס על הסט של הסרט ב-1996, וביום הצילומים האחרון שלו בתור סת', הקראש של סברינה, השחקן נתן לה שעון מעצבים יפייפה. בספר הזכרונות מאיר העיניים שלה היא חשפה שהשניים חלקו נשיקה לוהטת בחדר המלון בסוף הערב. היא כתבה: "אני זוכרת שהשפתיים שלו היו די נפלאות. בנוסף יש לו את הידיים והכתפיים הגדולות האלה שבלעו לגמרי את המסגרת הקטנה שלי. זו הייתה הסחת דעת ענקית מהריח החזק של מוצרי השיער שהגיע משיערו".

מליסה עם ריאן ריינולדס

חברות עם אן סינק ויריבות עם אשטון קוצ'ר

גם האקס של בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק, היה ביחסי ידידות עם מליסה ג'ואן הארט. היא בילתה עם טימברלייק וחבר נוסף של להקת אן סינק, ג'יי. סי. שאזיי, כשהשניים התארחו בסדרה בשנת 1999. היא כתבה: "אין זיכרון שמשתווה לרגע בו 'N Sync שאלו אם אני רוצה להצטרף אליהם לאיי טרקס וקייקוס
בסוף סיבוב ההופעות שלהם בקיץ 2001. בקריביים נהנינו מאוד ללגום משקאות פירותיים ולחגוג עם כמה מפורסמים אחרים כמו טורי ספלינג והמדליסטית האולימפית טרה ליפינסקי".

'N Sync מופיעים ב"סברינה המכשפה הצעירה":

עם זאת, הארט חושפת שהיא לא ממש הסתדרה עם אשטון קוצ'ר, שכיכב באותה תקופה ב"מופע שנות ה-70". "פשוט לא הסתדרנו", היא כתבה וסיפרה שהיא נאלצה להעיף אותו פעמיים ממסיבות שארגנה בבית שלה בגלל "הערותיו החצופות", לדבריה. אאוץ'.

במידה ותהיתם - כך הקאסט של "סברינה המכשפה הצעירה" נראה היום:

משמאל לימין - קרוליין ריאה, אליסה דונובן, נייט ריצ'רט, מליסה ג'ון הארט, ג'נה לי גרין ובת' ברודריק מסדרת הטלוויזיה "סברינה המכשפה הצעירה" בפסטיבל שנות ה-90 ב-18 במרץ, 2023 בהרטפורד, קונטיק. Astrida Valigorsky, GettyImages
משמאל לימין - קרוליין ריאה, אליסה דונובן, נייט ריצ'רט, מליסה ג'ון הארט, ג'נה לי גרין ובת' ברודריק מסדרת הטלוויזיה "סברינה המכשפה הצעירה" בפסטיבל שנות ה-90/GettyImages, Astrida Valigorsky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully